Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Nie ma żadnych komunikatów. SMS próbuje wysłać po chwili mam czerwony napis niedostarczona, a jak chcę zadzwonić to po wybraniu numeru od razu słyszę przerywany sygnał
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22361
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

dziękuję za tę informację.
Joanna____ pisze:C00000001377869
Przekazałam sprawę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Dziękuję, mam nadzieję, że to pomoże. Już tyle razy dzwoniłam i pisałam a ciągle coś jest nie tak
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22361
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

ja również mam nadzieję, że tym razem uda się sprawę finalnie zakończyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Jaki czas mają technicy na takie sprawy? Jeśli dziś tego nie załatwią przechodzę do innej sieci.
Przed chwilą wymieniłam kartę sim - myślałam, że coś pomoże. Niestety.
Nie mogę bez telefonu zostać na długi weekend
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

Joanna____,
- ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Dziś rano dostałam smsa. z podziękowaniem za zgłoszenie problemu (?????). Nie wiem o c o chodzi ale mam kolejny numer zgłoszenia 1378786 . Proszę zerknijcie o co chodzi bo ja już nie mam siły na telefony.
Najbardziej mnie wkurza tekst - "sprawa przekazana do techników". No ok ale jak poprosiłam o kontakt z technikiem to nie ma takiej możliwości, jak pytam ile to może potrwać - "wg kolejności zgłoszeń" ..... cudownie - jestem już tydzień bez telefonu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

Joanna____,
- przepraszam, że tyle musisz czekać. Ponownie wysłałam interwencję do działu technicznego z prośbą o jak najszybsze zajęcie się Twoja sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Właśnie dostałam dwa smsy, że zgłoszenia 1377869 i 1378786 zostały zamknięte. W razie pytań mam dzwonić pod 601102601.
:oops: :oops: :oops: :oops: Mój telefon nadal nie działa - nie mogę dzwonić, smsować, nie mam internetu. :oops: :oops: :oops:
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5175
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Basia_Plus »

Joanna____,

czy telefon był wyłączany i włączany ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Tak, wyłączyłam, włączyłam, wyjęłam też kartę sim i włożyłam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

Joanna____,
- czy w tej chwili, po wyłączeniu i włączeniu telefonu, sytuacja dalej występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Ewa_Plus pisze:Joanna____,
- czy w tej chwili, po wyłączeniu i włączeniu telefonu, sytuacja dalej występuje?
niestety tak :cry:
tracę cierpliwość - ten numer mam od 20 lat i szkoda mi zmieniać ale mam już tego dość, od ponad tygodnia jestem bez telefonu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

Joanna____,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Ewa, dziękuję
ODPOWIEDZ