zamiana modemu LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
marta6aa
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 mar 2014, o 18:57

zamiana modemu LTE

Post autor: marta6aa »

wczoraj przedłużyłam umowę z plusem, i dostałam nowy modem ZTE by korzystać z internetu LTE. Niestety po wielu próbach nie mogę się przez niego połączyć ani na komputerze stacjonarnym ani laptopie. Nie wiecie może czy istnieje możliwość wymiany modemu na inny model? Bo teraz zostałam bez internetu:(
Ostatnio zmieniony 12 mar 2014, o 19:03 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
karol do
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 30 sie 2013, o 11:30

Re: zamiana modemu LTE

Post autor: karol do »

marta6aa pisze:...dostałam nowy modem ZTE by korzystać z internetu LTE. Niestety po wielu próbach nie mogę się przez niego połączyć...
Spokojnie, nowe modele modemów mają nową odmienną specyfikę uruchamiania. Jaki typ, model modemu?
afrodissjak
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 22 maja 2017, o 11:42

Re: zamiana modemu LTE

Post autor: afrodissjak »

Witam. Zakupiłem od Państwa internet LTE w abonamencie 50GB Lte bez limitu, z routerem ZTE MF971V. Jest to router mobilny w technologii LTE Advanced- brałem go z uwagi właśnie na tą technologię, bo tak wynikało z kilku stron internetowych, że u mnie w miejscowości jest LTE Advanced- jak się okazało- nie ma; co wiecej router się czasem sam resetuje- zrywa połączenie (co jak doczytałem jest dość częstą cechą routerów mobilnych). Stąd mam pytanie czy jest możliwość zamiany tego routera na inny dostosowany do pracy 24h/na dobę- stacjonarny?- np. Huawei B315.
A jeśli jest możliwość, to jak to załatwić. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: zamiana modemu LTE

Post autor: Daniel_Plus »

afrodissjak, w przypadku nieprawidłowego działania urządzenia możesz skorzystać z gwarancji lub oddać sprzęt w ramach niezgodności z umową. W przypadku żądania wymiany sprzętu na nowy możesz otrzymać nowe urządzenie - ten sam model lub o podobnych parametrach technicznych. Decyzja o wymianie sprzętu musi być poprzedzona ekspertyzą serwisu i zgodą sprzedawcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ