Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 445
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09
Re: Problem z prędkością LTE
UMTS to nie jest LTE :)
Re: Problem z prędkością LTE
No oczywiście, ale pracownik odpowiadający na moje pytania wskazał nr nadajników, których opis na btsearch jest maksymalnie UMTS i jednocześnie wskazał, że to są LTE - poczekam aż mi to wyjaśni, bo nie sądzę żeby ekspert walnął taką gafę!3G_ pisze:UMTS to nie jest LTE :)
Re: Problem z prędkością LTE
Ekspert może nie, ale na btsearch jak najbardziej są braki i błędy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Azeris, czy pakiet podstawowy również został wykorzystany? Z opisywanego przez Ciebie przypadku wnioskuję że został uruchomiony system FUP.
3G_, takie prędkości w 3G są nieosiągalne.
music12340, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy tylko w określonych godzinach? Poprosiłem techników o sprawdzenie. Postaram się wrócić z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
cwaniak, wygląda to na mocno obciążony nadajnik w trakcie wykonywania testu. Czy tak jest przez cały dzień? Na 3 kwartał zaplanowana jest modernizacja BT34727. Dodamy tam LTE2600, powinno to znacząco poprawić jakość użytkowania w Twojej okolicy.
sedzia20, odpowiedzi poniżej:
Tak - "Pakiet nocny". W Twojej taryfie jest to 200GB do wykorzystania pomiędzy 1 w nocy a 8 rano. Koszt 2.9 zł. z VAT. Więcej informacji znajdziesz tu. Jednak jeśli FUP już został uruchomiony, nie zwiększy to prędkości pobierania. W Twoim przypadku proponowałbym rozważyć zmianę taryfy na wyższąAzeris pisze:Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł
3G_, takie prędkości w 3G są nieosiągalne.
music12340, czy takie prędkości utrzymują się przez cały czas, czy tylko w określonych godzinach? Poprosiłem techników o sprawdzenie. Postaram się wrócić z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
cwaniak, wygląda to na mocno obciążony nadajnik w trakcie wykonywania testu. Czy tak jest przez cały dzień? Na 3 kwartał zaplanowana jest modernizacja BT34727. Dodamy tam LTE2600, powinno to znacząco poprawić jakość użytkowania w Twojej okolicy.
sedzia20, odpowiedzi poniżej:
Zapewne tak.sedzia20 pisze:A to ciekawe, bo pod wskazanymi numerami nadajników widzę opis UMTS - czyli tak, jakby LTE było. Czy to jakiś błąd BTSSearch'a?
Nadajniki posiadają LTE.sedzia20 pisze:42509, 44133, 44888.
W obecnej chwili mam informację o modernizacji dla nadajnika BT42545. Planowane jest, między innymi, dodanie LTE1800 do końca roku.sedzia20 pisze:Czy zatem w najbliższym czasie na tym terenie nastąpią jakieś zmiany?
Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, np. w ramach FUP, może zostać ograniczona.sedzia20 pisze:rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LTE Bardzo słabe pobieranie i wysyłanie !!
Witam od 14.06.2017 prędkość internetu drastycznie spadła do Jeszcze przed 14.06.2017 było pobieranie 32Mb/s i wysyłanie 2Mb/s a teraz za przeproszeniem dupa blada. Powie mi ktoś tutaj o co chodzi. Bo raczej nie będę płacił za taki internet w XXI wieku no ludzie.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, o 14:20 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki. Proszę nie dublować tematów.
Powód: Połączono wątki. Proszę nie dublować tematów.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
volin97, podaj swoją lokalizację. Z jakiego sprzętu korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
eagle1922, również prosiłbym o podanie lokalizacji. Jaką masz taryfę? czy pakiet podstawowy został wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Gdańsk ul.Traugutta sprzęt ZTE MF28D
Re: Problem z prędkością LTE
Maków Podhalański 34-220
Pakiet podstawowy czyli ten sybszy transfer? jesli tak to został lecz to było przed problemem.
Jak sprawdzić tą taryfe? Jestem zielony w tym temacie
Pakiet podstawowy czyli ten sybszy transfer? jesli tak to został lecz to było przed problemem.
Jak sprawdzić tą taryfe? Jestem zielony w tym temacie
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
volin97, w Twojej lokalizacji wszystko działa poprawnie. Być może jest to kwestia przeciążenia nadajnika. Proponowałbym zgłosić problem. Można to zrobić przesyłając swój numer i krótki opis problemu tym formularzem.
eagle1922, limit powinieneś móc sprawdzić logując się do Plus Online.
eagle1922, limit powinieneś móc sprawdzić logując się do Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
[/quote] W obecnej chwili mam informację o modernizacji dla nadajnika BT42545. Planowane jest, między innymi, dodanie LTE1800 do końca roku
Michal_Plus pisze: Jak wspominałem wcześniej, najbliższej mam do nadajnika 44212 - kiedy nastąpią zmiany (dodanie LTE)?Limit danych nie jest nakładany. W każdym przypadku można korzystać i nie przejmować się że nagle zostanie włączona blokada. Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do" i po wykorzystaniu pakietu podstawowego, w ramach FUP, może zostać ograniczona.sedzia20 pisze:rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową
Michal_Plus pisze: Owszem, ale pragnę zauważyć że wspomniane przeze mnie prędkości osiągane są gdy do wykorzystania pakietu podstawowego 100GB jest daleka droga - np. w chwili obecnej do końca cyklu mam 5 dni i nieco ponad 90 GB! Z tak mozolnym i żółwim Internetem nie sposób zbliżyć się do końca pakietu...Dlatego jeśli nie ma żadnych ograniczeń, przekroczeń itp. mamy tu do czynienia z usługą niezgodną z umową.
Pisałem też, że proszę o konkrety, a nie rzeczy dla mnie oczywiste - jak na razie otrzymuję same pierdoły!
Re: Problem z prędkością LTE
A jaką prędkość masz zawartą w umowie?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
sedzia20, prędkość pobierania jaką jest w stanie osiągnąć urządzanie może być uzależniona od obciążenia sieci. W skrócie, pasmo na każdym BTSie jest dzielone na wszystkich użytkowników korzystających w tym samym czasie z nadajnika. W momencie większej liczby zalogowanych osób, prędkość może być mniejsza. Jak pisałem:
i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umowąMichał_Plus pisze:Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
A co jako sieć robicie, aby to obciążenie zmniejszyć? Jakie kroki podjeliście żeby do nadajnika 44212 dołączyć LTE?Michał_Plus pisze:sedzia20, prędkość pobierania jaką jest w stanie osiągnąć urządzanie może być uzależniona od obciążenia sieci. W skrócie, pasmo na każdym BTSie jest dzielone na wszystkich użytkowników korzystających w tym samym czasie z nadajnika. W momencie większej liczby zalogowanych osób, prędkość może być mniejsza. Jak pisałem:i nie będzie to podstawą do rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru z umowąMichał_Plus pisze:Prędkość jednak jest parametrem określanym jako "do"