michal2460 pisze:1 przedłużenie umowy okej teraz po wpisaniu kodu taki komunikat się wyświetla.
Na tym numerze wcześniejsze przedłużenie umowy było realizowane w sklepie internetowym, zgadza się?
Wszystkie zasilenia na tym koncie zostały już wykonane czy jeszcze jakieś pozostały (jeżeli tak to ile)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proszę aby ta osoba zostawiła swoje dane przez ten formularz. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i poda szczegóły ofert, które będą dostępne na daną chwilę dla danego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal2460 pisze:W sklepie znajduje się już zamówienie z podanym numerem co mam zrobić z tym komunikatem?? 1 przedłużenie umowy okej teraz po wpisaniu kodu taki komunikat się wyświetla.
Tak wszystkie doładowania zrealizowane .konto waażne do dnia 26.01 2019.Tak za pierwszym razem wszystko było dobrze Samsung Galaxy J7 (2016) 99,00 zł Cena brutto
Liczba doładowań 36 doładowań. Taka oferta ze sklepu internetowego mnie interesuje.
W sklepie internetowym, przy próbie sprawdzenia, czy można już przedłużyć umowę, pojawia się komunikat, iż jest już realizowane zamówienie z podanym numerem. Żadne zamówienie nie było składane (pomijając to sprzed dwóch lat, i wtedy zrealizowane :) ). Da się to jakoś wyprostować?
Przedłużałem umowe mix plus w sobote przez internet, i czas realizacji zamowienia mial byc od 2 - 3 dni. Dzisiaj mija 3 dzień a na stronie widnieje że w trakcie realizacji. Od kuriera nie wplynął mail z numerem paczki i terminem. Co oznacza ze nawet jak dzisiaj kurier dostanie paczke to termin przekroczy realizacje 3 dni.
Hahahaha, to już zakrawa na komedie. Kpinyyy. Zamówienie złożone 10 czerwca za pośrednictwem plus.pl do dzisiaj nie dotarło. Dwa kontakty telefoniczne pod 601101200 i w środę Pan na infolinii powiedział, że wystąpił jakiś błąd systemu, że coś tam kliknął i że do końca dnie przyjdzie mail z numerem przesyłki itp. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca więc w dniu wczorajszym zadzwoniłem ponownie i Pan z infolinii powiedział że jest błąd w systemie nie da się nic zrobić więc anulował to stare zamówienie i przekazał do odpowiedniego działu info aby wprowadzili na nowo. Oczywiście do dnia dzisiejszego maila o anulowaniu zamówienia ani maila z nowym numerem zamówienia nie otrzymałem. Łącznie mamy 6 numerów w plusie, wszystkie na zobowiązaniu czy to abonamentowym czy mixowym. Najstarszy numer jest na umowie od 9 albo 10 lat. I prawie za każdym razem są cyrki z przedłużaniem przez internet, czy infolinie. Szczerze, do tej pory bez problemów przedłużałem umowy tylko w salonie. Jak nie kurierzy to błędy w systemie to brak telefonu (mimo że był w ofercie na stronie). I zawsze tylko, "przepraszamy ale co my możemy zrobić". Raz, raz dostałem w ramach zadośćuczynienia doładowanie 30 zł, którego i tak nie dało się nawet wydać na jakiś pakiet, a wtedy za 512 mb internetu płaciło się w mix 15 albo 20 zł...To już szkoda słów. Naprawdę.
przykro mi z powodu tej sytuacji . Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Przekażę wówczas sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wysłane, natomiast dział internetowy nie potrafił tego logistycznie udźwignąć przez dwa dni, mam nadzieje że teraz sprawa trafi do kogoś kompetentnego.
A i sugestia taka co by "naprawić system". W środę dzwonił telefon z plusa, okazało się że to automat, i teraz najlepsze: dzwoni automat i mówi "proszę o cierpliwość, Brak aktualnie wolnych konsultantów". o.O zatkało mnie. Potem dzwonił ten numer drugi raz, a następnie na inny numer, zarejestrowany na tego samego właściciela dzwonił kolejny konsultant z ofertą. Wygląda na to że zgody marketingowe przeszły przez system mimo że zamówienie nie chciało.