iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Plus Online - aktualizacja bieżącego użycia

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Czy normalnym zjawiskiem jest aktualizacja bieżącego użycia na Plus Online co 5-6 godzin lub jeszcze w większych odstępach czasu? Przez wiele lat korzystałem z podobnej usługi w Orange i tam aktualizacja następuje po maksymalnie kilkudziesięciu minutach.
edit: Po wpisie na forum aktualizacja nastąpiła po ponad godzinie. Dziwne. :shock:
Ostatnio zmieniony 2 cze 2017, o 16:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Tomasz_z_Wawy,

w przypadku połączeń głosowych oraz wiadomości SMS/MMS, dane powinny być aktualizowane na bieżąco, natomiast w przypadku połączeń internetowych mogą pojawić się one z opóźnieniem np. po zamknięciu sesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krasonioo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2015, o 20:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: krasonioo »

Witam, przeszedłem z abonamentu na duet gdzie mam współdzielony internet (10 GB). W aplikacji plusonline na telefonie gdzie jest główny numer pokazuje prawidłowo natomiast na drugim numerze stan pakietów internetowych pokazuje 1 GB. Czy to normalne? Wydaje mi się że na obu aplikacjach powinien pokazywać się faktyczny stan łącznie z dotychczasowym zużyciem pakietów...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj krasonioo,

pakiet powinien być widoczny zarówno na numerze głównym i dodatkowym. Podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Witam,
Po zmianie numeru nie mogę zalogować się do mobilnego PlusOnline. Pojawia się komunikat: "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera." pomimo tego, że hasło jest poprawne. Ponadto po zalogowaniu się na innym numerze na tym samym koncie, nie widać "zaprzyjaźnionych numerów", niektórych nie mogę też dopisać w webowym PlusOnline. Zaznaczę, że logowanie za pomocą zamienionego numeru i tego samego hasła w wersji webowej przebiega bez problemu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sedzia20,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Poszło ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Basia_Plus pisze:sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

sedzia20 pisze:
Basia_Plus pisze:sedzia20,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)

Witam, wydaje się, że wszystko już jest okey - mogę się zalogować do mobilnego PO za pomocą zmienionego numeru, są już widoczne pakiety w wersji web'owej :-D
Chyba wszystko wróciło do normy!

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Ewa_Plus »

sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)
Tak, też lubię jak wszystko gra :-D
Blandeto
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 2017, o 07:54

Plus online

Post autor: Blandeto »

Witam,
przeszedłem do Plush ABO L z dwoma numerami, połączyłem konta przez biuro obsługi bo przecież samo się nie połączyło i nie naliczyli mi zniżki na abonament przy pierwszej fakturze, ale czytając forum widzę, że to norma.
Ostatnio zainstalowałem aplikację Plus Online na numerze tymczasowym i tu moje pytanie: dlaczego w aplikacji na telefon i przez stronę nie pokazuje pakietów minut i sms/mms, gdzie w sklepie Google Play widać na screenach, że pokazuje nawet jak są nielimitowane, a u mnie pokazuje tylko stan internetu na obu numerach na tym koncie z czego na jednym numerze nie pokazuje pakietu internetu w roamingu?

Wysłałem zapytanie przez stronę i dostałem odpowiedź:

"Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt.

Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."


Pytanie zmieniło status na rozwiązane, a ja dalej nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Załączniki
U mnie w zakładce usługi i pakiety opcja "wiadomości" jest wygaszona.
U mnie w zakładce usługi i pakiety opcja "wiadomości" jest wygaszona.
unnamed.png
Ostatnio zmieniony 27 lip 2017, o 10:42 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Blandeto,
Blandeto pisze:Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Blandeto
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 2017, o 07:54

Re: Mobilne Plus online

Post autor: Blandeto »

Proszę

[Zagadnienie: 170724-000492]
ODPOWIEDZ