iPhone - konfiguracja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb,
- wszystko wskazuje na to, że na Twoim numerze usługa GPRS nie jest aktywna.
Jeśli nie znasz Plus Kodu, to włączenie jej będzie możliwe podczas kontaktu osoby upoważnionej z Działem Obsługi Klienta.
- wszystko wskazuje na to, że na Twoim numerze usługa GPRS nie jest aktywna.
Jeśli nie znasz Plus Kodu, to włączenie jej będzie możliwe podczas kontaktu osoby upoważnionej z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Dziękuje za odpowiedź. Posiadam już Pluskod5 więc co trzeba zrobić aby odblokować GPRS?Ewa_Plus pisze:maczekb,
- wszystko wskazuje na to, że na Twoim numerze usługa GPRS nie jest aktywna.
Jeśli nie znasz Plus Kodu, to włączenie jej będzie możliwe podczas kontaktu osoby upoważnionej z Działem Obsługi Klienta.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb,
usługę możesz aktywować wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 2601 o treści dodaj PlusKod5 gprs. Więcej na temat usługi znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
usługę możesz aktywować wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 2601 o treści dodaj PlusKod5 gprs. Więcej na temat usługi znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Okazało sie jednak iż nie jest to Pluskod5, podobno miał być na pierwszej fakturze lecz to jednak nie ten kod. Dzwoniłem do konsultanta i oznajmił mi że nie może wysłać mi Pluskodu5, ponieważ nie posiada dostępu do konta. Wiec pytanie czy konsultant, w oparciu o to co powiedział, że nie ma dostępu do konta (niby, to czy może włączyć mi usługę GPRS?Basia_Plus pisze:maczekb,
usługę możesz aktywować wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 2601 o treści dodaj PlusKod5 gprs. Więcej na temat usługi znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb,
czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Tak jestem ale skoro pod moim kontem abonenckim są podpięte 4 numery to w takim razie na moje życzenie powiniem mieć dostęp do konta tak?Basia_Plus pisze:maczekb,
czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb,
Basia_Plus pisze:czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
jeżeli jesteś użytkownikiem telefonu firmowego samodzielnie niestety nie będziesz miał możliwości aktywacji usługi. Proszę o kontakt z Administratorem w danej firmie, który może wyrazić zgodę na włączenie usługi.maczekb pisze:Tak jestem
Ostatnio zmieniony 19 maja 2017, o 17:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmieniłam pakiet na usługi.
Powód: zmieniłam pakiet na usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Dobrze, dziękuję za poświęcony czas.Basia_Plus pisze:maczekb,Basia_Plus pisze:czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?jeżeli jesteś użytkownikiem telefonu firmowego samodzielnie niestety nie będziesz miał możliwości aktywacji pakietu. Proszę o kontakt z Administratorem w danej firmie, który może wyrazić zgodę na włączenie usługi.maczekb pisze:Tak jestem
Re: iPhone - konfiguracja
Niestety, po włączeniu usługi GPRS internet nadal nie działaBasia_Plus pisze:maczekb,Basia_Plus pisze:czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?jeżeli jesteś użytkownikiem telefonu firmowego samodzielnie niestety nie będziesz miał możliwości aktywacji usługi. Proszę o kontakt z Administratorem w danej firmie, który może wyrazić zgodę na włączenie usługi.maczekb pisze:Tak jestem
EDIT:
Jest ktoś w stanie mi tutaj pomóc?
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, o 12:11 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
Czy resetowałeś telefon (wyłączenie/włączenie) od momentu uruchomieniu GPRS'u?maczekb pisze:Niestety, po włączeniu usługi GPRS internet nadal nie działa
Czy masz obecnie ustawiony APN plus w ustawieniach telefonu (zarówno w podstawowej konfiguracji jak i dla LTE)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Tak resetowałem, nawet ustawienia sieci do poziomu fabrycznego i nic. To są moje obecne ustawienia telefonu w iPhonie 7Krzysiek_Plus pisze:Czy resetowałeś telefon (wyłączenie/włączenie) od momentu uruchomieniu GPRS'u?maczekb pisze:Niestety, po włączeniu usługi GPRS internet nadal nie działa
Czy masz obecnie ustawiony APN plus w ustawieniach telefonu (zarówno w podstawowej konfiguracji jak i dla LTE)?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb, a transmisja danych na telefonie jest aktywna? Obok zasięgu wyświetla się informacja o rodzaju technologii? Czy możesz wysyłać wiadomości MMS (przy wyłączonym Wi-Fi)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Pomimo włączonej transmisji danych MMS-y się nie wysyłają, a obok zasięgu nic się nie pokazało.Krzysiek_Plus pisze:maczekb, a transmisja danych na telefonie jest aktywna? Obok zasięgu wyświetla się informacja o rodzaju technologii? Czy możesz wysyłać wiadomości MMS (przy wyłączonym Wi-Fi)?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
maczekb, niestety, ale wszystko wskazuje na dalszy brak usługi GPRS na Twoim numerze. Proszę, prześlij numer telefon przez ten formularz. zweryfikujemy czy konfiguracja na numerze jest prawidłowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Numer telefonu, został wysłany.Krzysiek_Plus pisze:maczekb, niestety, ale wszystko wskazuje na dalszy brak usługi GPRS na Twoim numerze. Proszę, prześlij numer telefon przez ten formularz. zweryfikujemy czy konfiguracja na numerze jest prawidłowa.