Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakończenie umowy
jorgo,
- dziękuję za informację i przepraszam, że sprawa cesji trwała tak długo. Nie mniej jednak cieszę się, że zakończyła się ona sukcesem.
- dziękuję za informację i przepraszam, że sprawa cesji trwała tak długo. Nie mniej jednak cieszę się, że zakończyła się ona sukcesem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, mam podpisaną umowę do 16 lutego 2018 r. Czy już mogę złożyć wypowiedzenie? Dostałem bardzo ciekawą ofertę z Oragne.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2017, o 14:53 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj valdas,
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry. Pomimo zakończonej umowy wciąż mam problem z Plusem. Otrzymuję od około 3 miesięcy telefoniczne lub pisemne wezwania do zapłaty. Teraz to już nie wiem nawet za co płacę. Ostatnie faktury opłaciłem pomimo, że nie wiedziałem za co. Były to kwoty obciążające mnie pod numerem abonenta 2XXXXXXX i 2XXXXXXX. Wcześniej opłacałem inne "rachunki" będąc przekonanym, że zaległość wynika, z bliżej nieokreślonej sytuacji związanej z przeniesieniem numerów do innej sieci. Obecnie otrzymałem taki "rachunek" na numer abonenta 2XXXXXXX z kolejnym żądaniem opłaty i groźbą podjęcia działań ze strony Plusa jeżeli tego nie zrobię. Wracam się zatem ponownie o pomoc, w wyjaśnieniu tej sprawy i doprowadzenia do ostatecznego rozliczenia się z siecią Plus, z którą nie chcę mieć już nic wspólnego. Jej działania oraz sposób rozliczania się z klientami oceniam negatywne, tym bardziej, że rozmawiałem telefonicznie z przedstawicielem tej sieci i już wtedy tj. około 3 miesiące temu i prosiłem o rzetelne rozliczenie się ze mną. Pomimo zapewnienia mnie wtedy, że innych zaległości nie posiadam nadal niepokoi się mnie kolejnymi wezwaniami do zapłaty. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. W razie pytań proszę telefonować na numer 50XXXXXXX.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2017, o 12:20 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam nr konta klienta i nr telefonu.
Powód: ukryłam nr konta klienta i nr telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj ozoszki,
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dnia 20 maja 2017 skonczyla mi się umowa na abonament.Numer przeszedl na karte i jest aktywny.Do dzis nie otrzymalem ostatniej faktury.Faktury były przesyane eektronicznie.Na konccie byla nadpłata.
Re: Zakończenie umowy
Arek1970,
- jaki cykl rozliczeniowy posiadałeś?
Ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej, jest wysyłana pocztą.
- jaki cykl rozliczeniowy posiadałeś?
Ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej, jest wysyłana pocztą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Od 21 do 20 danego miesiacaEwa_Plus pisze:Arek1970,
- jaki cykl rozliczeniowy posiadałeś?
Ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej, jest wysyłana pocztą.
Rozwiązanie umowy
Witam wszystkich
Dlaczego plus wciska mi na siłę umowe która zawarłem w dniu 30.05.2017 ale dnia 7.06.2017 odesłałem ją zachowując 14 dniowy termin . Dziś mnie atakują wiadomościami ze mam jakąs ochrone internetu, iple itp. Powtarzam nie mam z wami umowy, bo ja odesłałem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin
Dlaczego plus wciska mi na siłę umowe która zawarłem w dniu 30.05.2017 ale dnia 7.06.2017 odesłałem ją zachowując 14 dniowy termin . Dziś mnie atakują wiadomościami ze mam jakąs ochrone internetu, iple itp. Powtarzam nie mam z wami umowy, bo ja odesłałem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin
Ostatnio zmieniony 19 cze 2017, o 12:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
Re: Rozwiązanie umowy
Co znaczy "odesłałem umowę"? Wysłałeś wypełnione przez siebie formalne odstąpienie od zawartej umowy, czy po prostu odesłałeś im dokumenty, które otrzymałeś od Plusa?
Re: Rozwiązanie umowy
Oczywiście dokument wypisałem który był w umowie , i oczywiście go podpisałem . Ta sprawa zaczyna mnie juz denerwować . Bo mamy już 18 i do tej pory sprawa nie jest wyjaśniona !
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj cinek-69,
na jaki adres odesłałeś odstąpienie od umowy?
Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta?
Arek1970,
faktura za podany przez Ciebie okres rozliczeniowy powinna zostać już doręczona. Wyjaśnienie tej kwesti będzie możliwe poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
na jaki adres odesłałeś odstąpienie od umowy?
Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta?
Arek1970,
faktura za podany przez Ciebie okres rozliczeniowy powinna zostać już doręczona. Wyjaśnienie tej kwesti będzie możliwe poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Informacje odnośnie zwrotu nadpłaty na koncie znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.Arek1970 pisze:Na konccie byla nadpłata.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Witam
Złożyłem w salonie wypowiedzenie umowy. Okres rozliczeniowy mam do 4 dnia miesiąca więc od dziś powinienem mieć nr na kartę bo o to prosiłem. Po zalogowaniu się na konto widzę że mam odnowiony pakiet minut więc wnioskuję że dalej abonament. Kody np *100# nie działają.
Mogę prosić o pomoc?
Złożyłem w salonie wypowiedzenie umowy. Okres rozliczeniowy mam do 4 dnia miesiąca więc od dziś powinienem mieć nr na kartę bo o to prosiłem. Po zalogowaniu się na konto widzę że mam odnowiony pakiet minut więc wnioskuję że dalej abonament. Kody np *100# nie działają.
Mogę prosić o pomoc?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj marcipio,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Odpisałem na maila. 26 maja złożyłem wypowiedzenie.