Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Nie ma żadnych komunikatów. SMS próbuje wysłać po chwili mam czerwony napis niedostarczona, a jak chcę zadzwonić to po wybraniu numeru od razu słyszę przerywany sygnał
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
dziękuję za tę informację.
dziękuję za tę informację.
Przekazałam sprawę do techników.Joanna____ pisze:C00000001377869
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Dziękuję, mam nadzieję, że to pomoże. Już tyle razy dzwoniłam i pisałam a ciągle coś jest nie tak
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
ja również mam nadzieję, że tym razem uda się sprawę finalnie zakończyć.
ja również mam nadzieję, że tym razem uda się sprawę finalnie zakończyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Jaki czas mają technicy na takie sprawy? Jeśli dziś tego nie załatwią przechodzę do innej sieci.
Przed chwilą wymieniłam kartę sim - myślałam, że coś pomoże. Niestety.
Nie mogę bez telefonu zostać na długi weekend
Przed chwilą wymieniłam kartę sim - myślałam, że coś pomoże. Niestety.
Nie mogę bez telefonu zostać na długi weekend
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
- ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
- ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Dziś rano dostałam smsa. z podziękowaniem za zgłoszenie problemu (?????). Nie wiem o c o chodzi ale mam kolejny numer zgłoszenia 1378786 . Proszę zerknijcie o co chodzi bo ja już nie mam siły na telefony.
Najbardziej mnie wkurza tekst - "sprawa przekazana do techników". No ok ale jak poprosiłam o kontakt z technikiem to nie ma takiej możliwości, jak pytam ile to może potrwać - "wg kolejności zgłoszeń" ..... cudownie - jestem już tydzień bez telefonu.
Najbardziej mnie wkurza tekst - "sprawa przekazana do techników". No ok ale jak poprosiłam o kontakt z technikiem to nie ma takiej możliwości, jak pytam ile to może potrwać - "wg kolejności zgłoszeń" ..... cudownie - jestem już tydzień bez telefonu.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
- przepraszam, że tyle musisz czekać. Ponownie wysłałam interwencję do działu technicznego z prośbą o jak najszybsze zajęcie się Twoja sprawą.
- przepraszam, że tyle musisz czekać. Ponownie wysłałam interwencję do działu technicznego z prośbą o jak najszybsze zajęcie się Twoja sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Właśnie dostałam dwa smsy, że zgłoszenia 1377869 i 1378786 zostały zamknięte. W razie pytań mam dzwonić pod 601102601.
Mój telefon nadal nie działa - nie mogę dzwonić, smsować, nie mam internetu.
Mój telefon nadal nie działa - nie mogę dzwonić, smsować, nie mam internetu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
czy telefon był wyłączany i włączany ponownie?
czy telefon był wyłączany i włączany ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Tak, wyłączyłam, włączyłam, wyjęłam też kartę sim i włożyłam
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
- czy w tej chwili, po wyłączeniu i włączeniu telefonu, sytuacja dalej występuje?
- czy w tej chwili, po wyłączeniu i włączeniu telefonu, sytuacja dalej występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
niestety takEwa_Plus pisze:Joanna____,
- czy w tej chwili, po wyłączeniu i włączeniu telefonu, sytuacja dalej występuje?
tracę cierpliwość - ten numer mam od 20 lat i szkoda mi zmieniać ale mam już tego dość, od ponad tygodnia jestem bez telefonu
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Ewa, dziękuję