Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Aktywacja karty SIM - problem
d_petrus,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon?
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak, oczywiście.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
aktywacja udana po podwyższeniu statusu zgłoszenia w BOK
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
d_petrus, cieszę się, że nowa karta SIM działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
Otrzymałam nowy telefon wraz z nową kartą SIM. W dniu wczorajszym za pomocą SMS i instrukcji dostarczonej do nowego telefonu - aktywowałam ją.
Po 24h nadal nic.
Dzwoniłam rano do konsultanta i poinformował mnie ze bo zakonczeniu rozmowy, karta zostanie aktywowana.
Wg instrukcji wyłączyłam i włączyłam telefon. Od rozmowy z konsultantem mineły 3h i kilka wyłączeń i włączeń telefonu.
Stara kart została zdeaktywowana, nowa nie działa.
PROSZE O POMOC W AKTYWACJI.
Otrzymałam nowy telefon wraz z nową kartą SIM. W dniu wczorajszym za pomocą SMS i instrukcji dostarczonej do nowego telefonu - aktywowałam ją.
Po 24h nadal nic.
Dzwoniłam rano do konsultanta i poinformował mnie ze bo zakonczeniu rozmowy, karta zostanie aktywowana.
Wg instrukcji wyłączyłam i włączyłam telefon. Od rozmowy z konsultantem mineły 3h i kilka wyłączeń i włączeń telefonu.
Stara kart została zdeaktywowana, nowa nie działa.
PROSZE O POMOC W AKTYWACJI.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Nikat,
prześlij proszę numer telefonu oraz numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM poprzez ten formularz.
prześlij proszę numer telefonu oraz numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 kwie 2017, o 17:06
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam. 13.04.2017 roku przedłużyłam umowę. Przesłano mi nowy telefon kurierem oraz nową kartę sim. Do dzisiaj nie została ona aktywowana. Stara karta sim jeszcze działa. Pani konsultanka powiedziała mi że kurier musi dostarczyć im podpisaną umowę i aktywacja może potrwać około 3 dni. Czy można przyspieszyć jakoś ten proces? Proszę o odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Magdalena_26,
Niestety nie. Aktywacja karty jest możliwa po wpłynięciu do nas podpisanych dokumentów (ok. 4 dni roboczych): http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... UJ#p202412.Magdalena_26 pisze:Czy można przyspieszyć jakoś ten proces?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nowa karta SIM
Z nowym telefonem (przedłużenie umowy) nowa karta SIM.
Jaka procedura aktywacji tej karty?
Sama się aktywuje kiedy "zobaczy" sieć po włączeniu telefonu a tym samym stara się dezaktywuje, czy trzeba coś gdzieś zgłaszać?
Jaka procedura aktywacji tej karty?
Sama się aktywuje kiedy "zobaczy" sieć po włączeniu telefonu a tym samym stara się dezaktywuje, czy trzeba coś gdzieś zgłaszać?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2017, o 13:51 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
grego,
- przedłużenie było realizowane kanałem zdalnym?
Jeśli tak, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU (przykładowy SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000).
- przedłużenie było realizowane kanałem zdalnym?
Jeśli tak, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU (przykładowy SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Kanał - kontakt z DUK, następnie kurier.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
grego,
- w takim razie możesz aktywować kartę sposobem, który podałam wyżej.
Aktywacja karty SIM jest możliwa po wpłynięciu podpisanych dokumentów do Polkomtel Sp. z o.o. (ok. 4 dni roboczych).
- w takim razie możesz aktywować kartę sposobem, który podałam wyżej.
Aktywacja karty SIM jest możliwa po wpłynięciu podpisanych dokumentów do Polkomtel Sp. z o.o. (ok. 4 dni roboczych).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ok, dziękuję za informacje.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry,
W poniedziałek 29 maja przedłużałam umowę w salonie. Wymieniona została karta SIM na nanoSIM. Pani w salonie poinformowala mnie, ze karta zostanie aktywowana w przeciągu kilku godzin, jednak do tej pory działa mi tylko stara karta. Czy mogłaby prosić o sprawdzenie kiedy nowa karta zostanie aktywowana?
Z góry dziekuje za pomoc.
W poniedziałek 29 maja przedłużałam umowę w salonie. Wymieniona została karta SIM na nanoSIM. Pani w salonie poinformowala mnie, ze karta zostanie aktywowana w przeciągu kilku godzin, jednak do tej pory działa mi tylko stara karta. Czy mogłaby prosić o sprawdzenie kiedy nowa karta zostanie aktywowana?
Z góry dziekuje za pomoc.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj aproust,
- podeślij mi proszę przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerem starej i nowej karty SIM.
- podeślij mi proszę przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerem starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ