Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

notelekseltis,
- przy migracji z abonamentu na kartę dane się nie przenoszą automatycznie, dlatego przed dezaktywacją numeru powinno wysłać się tę komendę PRZENIES pod nr 80107.

W przypadku chęci rejestracji numeru po dezaktywacji, proces rejestracji przebiega jak w przypadku nieaktywnych zestawów startowych. Sposoby rejestracji są opisane na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
notelekseltis
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2014, o 02:16

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: notelekseltis »

No to fajnie, że pracownicy w salonie byli świetnie poinformowani
Wolę już zmienić sieć, może gdzieś indziej większy kładą nacisk
na znajomość oferty przez pracowników, a prawie wszędzie dostanę
takie warunki jak w Plusie, a nawet i lepsze są dla nowych klientów, niż
w Plusie po 12 latach

Dziękuję za odpowiedź
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

notelekseltis,
- przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja.
Nie mniej jednak numeru jeszcze nie straciłeś, wystarczy go zarejestrować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Mam podobny problem. Wczoraj nastąpiło rozwiązanie umowy o abonament i mam przejść na kartę. Wczoraj od godz 11 mamcały czas "brak sieci". Telefon włączam i wyłączam co jakiś czas. Wczoraj dzwoniłam na infolinię i Konsultant zapewniał mnie ze ten stan potrwa do 24h. Niestety nadal mam brak sieci.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: habish »

Numer zarejestrowany?
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Miałam numer zarejestrowany na kartę. 29 maja podpisałam umowaę na abonament. Wściekałam się że co innego oferowała babka przez telefon, co innego było w umowie. Moja wina że ją podpisałam ale to inny temat. Ponieważ była to umowa na odległość miałam prawo z niej zrezygnować w ciągu 14 dni i tak zrobiłam. W 8 czerwca zrezygnowałam i wyłączyli mi tel. Konsultant twierdził ze numer jest w zawieszeniu ze już nie na abonament ale jeszcze nie na kartę, że to musi potrwać 24h.

Skoro miałam zarejestrowany numer powinnam to zrobić ponownie?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: habish »

No właśnie prawdopodobnie nie jest zarejestrowany.
Przed wyłączeniem abonamentu a przejściem na kartę powinnaś wysłać SMS, jeśli tego nie zrobiłaś, to numer nie jest zarejestrowany.
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

O kurka. I co teraz? Nic mi nie mówili o rejestracji
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: habish »

Do salonu, żabki, na pocztę. ;-)

Jaką ofertę abonamentu Ci zaoferowali?
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Za 20 zł nielimitowane smsy, rozmowy i 15 GB
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: habish »

Następnym razem przedłuż umowę za pomocą rozmowy.
Konsultant czyta Ci warunki, ty mówisz że akceptujesz, nagranie zostaje zachowane a umowa zawarta.
Wówczas nie ma problemu że coś innego było mówione a coś innego przyszło na papierze.
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Śle to tak właśnie było. Po rozmowie kurier przywiózł umowę. Tam było 25 zł. Po fakturze okazało się ze netto. Pal licho te pare zł ale wkurzają mnie takie sytuacje. Właśnie dzwonię do nich czy mam zarejestrowany czy nie.

Edycja:
Dzwoniłam. Numeru nie muszę ponownie rejestrować. Na ile to prawda to zobaczymy. Gość coś posprawdzał, znowu wysłał jakieś zlecenie. Powiedział ze w poniedziałek powinno być ok. Zobaczymy
Ostatnio zmieniony 12 cze 2017, o 10:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,
Joanna____ pisze:Wczoraj od godz 11 mamcały czas "brak sieci".
Jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Tragedia.....
wczoraj 12/06/17 pojawiła się dostępna sieć, musiałam zarejestrować kartę i było OK.....przez 2h.
Nagle nie mogłam wykonywać żadnych połączeń ani smsów, brak internetu. Do mnie można się dodzwonić i wysłać smsa.
Sieć widzę. Wczoraj Pani z infolinii powiadomiła mnie że tak może być przez 24h po rejestracji karty. Odczekałam i dalej nic. Jestem już sfrustrowana. Znowu dzwoniłam - zgłoszenie C00000001377869.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,
Joanna____ pisze:Nagle nie mogłam wykonywać żadnych połączeń ani smsów, brak internetu. Do mnie można się dodzwonić i wysłać smsa.
A jaki teraz komunikat pojawia się przy próbie zestawienia połączenia/wysłania SMS-a?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ