misiu-182 pisze:"Nie można wysłać wiadomości Ponów próbę".
To jest komunikat urządzenia.
Tu działa taka sama zasada jak z listem - opłata (znaczek) jest naliczana, pomimo, że ją źle zaadresujemy i nie można jej dostarczyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry.
Pani Joanno, dziękuję za wytłumaczenie. Jednak nie bardzo mi się to podoba. Dzisiaj przeprowadziłem test na czterech numerach innych operatorów, w tym trzech wirtualnych. Trzy numery (2 to MVNO) oparte są o jedną sieć, a jeden MVNO działa na Waszej infrastrukturze. W żadnym z czterech przypadków konto nie zostało obciążone opłatą za sms (wysłany na ten sam numer o ktorym była mowa). Plus ma obecnie naprawdę dobrą ofertę na kartę. Biorąc pod uwagę różnego rodzaju bonusy za doładowania i usługę "Teleprzelew" to chyba obecnie najlepszą na rynku. Wydaje mi się, że takie podejście do abonenta to "czyhanie na błąd" i psuje trochę obraz firmy.
Pozdrawiam.
dziękuję za przedstawienie swojego punktu widzenia. Tak jak wspominałem we wcześniejszych postach, jeżeli nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, można w tej kwestii złożyć reklamację.
misiu-182 pisze:Pani Joanno
I zdecydowanie wystarczy samo Joanno .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Od paru miesięcy nie dochodzą na mój telefon smsy autoryzacyjne z banku ING, resetowanie i ponowne uruchamianie telefonu nie pomaga, a miejsca na smsy mam bardzo dużo. W obsłudze klienta ING powiedzieli mi, że to może być problem z siecią.
Bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2017, o 14:07 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesienie do oficjalnego działu
dziękuję za przedstawienie swojego punktu widzenia. Tak jak wspominałem we wcześniejszych postach, jeżeli nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, można w tej kwestii złożyć reklamację.
LRyuuzaki17, sprawdź w telefonie, czy numer, z którego przychodzą wiadomości nie został zablokowany (dodany do numerów "spam"). Biorąc pod uwagę fakt, że SMS-y przychodzą w innym telefonie to nie jest to problem sieci, ale przyczyna tkwi raczej w urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
od jakiegoś czasu mam problem z wysyłaniem wiadomości sms/dzwonieniem. Jeżeli numer nie ma wpisanego przed +48 to nie ma nawet szans, żeby cokolwiek się wysłało. Przy próbie wysłania przychodzi natomiast milion wiadomości o treści: "Numer na który wysłałeś SMSa jest nieprawidłowy, sprawdź numer i spróbuj ponownie", po czym wyskakuje błąd. Spoko, nie ma problemu, ALE czasami w skrzynce wiadomości znika "+" przed numerem i znów nie mogę wysyłać, chociaż kontakt zaczyna się od +48. Dodam jeszcze, że mimo doładowania telefonu 10 maja, wczoraj przyszła mi wiadomość, że mam 5 gr na koncie (z 50 zł!)
Aktywne promocje: Internet 6GB/15 zł do 8.06.2017 i MIX SMSy bez limitu do wszystkich do 8.06.2017.
Nie ukrywam, że telefon jest mi potrzebny, a ta sytuacja utrudnia życie.
Pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, o 15:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Sytuacja ma miejsce od kwietnia.
Wcześniej przy próbie dzwonienia po prostu mnie rozłączało, znajomi nie mieli żadnych powiadomień, że dzwoniłam. Teraz mam 5 groszy na koncie to wyświetla się, że za małe środki.
Karta sim jest w tym telefonie już od zeszłego roku i wcześniej nie miałam problemów.
EDIT. Dzisiaj jakimś cudem mogę dzwonić, właśnie sprawdzałam. Ale, np. wczoraj nie mogłam
Od kilku dni nie przychodzą do mnie smsy od innych sieci. Przywróciłam ustawienia fabryczne tel, próbowałam zmienić kartę do innego tel i dalej nic. Co mogę zrobić? Czy da się odzyskać te smsy???