SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Piotr Długopis
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52

Re: SmartDOM

Post autor: Piotr Długopis »

Basia_Plus pisze:Piotr Długopis,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.
Witam, wczoraj dotarło pismo że sprawa rozpatrzona negatywnie , jestem w sozku totalnym i nei wiem co robić . ( sprawa opisana na stronie 111) monkey22 który opisywał dokładnie taki sam problem jak mój ( strona 109) to mój szwagier i razem w podobnym okresie braliśmy dokładnie te same umowy ( dwa numery przenoszone z innych sieci do plusa) nawet on mi pomagał realizowac zamówienie przez internet . Jemu po reklamacji uwzgledniono rabat a mi już nie .Zaznaczam ze nasze umowy to dokłądnie jedno i to samo ..O mzona jeszcze zrobic???
monkey22
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 9 maja 2017, o 13:12

Re: SmartDOM

Post autor: monkey22 »

Piotr Długopis pisze:
Basia_Plus pisze:Piotr Długopis,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.
Witam, wczoraj dotarło pismo że sprawa rozpatrzona negatywnie , jestem w sozku totalnym i nei wiem co robić . ( sprawa opisana na stronie 111) monkey22 który opisywał dokładnie taki sam problem jak mój ( strona 109) to mój szwagier i razem w podobnym okresie braliśmy dokładnie te same umowy ( dwa numery przenoszone z innych sieci do plusa) nawet on mi pomagał realizowac zamówienie przez internet . Jemu po reklamacji uwzgledniono rabat a mi już nie .Zaznaczam ze nasze umowy to dokłądnie jedno i to samo ..O mzona jeszcze zrobic???
Potwierdzam, swoje umowy i szwagrowe przeprowadzałem ja bo szwagier jest zielony w te klocki , dokłądnie te same kroki robiłem u neigo jak i u mnie . Ja juz dostałęm zwroty i nowa fakture z rabatem a szwagier ODMOWA , ( to jakiś kosmos normalnie)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Piotr Długopis,
Piotr Długopis pisze:O mzona jeszcze zrobic???
złóż proszę ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
artur94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 09:53

Re: SmartDOM

Post autor: artur94 »

Dobry wieczór

Posiadając TV (P1), telefon (P2) i internet (P3) - smartdom3, upust specjalny 20 zł -
czy rezygnując z internetu nadal przyznawany będzie rabat na usługę telefonu? Chce przedłużyć umowę, bo warunki są dość dobre, ale nie mam pewności co do przyznawalnością rabatu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj artur94,
artur94 pisze:czy rezygnując z internetu nadal przyznawany będzie rabat na usługę telefonu?
wypowiedzenie umowy na internet spowoduje utratę rabatu na telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaBi
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2017, o 09:53

REKLAMACJA

Post autor: MaBi »

Witam.
Opiszę moją sytuację. Z siecią Plus jestem związana ok 9 lat. Mam mix plusa i telefon na abonament za kwotę 69 z groszami. Przez ostatnie 2 lata korzystaliśmy z usługi Smart Dom. Mieliśmy telefon z abonamentem+Cyfrowy Polsat + internet. Po tych dwóch latach postanowiliśmy wypowiedzieć usługę Telewizji Cyfrowego Polsatu. Ale chcieliśmy zostać z internetem Plusa. Odwiedziłam placówkę Plusa i oznajmiłam Pani konsultantce , że tydzień temu wysłałam pismo z rezygnacją z telewizji ale chcielibyśmy otrzymać jakąś ofertę internetu. Powtarzałam Pani z 3 razy , że złożyliśmy rezygnację z Polsatu. Pani zaproponowała nam internet jako druga usługę umowę JA+Internet LTE 60 GB.Umowa na 24 miesiące. Powiedziała że normalnie kwota jest 69,99 z e-fakt. 59,99 ale że mamy abonament to po zniżce wyliczyła nam 21 zł. I to podpisałam. Okazało się że żadne rabaty nie zostały nam naliczone.Pisząc reklamacje dostałam odpowiedź , że to dlatego że zrezygnowałam z usługi Polsatu. Ja to rozumiem, dlatego szczegółowo opisałam wtedy konsultantce moją sytuację żeby nie doszło do takiej sytuacji. I co okazało się , że konsultantka jest niekompetentna. Udałam się do punktu Plusa i okazało się , ze ta Pani została zwolniona bo oszukała dużo klientów. Z inną Panią napisałyśmy ponownie zażalenie i reklamację, która ponownie nie została uznana. I teraz moje pytanie: Dlaczego ja mam płacić za błędy niekompetentnych pracowników PLUSA. Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko żeby sytuacja była klarowna . Nie mogę odpowiadać za czyjeś niedouczenie. Czy teraz skoro pisze że reklamacja została zakończona mam wejść na drogę sądową ? Bo na pewno tak sprawy nie zostawię. Chciałam żeby Plus mi pomógł a nie zbywał w ten sposób. Zwolnienie tej konsultanki i gruba teczka reklamacji po jej działaniach chyba o czymś świadczy. Proszę o pomoc ze strony PLUSA .

POzdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 cze 2017, o 11:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono wątki dot smartDOM
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj MaBi,

przykro mi z powodu tej sytuacji. Z Twojego opisu wynika, że należało poczekać do rozwiązania umowy w CP i dopiero podpisać umowę na internet. Proponuję ponowne złożenie reklamacji, my ze swojej strony postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie, jeśli podasz nam numer zgłoszenia. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaBi
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2017, o 09:53

Re: SmartDOM

Post autor: MaBi »

Dobrze. Ale to będzie moja 3 reklamacja . Czy mam opisać całą sytuację jak na forum? Chciałabym aby osoba, która będzie rozpatrywała moją sprawę była swiadoma winy konsultanki a nie mojej. Tamte dwie reklamacje wychodziły z punktu PLUS-a. Czy mogę taką reklamację złożyć internetowo czy tylko pisemnie ? Czy najlepiej jakbym ponownie udała się do punktu Plusa ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

MaBi,
MaBi pisze:Czy mam opisać całą sytuację jak na forum?
tak, opisz proszę dokładnie zaistniałą sytuację.
MaBi pisze:Czy mogę taką reklamację złożyć internetowo czy tylko pisemnie ?
Basia_Plus pisze: Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaBi
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2017, o 09:53

Re: SmartDOM

Post autor: MaBi »

nr referencyjny pytania -reklamacji : 170621-001435

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

MaBi,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozwiązania tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaBi
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 cze 2017, o 09:53

Re: SmartDOM

Post autor: MaBi »

Dziękuję. Mam nadzieję, że sprawa zostanie wyjaśniona jak należy .

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

MaBi,
- wierzę, że Departament Reklamacji znajdzie jakieś wyjście z tej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr Długopis
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 maja 2017, o 21:52

Re: SmartDOM

Post autor: Piotr Długopis »

Basia_Plus pisze:Witaj Piotr Długopis,
Piotr Długopis pisze:O mzona jeszcze zrobic???
złóż proszę ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Mam ogromna prosbe , czy mogłaby Pani przeprowadzic ponowny proces reklamacj bo jak chce wysłac zgłoszenie przez plus online to nie ma nigdzie mozliwosci dodac załacznikow ( zdjecia) a głównie w zdjeciach umów i rozmów widze szanse na pozytywne rozpatrzenie .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Piotr Długopis,
Piotr Długopis pisze:nie ma nigdzie mozliwosci dodac załacznikow ( zdjecia) a głównie w zdjeciach umów i rozmów widze szanse na pozytywne rozpatrzenie .
wyślij zatem reklamację drogą elektroniczną: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php aby zamieścić pliki, o których wyżej pisałeś.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie. Decyzję w tym zakresie podejmuje Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ