Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
3G_
Szalony PlusManiak
Posty: 443
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: 3G_ »

UMTS to nie jest LTE :)
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: sedzia20 »

3G_ pisze:UMTS to nie jest LTE :)
No oczywiście, ale pracownik odpowiadający na moje pytania wskazał nr nadajników, których opis na btsearch jest maksymalnie UMTS i jednocześnie wskazał, że to są LTE - poczekam aż mi to wyjaśni, bo nie sądzę żeby ekspert walnął taką gafę!
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: habish »

Ekspert może nie, ale na btsearch jak najbardziej są braki i błędy.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Azeris, czy pakiet podstawowy również został wykorzystany? Z opisywanego przez Ciebie przypadku wnioskuję że został uruchomiony system FUP.
Azeris pisze:Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł
Tak - "Pakiet nocny". W Twojej taryfie jest to 200GB do wykorzystania pomiędzy 1 w nocy a 8 rano. Koszt 2.9 zł. z VAT. Więcej informacji znajdziesz tu. Jednak jeśli FUP już został uruchomiony, nie zwiększy to prędkości pobierania. W Twoim przypadku proponowałbym rozważyć zmianę taryfy na wyższą

3G_, takie prędkości w 3G są nieosiągalne.

music12340, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy tylko w określonych godzinach? Poprosiłem techników o sprawdzenie. Postaram się wrócić z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.

cwaniak, wygląda to na mocno obciążony nadajnik w trakcie wykonywania testu. Czy tak jest przez cały dzień? Na 3 kwartał zaplanowana jest modernizacja BT34727. Dodamy tam LTE2600, powinno to znacząco poprawić jakość użytkowania w Twojej okolicy.

sedzia20, odpowiedzi poniżej:
sedzia20 pisze:A to ciekawe, bo pod wskazanymi numerami nadajników widzę opis UMTS - czyli tak, jakby LTE było. Czy to jakiś błąd BTSSearch'a?
Zapewne tak.
sedzia20 pisze:42509, 44133, 44888.
Nadajniki posiadają LTE.
sedzia20 pisze:Czy zatem w najbliższym czasie na tym terenie nastąpią jakieś zmiany?
W obecnej chwili mam informację o modernizacji dla nadajnika BT42545. Planowane jest, między innymi, dodanie LTE1800 do końca roku.
sedzia20 pisze:rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, np. w ramach FUP, może zostać ograniczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
volin97
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 cze 2017, o 14:03

LTE Bardzo słabe pobieranie i wysyłanie !!

Post autor: volin97 »

Witam od 14.06.2017 prędkość internetu drastycznie spadła do Obrazek Jeszcze przed 14.06.2017 było pobieranie 32Mb/s i wysyłanie 2Mb/s a teraz za przeproszeniem dupa blada. Powie mi ktoś tutaj o co chodzi. Bo raczej nie będę płacił za taki internet w XXI wieku no ludzie.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, o 14:20 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki. Proszę nie dublować tematów.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

volin97, podaj swoją lokalizację. Z jakiego sprzętu korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
eagle1922
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 cze 2017, o 14:16

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: eagle1922 »

Witam mam ten sam porblem lecz z routerem D-Link DWR-921 moje połączenie od dwóch/trzech dni jest bardzo złe.
Zmiana nastąpiła nagle podczas przeglądania serwisu YouTube.
To wynik testu:
Obrazek
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

eagle1922, również prosiłbym o podanie lokalizacji. Jaką masz taryfę? czy pakiet podstawowy został wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
volin97
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 cze 2017, o 14:03

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: volin97 »

Gdańsk ul.Traugutta sprzęt ZTE MF28D
eagle1922
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 cze 2017, o 14:16

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: eagle1922 »

Maków Podhalański 34-220
Pakiet podstawowy czyli ten sybszy transfer? jesli tak to został lecz to było przed problemem.
Jak sprawdzić tą taryfe? Jestem zielony w tym temacie
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

volin97, w Twojej lokalizacji wszystko działa poprawnie. Być może jest to kwestia przeciążenia nadajnika. Proponowałbym zgłosić problem. Można to zrobić przesyłając swój numer i krótki opis problemu tym formularzem.

eagle1922, limit powinieneś móc sprawdzić logując się do Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: sedzia20 »

[/quote] W obecnej chwili mam informację o modernizacji dla nadajnika BT42545. Planowane jest, między innymi, dodanie LTE1800 do końca roku
Michal_Plus pisze: Jak wspominałem wcześniej, najbliższej mam do nadajnika 44212 - kiedy nastąpią zmiany (dodanie LTE)?
sedzia20 pisze:rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, w ramach FUP, może zostać ograniczona.
Michal_Plus pisze: Owszem, ale pragnę zauważyć że wspomniane przeze mnie prędkości osiągane są gdy do wykorzystania pakietu podstawowego 100GB jest daleka droga - np. w chwili obecnej do końca cyklu mam 5 dni i nieco ponad 90 GB! Z tak mozolnym i żółwim Internetem nie sposób zbliżyć się do końca pakietu...Dlatego jeśli nie ma żadnych ograniczeń, przekroczeń itp. mamy tu do czynienia z usługą niezgodną z umową.

Pisałem też, że proszę o konkrety, a nie rzeczy dla mnie oczywiste - jak na razie otrzymuję same pierdoły!
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: habish »

A jaką prędkość masz zawartą w umowie? :-)
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

sedzia20, prędkość pobierania jaką jest w stanie osiągnąć urządzanie może być uzależniona od obciążenia sieci. W skrócie, pasmo na każdym BTSie jest dzielone na wszystkich użytkowników korzystających w tym samym czasie z nadajnika. W momencie większej liczby zalogowanych osób, prędkość może być mniejsza. Jak pisałem:
Michał_Plus pisze:Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"
i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umową
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: sedzia20 »

Michał_Plus pisze:sedzia20, prędkość pobierania jaką jest w stanie osiągnąć urządzanie może być uzależniona od obciążenia sieci. W skrócie, pasmo na każdym BTSie jest dzielone na wszystkich użytkowników korzystających w tym samym czasie z nadajnika. W momencie większej liczby zalogowanych osób, prędkość może być mniejsza. Jak pisałem:
Michał_Plus pisze:Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"
i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umową
A co jako sieć robicie, aby to obciążenie zmniejszyć? Jakie kroki podjeliście żeby do nadajnika 44212 dołączyć LTE?
ODPOWIEDZ