iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Plus Online - aktualizacja bieżącego użycia
Czy normalnym zjawiskiem jest aktualizacja bieżącego użycia na Plus Online co 5-6 godzin lub jeszcze w większych odstępach czasu? Przez wiele lat korzystałem z podobnej usługi w Orange i tam aktualizacja następuje po maksymalnie kilkudziesięciu minutach.
edit: Po wpisie na forum aktualizacja nastąpiła po ponad godzinie. Dziwne.
edit: Po wpisie na forum aktualizacja nastąpiła po ponad godzinie. Dziwne.
Ostatnio zmieniony 2 cze 2017, o 16:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Mobilne Plus online
Tomasz_z_Wawy,
w przypadku połączeń głosowych oraz wiadomości SMS/MMS, dane powinny być aktualizowane na bieżąco, natomiast w przypadku połączeń internetowych mogą pojawić się one z opóźnieniem np. po zamknięciu sesji.
w przypadku połączeń głosowych oraz wiadomości SMS/MMS, dane powinny być aktualizowane na bieżąco, natomiast w przypadku połączeń internetowych mogą pojawić się one z opóźnieniem np. po zamknięciu sesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Witam, przeszedłem z abonamentu na duet gdzie mam współdzielony internet (10 GB). W aplikacji plusonline na telefonie gdzie jest główny numer pokazuje prawidłowo natomiast na drugim numerze stan pakietów internetowych pokazuje 1 GB. Czy to normalne? Wydaje mi się że na obu aplikacjach powinien pokazywać się faktyczny stan łącznie z dotychczasowym zużyciem pakietów...
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Mobilne Plus online
Witaj krasonioo,
pakiet powinien być widoczny zarówno na numerze głównym i dodatkowym. Podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
pakiet powinien być widoczny zarówno na numerze głównym i dodatkowym. Podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Witam,
Po zmianie numeru nie mogę zalogować się do mobilnego PlusOnline. Pojawia się komunikat: "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera." pomimo tego, że hasło jest poprawne. Ponadto po zalogowaniu się na innym numerze na tym samym koncie, nie widać "zaprzyjaźnionych numerów", niektórych nie mogę też dopisać w webowym PlusOnline. Zaznaczę, że logowanie za pomocą zamienionego numeru i tego samego hasła w wersji webowej przebiega bez problemu.
Po zmianie numeru nie mogę zalogować się do mobilnego PlusOnline. Pojawia się komunikat: "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera." pomimo tego, że hasło jest poprawne. Ponadto po zalogowaniu się na innym numerze na tym samym koncie, nie widać "zaprzyjaźnionych numerów", niektórych nie mogę też dopisać w webowym PlusOnline. Zaznaczę, że logowanie za pomocą zamienionego numeru i tego samego hasła w wersji webowej przebiega bez problemu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Mobilne Plus online
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Basia_Plus pisze:Witaj sedzia20,
podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Poszło
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Mobilne Plus online
sedzia20,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)Basia_Plus pisze:sedzia20,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Re: Mobilne Plus online
sedzia20 pisze:Dziękuję, czekam na rozwiązanie zgłoszenia :)Basia_Plus pisze:sedzia20,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Witam, wydaje się, że wszystko już jest okey - mogę się zalogować do mobilnego PO za pomocą zmienionego numeru, są już widoczne pakiety w wersji web'owej
Chyba wszystko wróciło do normy!
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Re: Mobilne Plus online
sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Tak, też lubię jak wszystko graEwa_Plus pisze:sedzia20,
- to dobra wiadomość. Dziękujemy za informację :)
Plus online
Witam,
przeszedłem do Plush ABO L z dwoma numerami, połączyłem konta przez biuro obsługi bo przecież samo się nie połączyło i nie naliczyli mi zniżki na abonament przy pierwszej fakturze, ale czytając forum widzę, że to norma.
Ostatnio zainstalowałem aplikację Plus Online na numerze tymczasowym i tu moje pytanie: dlaczego w aplikacji na telefon i przez stronę nie pokazuje pakietów minut i sms/mms, gdzie w sklepie Google Play widać na screenach, że pokazuje nawet jak są nielimitowane, a u mnie pokazuje tylko stan internetu na obu numerach na tym koncie z czego na jednym numerze nie pokazuje pakietu internetu w roamingu?
Wysłałem zapytanie przez stronę i dostałem odpowiedź:
"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt.
Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."
Pytanie zmieniło status na rozwiązane, a ja dalej nie dostałem żadnej odpowiedzi.
przeszedłem do Plush ABO L z dwoma numerami, połączyłem konta przez biuro obsługi bo przecież samo się nie połączyło i nie naliczyli mi zniżki na abonament przy pierwszej fakturze, ale czytając forum widzę, że to norma.
Ostatnio zainstalowałem aplikację Plus Online na numerze tymczasowym i tu moje pytanie: dlaczego w aplikacji na telefon i przez stronę nie pokazuje pakietów minut i sms/mms, gdzie w sklepie Google Play widać na screenach, że pokazuje nawet jak są nielimitowane, a u mnie pokazuje tylko stan internetu na obu numerach na tym koncie z czego na jednym numerze nie pokazuje pakietu internetu w roamingu?
Wysłałem zapytanie przez stronę i dostałem odpowiedź:
"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt.
Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."
Pytanie zmieniło status na rozwiązane, a ja dalej nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2017, o 10:42 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Mobilne Plus online
Witaj Blandeto,
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?Blandeto pisze:Nadesłaną korespondencję skierowałem do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Proszę
[Zagadnienie: 170724-000492]
[Zagadnienie: 170724-000492]