A gdzież tam - do punktu mam blisko, więc stwierdziłem, że najpierw przyjdę się wyżalić na forum, bo 12,30 rozwala tygodniowy budżet :)
Konkretnie mam taki zapis w umowie:
Wymiana karty SIM na [współczesne karty] jest bezpłatna gdy:
- posiadana karta została wyprodukowana przed rokiem 2005,
- następuje w okresie 90 dni od daty zawarcia aneksu [PWA, ANZ lub na odległość z pisemnym potwierdzeniem].
Rozumiem, że mogę podejść jeszcze raz, złowrogo machając umową, i wyjdę ze śliczną, nową, bezpłatną kartą?
Aha - muszę znów ciągnąć ze sobą właścicielkę karty, czy wystarczy upoważnienie?
zif pisze:Rozumiem, że mogę podejść jeszcze raz, złowrogo machając umową, i wyjdę ze śliczną, nową, bezpłatną kartą?
Tak, jeżeli taki zapis znajduje się w aktualnie zawartej umowie, to wymiana karty jest bezpłatna.
zif pisze:Aha - muszę znów ciągnąć ze sobą właścicielkę karty, czy wystarczy upoważnienie?
Jakie warunki musisz spełnić by wymienić kartę SIM?
Twój numer musi znajdować się w okresie ważności konta;
musisz posiadać dodatnie środki na koncie; musisz być właścicielem bądź osobą upoważnioną do zlecania zmian na koncie.
Witam, pare miesięcy temu przedłużyłam telefonicznie umowę mix na kartę, a jako że brałam nowy telefon, poprosiłam o wysłanie również duplikatu karty, ponieważ stara już swoje wysłużyła. Tak też się stało, ale że aktywacja nie dochodziła do skutku przez dłuższy czas, stwierdziłam, że aktywuje ją później bo pilnie potrzebowałam wykonać ważne telefony (a stara karta nadal była aktywna). Niestety, później zupełnie o tym zapomniałam i karta leżała nieaktywowana i nieużywana w pudełku. Jednak zależało by mi na ponownej możliwości jej aktywowania ze względu na to iż stara sim nie obsługuje usługi LTE, którą mam w umowie w ramach pakietu, a szkoda żebym nie mogła z niego korzystać w pełni. Widziałam, że jest to chyba możliwe przez wysłanie numeru telefonu i nr seryjnych kart formularzem, czy w moim przypadku też się to uda ? Jest tylko jeden problem, skąd wziąć ten numer seryjny starej karty ? Bo jeśli widnieje na niej, to go nie odczytam, bo karta była wycinana i jest dość powycierana... ;( da radę zaradzić coś na to ? Bo chwilowo nie mam możliwości udać się do salonu.
Witam,Dwie godziny temu odebrałam w salonie plusa duplikat karty sim,Pan poinformował mnie,że po 30 min.karta powinna działać.Niestety nie mogę wykonywać połączeń,ani te przychodzące nie działają.Pojawia się komunikat..'nie zarejestrowano w sieci",nie wiem co mam robić bo koniecznie muszę zadzwonić,a tu nic nie działa.Próbowałam już włączyć i wyłączyć tel,ale nic nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2017, o 15:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Dzień dobry,
Na telefonie po wymianie karty sim na nanosim (galaxy a3 2016), nowa karta pomimo zasięgu nie loguje się do sieci Plus. Wielokrotne włączanie i wyłączanie nic nie daje. Zasięg cały a karta nie działa.
Aktualizacja 05.07.17
Nadal karta nie loguje się do sieci, stara karta jest nieaktywna - wymiana karty odbyła się wczoraj około 17:00 w salonie plus. Na koncie plusonline można zobaczyć dane nowej karty, jej numer, pin, puk. Telefon włączany i wyłączany wielokrotnie. Karta przekładana do innych telefonów też nie loguje się do sieci. Czyżby była uszkodzona. Pilnie potrzebuję mieć aktywne konto.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 5 lip 2017, o 10:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Nie pamiętam dokładnie ale tak jakby chodziło o brak możliwości wyboru sieci Plus, w tym momencie nie można wybrać sieci Plus czy jakoś tak. Ręcznie tez nie można wybrać sieci. I informacja: Tylko połączenia alarmowe
Nadal brak dostępu do sieci plus. Dzwoniąc na mòj numer włącza się poczta. Ten numer mam przypisany w banku więc bardzo mi zależy na tym żeby działał. Może tą karta jednak jest uszkodzona? Kiedyś przy wymianie karty sum jej aktywacja trwała 10 minut.