Znikające pakiety

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Krakus51
PlusManiak
Posty: 65
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36

Znikające pakiety

Post autor: Krakus51 »

Witam, po wczorajszych zmianach zniknął mi "Pakiet Wymienny UE " t/z pisze że "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Mam ten pakiet w wysokość 120 jednostek zamiennych na minuty, SMS, MMS. Pomimo że nie był wogóle użyty w tym okresie rozliczeniowym, stało się jak piszę. Dzwoniłem dwa razy do BOK, wczoraj konsultant powiedział że mają dużo takich zgłoszeń. Dziś nie potrafił tego wyjaśnić. Czy Wy też macie takie problemy z pakietami. Jak sądzę ma to związek ze zmianami wczorajszego roamingu. Pewnie błąd w systemie pozamykał klientom pakiety na UE. Sytuacja jest irytująca bo na Plus Online jest ten błąd a na aplikacji komórkowej jest dobrze, ale tam z kolei nie pokazuje Limitu roamingowego. U mnie to 2.1GB
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikające pakiety

Post autor: Ewa_Plus »

Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny. Jeśli zniknął, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zgłoszę tę sytuację do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Znikające pakiety

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus pisze:Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny..
Sprawdziłem z ciekawości na swoim koncie i faktycznie "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" a przecież między 20 maja (początek okresu rozliczeniowego) a dzisiaj, najdalej byłem w Poznaniu :mrgreen:
Podobna sytuacja jest na koncie "zaprzyjaźnionym".
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikające pakiety

Post autor: Ewa_Plus »

Andrzej62,
- ja na swoim prywatnym numerze też tak mam :/
Póki co zgłaszam każdy przypadek z osobna do działu technicznego. Więc jak chcesz, to podeślij mi swój numer przez formularz (jak wyżej) to przekażę gdzie trzeba.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Znikające pakiety

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus, wysłane :)
krzysiek84zst
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37

Re: Znikające pakiety

Post autor: krzysiek84zst »

U mnie też zniknął na plus online, ale w aplikacji jest, nie rozumiem tego miałem 120min na międzynarodowe połączenie
Krakus51
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36

Re: Znikające pakiety

Post autor: Krakus51 »

Ewa_Plus numer wysłany. Sytuacja dalej taka sama "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Bardzo irytująca historia bo może się okazać że zadzwonię np. do Niemiec czy Anglii i przyjdzie faktura do płacenia, a później reklamacje czekanie i nerwy.
BarbaraB
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:40

Re: Znikające pakiety

Post autor: BarbaraB »

Witam wszystkich :-)
U mnie na wszystko, tj. na : Pakiet Wymienny UE , Limit roamingowy 2,60 , Limit roamingowy 5,10 ( internet ), jedna odpowiedź : Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany .
Też tego nie rozumiem, bo przecież w ogóle nie korzystałam z tych dobrodziejstw. Istne czary mary hokus pokus i inne abrakadabry :roll: :mrgreen: :lol: .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Znikające pakiety

Post autor: Basia_Plus »

Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BarbaraB
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:40

Re: Znikające pakiety

Post autor: BarbaraB »

Basia_Plus pisze:Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Basiu_Plus, pięknie dziękuję za informację :-) .
Serdecznie pozdrawiam.
Krakus51
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36

Re: Znikające pakiety

Post autor: Krakus51 »

Basia_Plus pisze:Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Przeprosiny i co dalej ? Ja zawiesiłem używanie pakietu bo sytuacja jest niejasna. Gdy użyje pakietu na UE to przyjdą dodatkowe opłaty, później reklamacja i czekanie 30 dni na odpowiedź. Nawet jak zostanie uznana to nerwy i tak zostaną. Zapłacone jest za coś czego nie można używać, bo płacimy rachunki z góry a nie z dołu. Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew, powinien być jakiś rabat z tego powodu. Będę czekać 30 dni i pakiet na UE przepadnie na ten okres rozliczeniowy. I to jest OK ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Znikające pakiety

Post autor: Basia_Plus »

Krakus51,
Krakus51 pisze:Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,
podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krakus51
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36

Re: Znikające pakiety

Post autor: Krakus51 »

Basia_Plus pisze:Krakus51,
Krakus51 pisze:Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,
podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.
Sprawa nr. GCTR-0021823
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Znikające pakiety

Post autor: Basia_Plus »

Krakus51,
Krakus51 pisze:Sprawa nr. GCTR-0021823
podany numer zgłoszenia to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie techniczne. Nadal trwają prace nad rozwiązaniem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Znikające pakiety

Post autor: habish »

Wygląda na to że problem został rozwiązany. :-)

Obrazek
ODPOWIEDZ