Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Dalej tylko raty dla stałych klinetów?
Proszę o kontakt z DUK. Poszła wiadomość na priv z danymi kontaktowymi.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amikolajg
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 4 mar 2016, o 05:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amikolajg »

Ewa_Plus pisze:amikolajg,
- jeśli nie odebrałeś przesyłki od kuriera i nie podpisałeś umowy, to nie została ona przedłużona.
Proszę o wyjaśnienie. Nie odebrałem przesyłki a tu taki sms
Witaj! Od dzis korzystasz z oferty " Taryfy Ja ?. Pozdrawiamy Plus z nr 2699
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

amikolajg,

wiadomość została wygenerowana automatycznie.
Zgodnie z tym co napisała Ewa_Plus, umowa nie została przedłużona jeśli nie odebrałeś przesyłki i nie podpisałeś umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amikolajg
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 4 mar 2016, o 05:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amikolajg »

Basia_Plus pisze:amikolajg,

wiadomość została wygenerowana automatycznie.
Zgodnie z tym co napisała Ewa_Plus, umowa nie została przedłużona jeśli nie odebrałeś przesyłki i nie podpisałeś umowy.

Rozumiem, tylko jest jeszcze coś takiego że w plus online mam umowę do 2019 więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?
Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.
Cała ta sprawa wygląda nie dobrze
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Ewa_Plus pisze:michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Nadal cisza...
Ostatnio zmieniony 2 cze 2017, o 09:27 przez michal8937, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

amikolajg,
amikolajg pisze: więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?
niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
amikolajg pisze:Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.
Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amikolajg
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 4 mar 2016, o 05:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amikolajg »

Basia_Plus pisze:amikolajg,
amikolajg pisze: więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?
niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
amikolajg pisze:Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.
Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Wszystko wyjaśnione. Dziękuję za kontakt konsultanta na odpowiednim poziomie, lecz oferta nie była zadowalająca i trzeba wypowiedzieć umowę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

amikolajg,

przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w późniejszym terminie to daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos79
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 sie 2016, o 21:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adamos79 »

Witam, kilka dni temu wypełniłem formularz odnośnie kontaktu, niestety nikt do mnie nie zadzwonił. Czy mogę prosić o pomoc w sprawie kontaktu z DUK, dzięki.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj adamos79,
- zleciłam już kontakt pracownika DUK. Niebawem nasz konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: michal8937 »

Ewa_Plus pisze:michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Plus z roku na rok ma coraz bardziej gdzieś stałych klientów. Od 1 czerwca oczekuję, aż ktoś łaskawie się odezwie z działu DUK. Jest to istna kpina.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

michal8937,

przepraszam za czas oczekiwania.
Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
IzaS
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 18 mar 2014, o 17:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: IzaS »

Witam, czy mogę prosić o sprawdzenie czy mogę już przedłużyć umowę? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj IzaS,

datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji. Można też wysłać pytanie mailem na adres: bok@plus.pl lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ