Brak internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 cze 2017, o 18:39
Brak internetu
Witam, jakoś dwa tygodnie temu podpisałem nową umowę Ja+moja firma 39.
Powinienem mieć internet, a tu ni ma.
Dzisiaj się w ogóle dowiedziałem że trzeba skonfigurować telefon, no to to zrobiłem.
Na pasku widzę 3G, APN ustawiłem tak jak trzeba, ale nie działa dalej. No nie wiem co zrobić
Powinienem mieć internet, a tu ni ma.
Dzisiaj się w ogóle dowiedziałem że trzeba skonfigurować telefon, no to to zrobiłem.
Na pasku widzę 3G, APN ustawiłem tak jak trzeba, ale nie działa dalej. No nie wiem co zrobić
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Tower, jaki APN ustawiłeś. Dla taryf głosowych będzie to "Plus". Poprawne ustawienia znajdziesz tutaj. Rozmowy, rozumiem, możesz wykonywać bez problemu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Tak jak dałeś wyżej.
Nazwa Plus
APN plus
typ APN default,net
Rozmowy i SMSy działają normalnie
Nazwa Plus
APN plus
typ APN default,net
Rozmowy i SMSy działają normalnie
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Tower, czy masz możliwość sprawdzić kartę na innym telefonie i sprawdzić czy tam działa? Jaki masz komunikat przy próbie uruchomienia DATY na telefonie? Telefon który posiadasz ma dualSIM. Czy używasz dwóch kart obecnie? Konfiguracja APN przypisana jest do odpowiedniej karty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Dzisiaj sprawdzę na innym telefonie.
Datę i czas mam automatyczną podaną przez sieć.
Używam tylko jednej karty SIM.
Datę i czas mam automatyczną podaną przez sieć.
Używam tylko jednej karty SIM.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Tower, chodziło mi o komunikat jaki masz przy próbie uruchomienia internetu (GPRS, dane pakietowe, dane komórkowe - zależy jak się nazywa w menu telefonu). Czy w konfiguracji internetu masz możliwość przypisania SIM1 i SIM2?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Nie mam żadnego komunikatu, jak przesuwam suwak od transmisji danych komórkowych to nic się nie dzieje.
Przypisania SIM1/SIM2 nie widzę
Przypisania SIM1/SIM2 nie widzę
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Tower, jeśli internet uruchomi się na innym telefonie, to problem będzie ewidentnie leżał po stronie aparatu. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy aparat na wgrane oryginalne nakładki dostępne na stronach UMIDIGI? Jeśli tak to, z tego co czytałem, internet nie będzie działał, ponieważ nakładki systemowe są tak skonfigurowane aby działały na rynku azjatyckim. Konfiguracja karty sim powinna się odbyć podczas pierwszego odpalenia telefonu, który pyta jak skonfigurować kartę sim a dokładnie pyta czy ustawić ja do korzystania z internetu mobilnego. Wtedy pozostanie Ci przywrócenie ustawień fabrycznym i ponowna konfiguracja lub kontakt bezpośrednio z serwisem UMI i prośba o pomoc w wyborze właściwego rom-u do wgrania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Włożyłem SIM do innego telefonu, tam doszło kilka SMSów o konfiguracji APN, po zrobieniu tego internetu nie było.
Ale potem włożyłem inną kartę SIM, też z Plusa, no i działało od samego początku.
Więc wina nie leży po stronie telefonu, tylko tak jakby SIM
Ale potem włożyłem inną kartę SIM, też z Plusa, no i działało od samego początku.
Więc wina nie leży po stronie telefonu, tylko tak jakby SIM
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Tower, w takim razie trzeba będzie to dokładnie sprawdzić Prześlij proszę numer telefonu i krótki opis problemu tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
No to dzięki, już mam. Włączyli mi na karcie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Tower, bardzo się cieszę że już wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DWR 921 "nie widzi" nowych kart Plusa
Cześć, dostałem nowe karty do internetu plusa,
każda z nowych działa z modemem USB, telefonem czy routerem Huaweia
każda z nowych nie działa z DWR 921
każda ze starych działa z DWR 921
najnowszy dostępny firmware ze strony D-linka
przywrócony do ustawień fabrycznych
Co może być przyczyną?
każda z nowych działa z modemem USB, telefonem czy routerem Huaweia
każda z nowych nie działa z DWR 921
każda ze starych działa z DWR 921
najnowszy dostępny firmware ze strony D-linka
przywrócony do ustawień fabrycznych
Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony 20 paź 2017, o 11:00 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak internetu
Kutalon, sprawdź proszę, czy masz ustawiony APN: internet w panelu Admina.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
tak, mam. Ustawienia takie same jak dla poprzednich kart.
swoją drogą:
O3G/hotplug: lib_3g.c: open_3g_connection() SIM not inserted!! Please check if SIM card is inserted
swoją drogą:
O3G/hotplug: lib_3g.c: open_3g_connection() SIM not inserted!! Please check if SIM card is inserted