Brak połączeń wychodzących.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Brak połączeń wychodzących.
Witam.
Dnia 16 czerwca 2017 roku zawarłem umowę z Plusem na abonament. Od samego początku są problemy. Najpierw było tak, że zasięg był, net też. Każdy mógł zadzwonić, czy wysłać SMS. Jednak ja nie mogłem ani napisać ani zadzwonić - od razu przy próbie połączenia zrywało je z komunikatem "rozmowa zakończona". Zadzwoniłem do BOKu w następny dzień, bo dopiero miałem dostęp do jakiegoś telefonu, bo z własnego nie mam jak. BOK zrestartował kartę, poskutkowało całkowitym brakiem zasięgu, wycieczka do salonu Plusa, wymiana karty co nie rozwiązało problemu. Dziś zadzwoniłem do salonu Plusa. Pan pilotujący sprawę wysłał zgłoszenie. Jakąś godzinę temu (18.06.17 godz 21:00) po raz n-ty zrestartowałem telefon i zasięg powrócił, jednak jest to powrót do punktu wyjścia bo nadal nie mogę dzwonić. Jak to jest że zawieram umowę na 3 lata, gdzie mam określoną ofertę, a nie mogę z niej skorzystać? Dla mnie jest to sprzedaż produktu niezgodnego z umową. Co mam zrobić by móc normalnie korzystać z telefonu? Czy mogę liczyć na jakąś rekompensatę z tytułu utrudnień? Jakby nie było jutro (poniedziałek) będzie czwarty dzień jak nie mogę korzystać z telefonu. Od razu mogę poinformować, że to nie wina telefonu, ponieważ został przetestowany na innej karcie SIM i wszystko sprawnie działało. Czy jest możliwe że Plus wyłączył starą kartę, a nie włączył nowej? Proszę o jak najszybsze rozwiązanie sprawy.
Dnia 16 czerwca 2017 roku zawarłem umowę z Plusem na abonament. Od samego początku są problemy. Najpierw było tak, że zasięg był, net też. Każdy mógł zadzwonić, czy wysłać SMS. Jednak ja nie mogłem ani napisać ani zadzwonić - od razu przy próbie połączenia zrywało je z komunikatem "rozmowa zakończona". Zadzwoniłem do BOKu w następny dzień, bo dopiero miałem dostęp do jakiegoś telefonu, bo z własnego nie mam jak. BOK zrestartował kartę, poskutkowało całkowitym brakiem zasięgu, wycieczka do salonu Plusa, wymiana karty co nie rozwiązało problemu. Dziś zadzwoniłem do salonu Plusa. Pan pilotujący sprawę wysłał zgłoszenie. Jakąś godzinę temu (18.06.17 godz 21:00) po raz n-ty zrestartowałem telefon i zasięg powrócił, jednak jest to powrót do punktu wyjścia bo nadal nie mogę dzwonić. Jak to jest że zawieram umowę na 3 lata, gdzie mam określoną ofertę, a nie mogę z niej skorzystać? Dla mnie jest to sprzedaż produktu niezgodnego z umową. Co mam zrobić by móc normalnie korzystać z telefonu? Czy mogę liczyć na jakąś rekompensatę z tytułu utrudnień? Jakby nie było jutro (poniedziałek) będzie czwarty dzień jak nie mogę korzystać z telefonu. Od razu mogę poinformować, że to nie wina telefonu, ponieważ został przetestowany na innej karcie SIM i wszystko sprawnie działało. Czy jest możliwe że Plus wyłączył starą kartę, a nie włączył nowej? Proszę o jak najszybsze rozwiązanie sprawy.
Re: Brak połączeń wychodzących.
mam ten sam problem.... nic nie moge zrobic, ani połaczenia, ani smsa.... wkurza mnie to, bo zgłaszałam sprawe dwa razy i nic!!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak połączeń wychodzących.
Witaj leonkennedy,
podpisałeś nową umowę czy w ramach konwersji przeszedłeś z karty na abonament?
kar_olina,
podpisałeś nową umowę czy w ramach konwersji przeszedłeś z karty na abonament?
Czy posiadasz numer zgłoszenia?leonkennedy pisze:Pan pilotujący sprawę wysłał zgłoszenie.
kar_olina,
czy posiadasz numer zgłoszenia?kar_olina pisze:zgłaszałam sprawe dwa razy i nic!!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak połączeń wychodzących.
niestety nie posiadam, u mnie była zmiana z mixa na abonament. Telefon jest mi potrzebny do pracy i nie jestem zadowolona z faktu, iż nie moge wykonywac zadnych połączeń.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Re: Brak połączeń wychodzących.
Numeru zgłoszenia nie mam. Obsługa w salonie wysłała zgłoszenie ale jak widać nic z tym nie zrobili. Przeszedłem z karty na abonament. Telefon również. Potrzebny. Jest mi w pracy. Biuro. Tłumaczy się awaria sieci. Gdyby to była awaria padł by cały Plus a nie kilka osób, które. Płacą za nic
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak połączeń wychodzących.
kar_olina,
obecnie występuje problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS po konwersji z karty na abonament. Technicy pracują na rozwiązaniem tej sytuacji. Za utrudnienia przepraszamy.kar_olina pisze: u mnie była zmiana z mixa na abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Re: Brak połączeń wychodzących.
Czy Plus w takiej sytuacji obniży abonament osobom które ponoszą poniekąd straty? W moim. Przypadku 4 dni to koszt około 10zl
Re: Brak połączeń wychodzących.
Witam!
Mam ten sam problem. W sobotę podpisałam umowę na 36 m-cy (przejście z MIXa na abonament) i od tamtej pory nie mogę wykonywać połączeń wychodzących.
18 czerwca dzwoniłam trzy razy na infolinię, trzej konsultanci podali mi różne odpowiedzi:
1 - nie wie o co chodzi
2 - problem globalny
3 - niezarejestrowana karta i odesłanie do punku gdzie przedłużałam umowę.
zadzwoniłam dzisiaj do punktu ponieważ jestem w pracy i Pan powiedział, ze z kartą jest wszystko w porządku ale jest problem globalny, ponoć trwa od od piątku.
Kiedy ten problem zostanie rozwiązany? Z tego telefonu korzysta moja mama, która choruje i przebywa sama w domu. W razie potrzeby nie ma nawet jak zadzwonić po pomoc.
Proszę o rzetelną informację kiedy będzie można wykonywać połączenia?
Czy mogę zrezygnować z tej umowy bez konsekwencji?
Pozdrawiam
Mam ten sam problem. W sobotę podpisałam umowę na 36 m-cy (przejście z MIXa na abonament) i od tamtej pory nie mogę wykonywać połączeń wychodzących.
18 czerwca dzwoniłam trzy razy na infolinię, trzej konsultanci podali mi różne odpowiedzi:
1 - nie wie o co chodzi
2 - problem globalny
3 - niezarejestrowana karta i odesłanie do punku gdzie przedłużałam umowę.
zadzwoniłam dzisiaj do punktu ponieważ jestem w pracy i Pan powiedział, ze z kartą jest wszystko w porządku ale jest problem globalny, ponoć trwa od od piątku.
Kiedy ten problem zostanie rozwiązany? Z tego telefonu korzysta moja mama, która choruje i przebywa sama w domu. W razie potrzeby nie ma nawet jak zadzwonić po pomoc.
Proszę o rzetelną informację kiedy będzie można wykonywać połączenia?
Czy mogę zrezygnować z tej umowy bez konsekwencji?
Pozdrawiam
Re: Brak połączeń wychodzących.
ponowne zgłoszenie sprawy jest wrecz nie możliwe, w BOK nikt nie odbiera, od godziny probuje sie dodzwonic z innego tel i nic. Szału można dostac!
Za utrudnienia przepraszacie, a cóz nam po Waszych przeprosinach skoro, nikt nic z tym nie robi? Użytkownik leonkennedy nie ma mozliwosci dzwonienia od 4 dni ja od wczoraj. Kto nam za to zwroci pieniadze? Zawszw macie jakieś problemy.
Za utrudnienia przepraszacie, a cóz nam po Waszych przeprosinach skoro, nikt nic z tym nie robi? Użytkownik leonkennedy nie ma mozliwosci dzwonienia od 4 dni ja od wczoraj. Kto nam za to zwroci pieniadze? Zawszw macie jakieś problemy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak połączeń wychodzących.
leonkennedy,
możesz złożyć reklamację w sprawie anulowania opłaty abonamentowej za okres, w którym nie można było korzystać z telefonu. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Witaj kacha2303,
kar_olina,
problem jest nam znany, obecnie technicy pracują nad jego rozwiązaniem.
możesz złożyć reklamację w sprawie anulowania opłaty abonamentowej za okres, w którym nie można było korzystać z telefonu. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Witaj kacha2303,
kacha2303 pisze:W sobotę podpisałam umowę na 36 m-cy (przejście z MIXa na abonament) i od tamtej pory nie mogę wykonywać połączeń wychodzących.
Basia_Plus pisze:obecnie występuje problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS po konwersji z karty na abonament. Technicy pracują na rozwiązaniem tej sytuacji. Za utrudnienia przepraszamy.
Tak.kacha2303 pisze:2 - problem globalny
Obecnie trwają prace nad jego rozwiązaniem. Za niedogodności przepraszamy.kacha2303 pisze:Kiedy ten problem zostanie rozwiązany?
W jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta? Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko przy umowach zawieranych na odległość.kacha2303 pisze:Czy mogę zrezygnować z tej umowy bez konsekwencji?
kar_olina,
problem jest nam znany, obecnie technicy pracują nad jego rozwiązaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Re: Brak połączeń wychodzących.
Przed chwilą dzwoniłem do BOK oczywiście tłumacza się że nic nie mogą zrobić. Wysłali zgloszenke Plus powinien za to odpowiedzieć. Oni nie wywiązuja się z umowy to nic się nie dzieje ale niech ktoś nie zapłaci rachunku. Mi też tłumaczyli się problemem globalnym. Jeśli taki jest to powinni poinformować ludzi w salonach. Ludzie podpisują umowy żeby później prosić się ludzi na ulicy o skorzystanie z telefonu. Tu wypowiedziała się garstka użytkowników, ale ilu jest takich którzy się nie wypowiadają
Re: Brak połączeń wychodzących.
Czy jest jakiś postęp w tej sprawie?
Czy technicy przewidują jakiś termin do kiedy uporają się z tym problemem?
Czy technicy przewidują jakiś termin do kiedy uporają się z tym problemem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak połączeń wychodzących.
kacha2303,
trwają prace nad rozwiązaniem problemu, ale niestety nie jesteśmy w stanie określić daty ich zakończenia.
trwają prace nad rozwiązaniem problemu, ale niestety nie jesteśmy w stanie określić daty ich zakończenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak połączeń wychodzących.
Skoro nie potrafią Państwo ocenić jak długo potrwa usuwanie awarii to proszę znaleźć tymczasowe rozwiązanie dla poszkodowanych osób.
Jakie rozwiązanie Państwo proponują na czas trwania awarii?
Jakie rozwiązanie Państwo proponują na czas trwania awarii?
Re: Brak połączeń wychodzących.
również jestem zainteresowana rozwiązaniem tej sytuacji