Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 cze 2017, o 16:53
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Mam problem w takiej postaci ze telefonicznie zamowilem telefon i abonament jeszcze nową karte sim i teraz jest nie aktywna bo aktywowalem sms , a pisze ze dokumenty musza wplynac do Polkomel w nawiazie (4 dni robocze ) minąl tez czas a karta dalej nie dziala , Chcialbym przyspieszyc moja aktywacje ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
jubel95,
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Nowej aktywacji karty SIM
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
jubel95,
czy telefon był wyłączany i włączany?
czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak był teraz karta sim działa :) Ale mam pytanie bo z konsultantem umowiłem sie ze abonament bedzie dzialac po 10 dniach roboczych czy mozna przyspieszyc proces ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
jubel95,
Gdybyś nie wyraził zgody na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni to karta SIM nie zostałaby aktywowana.
jeśli karta SIM jest aktywna to możesz już korzystać z usług.jubel95 pisze: teraz karta sim działa :)
Gdybyś nie wyraził zgody na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni to karta SIM nie zostałaby aktywowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 20:07
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,przeszlam z mixa na abonament została mi wymieniona karta sim,karta niby została aktywowana.Stara karta nie działa ,nowa tez ,mozna do mnie dzwonic lecz ja nie moge wykonywac polaczen ani sms.Internet działa.Po rozmowie z konsultantem dowiedzialam sie ze jest jakis problem po stronie Plusa ale ile moge czekac na rozwiazzanie problemu.Od dwoch dni nie moge wykonywac połaczen.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam, 17.06.2017 przeszedłem z mixa na abonament , również została wymieniona karta sim na nową , przez cały dzień karta się nie aktywowała , mimo że stara przestała działać . Pani w bok powiedziała że po waszej stronie wygląda wszystko ok i że prawdopodobnie trafiła mi się zepsuta karta , więc została wymieniona na nową drugi raz (dzisiaj 18.06.2017). Niestety karta dalej nie działa mimo że od wymiany minęły 4 godziny (nawet zasięgu nie łapie , tylko połączenia alarmowe) , co to ma być ja się pytam??
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 22:10
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam. Mam ten sam problem co Nyziu i darekkojak. Również przeszłam na abonament i po zmianie karty SIM nie działa ani stara karta, ani nowa. Do mnie mogą dzwonić i pisać, ale ja nie mogę. Od razu połączenie zostaje przerwane. To już trwa ponad 2 doby. W Biurze Obsługi powiedzieli, że jest jakiś problem po stronie Plusa, ale jak długo można funkcjonować bez telefonu? proszę o pomoc...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj darekkojak, Nyziu, 23nadzieja23,
wiemy o problemach z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS, po konwersji na abonament. Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, za niedogodności przepraszamy.
wiemy o problemach z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS, po konwersji na abonament. Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, za niedogodności przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
No ale ludzie ile można naprawiać jeden problem ? Kiedy karty nie działają od piątku!! Zero zasięgu ani internetu ani nic to jest porażka nie sieć .
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 22:10
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że szybko technicy rozwiążą ten problem, bo od piątku bez telefonu to już naprawdę przesada.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam od 6.6.2017 czekam na aktywację karty sim i nadal karta jest nieaktywna mimo że kurier był u mnie 2tygodnie temu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Wojtas985,
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Nowej umowy