SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
monkey22,
cieszę się, że udało się pozytywnie zakończyć całą sprawę.
cieszę się, że udało się pozytywnie zakończyć całą sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
To ja opiszę swój problem.
Złożyłem rezygnację i przeniesienie moich numerów telefonu do Play, ale na krótko przed końcem okresu wypowiedzenia dział DUK przekonał mnie, żeby zostać w Plusie. Niestety okazało się, że ktoś popełnił jakiś błąd i następnego dnia jeden z moich numerów telefonu został przeniesiony do Play (pomimo tego, że telefonicznie przedłużyłem obecną umowę i wycofałem wniosek o rezygnację! Pytałem też o to, czy muszę zrobić coś więcej, ale konsultant twierdził, że wszystko załatwi za mnie).
Z tego powodu utraciłem zniżkę SmartDOM (miałem 38,99zł zniżki na 3 usługę), a ten numer po tygodniu nadal jest w Play i nikt nie wie jak tę sprawę odkręcić. Plus nie tylko nie zagwarantował mi, że odkręcą całą sprawę i przywrócą mój rabat, a jeszcze ostrzega, że będą mogli obciążyć mnie karą za zerwanie umowy!
Jak to jest możliwe skoro cała ta sytuacja jest wynikiem niekompetencji pracownika (wycofanie rezygnacji zostało zarejestrowane w systemie dzień po faktycznej rozmowie, w której przedłużyłem umowy).
Jakieś pomysły co można z tym zrobić? Co rozmowa z BOK to inna odpowiedź. Zarejestrowane mam już 2 zgłoszenia reklamacyjne i zero odpowiedzi. Inny konsultant z DUK obierał zająć się sprawą, ale nie widać żadnego postępu od poniedziałku ;/
Jeżeli Plus nie jest w stanie tego odkręcić do poniedziałku to będę zmuszony wypowiedzieć pozostałe moje usługi ze SmartDOM bo się nie będą opłacały
Złożyłem rezygnację i przeniesienie moich numerów telefonu do Play, ale na krótko przed końcem okresu wypowiedzenia dział DUK przekonał mnie, żeby zostać w Plusie. Niestety okazało się, że ktoś popełnił jakiś błąd i następnego dnia jeden z moich numerów telefonu został przeniesiony do Play (pomimo tego, że telefonicznie przedłużyłem obecną umowę i wycofałem wniosek o rezygnację! Pytałem też o to, czy muszę zrobić coś więcej, ale konsultant twierdził, że wszystko załatwi za mnie).
Z tego powodu utraciłem zniżkę SmartDOM (miałem 38,99zł zniżki na 3 usługę), a ten numer po tygodniu nadal jest w Play i nikt nie wie jak tę sprawę odkręcić. Plus nie tylko nie zagwarantował mi, że odkręcą całą sprawę i przywrócą mój rabat, a jeszcze ostrzega, że będą mogli obciążyć mnie karą za zerwanie umowy!
Jak to jest możliwe skoro cała ta sytuacja jest wynikiem niekompetencji pracownika (wycofanie rezygnacji zostało zarejestrowane w systemie dzień po faktycznej rozmowie, w której przedłużyłem umowy).
Jakieś pomysły co można z tym zrobić? Co rozmowa z BOK to inna odpowiedź. Zarejestrowane mam już 2 zgłoszenia reklamacyjne i zero odpowiedzi. Inny konsultant z DUK obierał zająć się sprawą, ale nie widać żadnego postępu od poniedziałku ;/
Jeżeli Plus nie jest w stanie tego odkręcić do poniedziałku to będę zmuszony wypowiedzieć pozostałe moje usługi ze SmartDOM bo się nie będą opłacały
Re: SmartDOM
Witaj Slaw3km,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Pisałeś, że złożyłeś już dwie reklamacje w tej sprawie. Masz może numery tych zgłoszeń?
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Pisałeś, że złożyłeś już dwie reklamacje w tej sprawie. Masz może numery tych zgłoszeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dostałem numer ostatniego z nich: 14783465
Re: SmartDOM
Slaw3km,
- dziękuję za numer. Poprosiłam już Departament Reklamacji o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą.
- dziękuję za numer. Poprosiłam już Departament Reklamacji o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52
Re: SmartDOM
Witam.
Opisze swój problem. W listopadzie 2016r przeniosłem dwa numery abonamentowe z innej sieci do PLUSA na abonament . Obie umowy na te same dane ( oferty 69.99 z telefonami + 10 gb internetu) aktywna e faktura .
Konsultancie telefonicznie i na czacie zapewniali ze jeśli wezmę oba abonamenty na te same dane to na drugi przenoszony numer dostane rabat 10 zł po skończonym okresie promocyjnym 0zł przez pierwsze 6 miesięcy i po tym okresie miałem do końca umowy płacić 129.98 a przyszła mi faktura na 139.99 . Umowy zawierane ONLINE w sklepie plusa , po otrzymaniu faktury bez rabatu udałem się do salonu PLUS w moim mieście , tam pani też powiedziała że rabat mi przysługuje i wysłała reklamację oraz stwierdziła że napewno sprawa się wyjaśni i trzeba poczekać na odpowiedz mailem .
Dziś otrzymałem odpowiedz że reklamacja nie została uznana i rabat mi nie przysługuję .
Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie bo na poprzedniej stronie ktoś opisuje podobny problem i doczytałem że w tamtym przypadku udało się załatwić sprawę .
Zamieszczam screena z jednej rozmowy z konsultantem gdzie czarno na białym pisze mi konsultant ze w takim przypadku dostanę rabat 10zł
Opisze swój problem. W listopadzie 2016r przeniosłem dwa numery abonamentowe z innej sieci do PLUSA na abonament . Obie umowy na te same dane ( oferty 69.99 z telefonami + 10 gb internetu) aktywna e faktura .
Konsultancie telefonicznie i na czacie zapewniali ze jeśli wezmę oba abonamenty na te same dane to na drugi przenoszony numer dostane rabat 10 zł po skończonym okresie promocyjnym 0zł przez pierwsze 6 miesięcy i po tym okresie miałem do końca umowy płacić 129.98 a przyszła mi faktura na 139.99 . Umowy zawierane ONLINE w sklepie plusa , po otrzymaniu faktury bez rabatu udałem się do salonu PLUS w moim mieście , tam pani też powiedziała że rabat mi przysługuje i wysłała reklamację oraz stwierdziła że napewno sprawa się wyjaśni i trzeba poczekać na odpowiedz mailem .
Dziś otrzymałem odpowiedz że reklamacja nie została uznana i rabat mi nie przysługuję .
Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie bo na poprzedniej stronie ktoś opisuje podobny problem i doczytałem że w tamtym przypadku udało się załatwić sprawę .
Zamieszczam screena z jednej rozmowy z konsultantem gdzie czarno na białym pisze mi konsultant ze w takim przypadku dostanę rabat 10zł
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Piotr Długopis,
złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Do reklamacji dołącz posiadane screeny rozmów.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Do reklamacji dołącz posiadane screeny rozmów.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52
Re: SmartDOM
Link jaki pani podała nie dziala
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Piotr Długopis,
przepraszam za pomyłkę. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
przepraszam za pomyłkę. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52
Re: SmartDOM
Wysłałem reklamacje poprzez PLUS online niestety nie było tam żadnej opcji aby dodac załącznik :( ponadto po wykonaniu zlecenia nie dostałem żadnego numeru , tylko pojawiło mi się takie infoBasia_Plus pisze:Piotr Długopis,
przepraszam za pomyłkę. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
30.05.2017 602 *** *** 602 *** *** Wysłanie reklamacji Zrealizowane
Mam screna wysłąnego pisma reklamacyjnego gdzie opisłaem ze posiadam zdjecia rozmowy z konsultantem ale nie mam jak dodac załącznika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52
Re: SmartDOM
Wysłałem. Tutaj też nie mogłem dodać załącznika. Gdyby mogła Pani to zrobić to byłbym wdzięczny. DziękujęBasia_Plus pisze:Piotr Długopis,
podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Piotr Długopis,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Za chwilę minie trzeci miesiąc, co "dalej" ?grego pisze:grego pisze:Co "dalej" w tej sprawie?Magda_Plus pisze:
Twoje spostrzeżenia dotyczące formularza z baneru w moim podpisie przekazałam dalej.
Więc co "dalej" w tej sprawie? Mija drugi miesiąc już...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
grego,
przepraszam za czas oczekiwania.
Na tę chwilę formularz został ujednolicony i używamy tego, który znajduje się na stronie Plusa. Dla ułatwienia zamieściliśmy go już w naszym podpisie.
przepraszam za czas oczekiwania.
Na tę chwilę formularz został ujednolicony i używamy tego, który znajduje się na stronie Plusa. Dla ułatwienia zamieściliśmy go już w naszym podpisie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ