Wyłączenie pakietów

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
weronika34611
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 mar 2014, o 22:22

Wyłączenie pakietów

Post autor: weronika34611 »

Witam. Mam problem z wyłączeniem pakietów: MINI SMS oraz MAXI MINUTY. Próbuje wyłączyć oba pakiety od niedzieli i nic się nie dzieje. Pisze, że usługa chwilowo nie dostępna jest. Jutro pobiorą państwo mi z kąta 10zł za pakiet MAXI MINUTY, którego już nie chcę, a muszę go wyłączyć o 16:00 żeby nie została kolejna pobrana opłata.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Wyłączenie pakietów

Post autor: pepcia2 »

Pakiet MiniSms wyłączysz kodem *121*00*03#
Maxi Minuty są ważne przez 30dni od aktywacji i po tym czasie pakiet ulega dezaktywacji ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietów

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj weronika34611,

potwierdzam to co napisała pepcia2. A jakie kody wpisywałaś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bart125
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 1 kwie 2014, o 18:03

Aktywny pakiet mimo dezaktywacji

Post autor: Bart125 »

Witam serdecznie,

Mam problem - dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich, zostawiłam pakiet internetowy wynikający z kontraktu - pytanie jest następujące dlaczego z konta pobierane są opłaty za pakiet 200 min, a pakiet internetowy jest nieaktywny?
Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy, pakiet internetowy nie był ruszany,jedynie dokupowany dodatkowy pakiet, po wykorzystaniu podstawowego.

Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?

Proszę o weryfikację i zwrot niezasadnie pobranych środków (pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)

Po raz kolejny PLUS zawodzi...
Ostatnio zmieniony 29 maja 2017, o 14:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietów

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Bart125,
Bart125 pisze:dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich
Bart125 pisze:Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy
Bart125 pisze:(pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)
Na początku umowy czyli kiedy? Pakiet był dezaktywowany po zasileniu konta? Jaki kod został użyty i jaka informacja pojawiła się po jego wprowadzeniu?
Bart125 pisze:Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?
Napisz proszę w jaki sposób weryfikujesz, że saldo konta pomniejszane jest w wyniku połączeń za pakietową transmisję danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ