Brak połączeń wychodzących.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak połączeń wychodzących.
kacha2303, kar_olina,
aktualnie trwają prace naprawcze. Za utrudnienia przepraszamy.
aktualnie trwają prace naprawcze. Za utrudnienia przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak połączeń wychodzących.
Do której godziny pracują technicy? Czy zakończą swoją pracę zgodnie z harmonogramem czy jednak będą pracować aż usuną usterkę? Czy nikt nie przejmuje się abonentami, którzy nie mogą skorzystać ze swojego telefonu i "darmowych rozmów"??
Re: Brak połączeń wychodzących.
kacha2303,
- staramy się, aby prace naprawcze trwały jak najkrócej. Prosimy o cierpliwość.
- staramy się, aby prace naprawcze trwały jak najkrócej. Prosimy o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 20:07
Re: Brak połączeń wychodzących.
prosze wszystkich zainteresowanych o kontakt ze mną,mam ten sam problem od piatku ,mozemy zerwac umowe i zadac rekompensaty,wszystkie usługi musza byc wlaczone do 24 godzin u mnie juz jest to czwarta doba.Wiec jest podstawa do zerwania umowy i żądania odszkodowania.
Re: Brak połączeń wychodzących.
Przecież to jest porażka 4 dni bez telefonu , a oni nadal nie potrafią naprawić problemu...
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Re: Brak połączeń wychodzących.
Też się pod tym podpisuje. Po mojemu to w ramach odszkodownia powinien być miesiąc darmowego abonamentu albo 3. Niech sieć płaci
Re: Brak połączeń wychodzących.
Dzień dobry,
Co słychać nowego w naszej sprawie?
Może na czas usterki warto przywrócić poprzednie ustawienia (oczywiście na koszt PLUSA) i dać szanse użytkownikom porozmawiania z bliskimi? W tym oczywiście TECHNICY mogliby nadal pracować nad usunięciem usterki a gdy wszystko pójdzie poprawnie to wtedy przetestować i wdrożyć...
Pozdrawiam
Co słychać nowego w naszej sprawie?
Może na czas usterki warto przywrócić poprzednie ustawienia (oczywiście na koszt PLUSA) i dać szanse użytkownikom porozmawiania z bliskimi? W tym oczywiście TECHNICY mogliby nadal pracować nad usunięciem usterki a gdy wszystko pójdzie poprawnie to wtedy przetestować i wdrożyć...
Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 cze 2017, o 08:56
Re: Brak połączeń wychodzących.
Czy cos wiadomo z tym "globalnym" problemem?
Wiem, że mogę odstąpić od umowy, ale chcę zachować numer telefonu, który mam od wielu lat.
Jak długo będą mieli problem techniczny?
W sobotę mi uruchomili abonament i nie mogę dzwonić ani pisać smsów.
Ze mną można się skontaktować.
Dzwoniłam na infolinie, to każą co jakiś czas wyłączyć i włączyć telefon. Nic to do dziś nie daje.
Już mnie zaczyna trafiać....
Wiem, że mogę odstąpić od umowy, ale chcę zachować numer telefonu, który mam od wielu lat.
Jak długo będą mieli problem techniczny?
W sobotę mi uruchomili abonament i nie mogę dzwonić ani pisać smsów.
Ze mną można się skontaktować.
Dzwoniłam na infolinie, to każą co jakiś czas wyłączyć i włączyć telefon. Nic to do dziś nie daje.
Już mnie zaczyna trafiać....
Re: Brak połączeń wychodzących.
przecież to ręce opadają, prosicie o cierpliwość a od kilku dni nic nie zrobiliście. Ile można czekać, niech PLUS zrekompensuje poszkodowanym osobom brak możliwości koszystania z usług. Kazdy z nas po kilka razy zgłaszał problem w BOK wiec macie liste osób poszkodowanych.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Re: Brak połączeń wychodzących.
Widać jak Plus traktuje klientów. Nie zdziwie się jak podczas reklamacji napiszą że nie mogą uznać. Najprawdopodobniej moje ostatnie 3 lata w tej sieci. Zawiodłem się jako klient od 15 lat. 5 dni bez telefonu to już przesada. Umowa mówi max 24h. Nas klientów nie powinny interesować awarie. Płacimy i wymagamy. Nie dziwcie się że ludziom puszczają nerwy. W ciągu tych 5 dni 4 razy dzwoniłem do BOK a wciąż ta sama gadka że oni nie wiedzą.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak połączeń wychodzących.
Witaj kacha2303, wisienkania,
kacha2303 pisze:Co słychać nowego w naszej sprawie?
problem jest nadal w trakcie rozwiązywania. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.wisienkania pisze:Czy cos wiadomo z tym "globalnym" problemem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Re: Brak połączeń wychodzących.
Same przeprosiny nie wystarczą. Plus sam powinien obniżyć abonament, a nie żeby klienci zgłaszali reklamacje
Re: Brak połączeń wychodzących.
ciekawa jestem jak długo taka sytuacja bedzie sie utrzymywać ? Ja nie korzystam z usług od niedzieli, ale są tacy użytkownicy, którzy nie korzystają z telefonów od kilku dobrych dni. Pracownicy salonów oczywiście nie inf nikogo że jest taki problem, a zapewne są swiadomi całej sytuacji. Pracownicy BOK również są niedoinformowani czym spowodowana jest taka sytuacja, każą wyłączać telefony po kilka razy, ze niby to pomoże, gucio prawda. Nic nie pomaga. Kazdy mówi coś całkiem innego, mydląc nam oczy ze usterka bedzie naprawiona. Od pt naprawiacie "tą usterkę" i jak widać perspektywy na coś lepszego nie są obiecujące......! Wstyd !
Re: Brak połączeń wychodzących.
Co mi po waszych idiotycznych przeprosinach skoro nie mogę wykonywać połączen ani nikt do mnie nie może od piątku?! A wy tylko mówicie że technicy pracują ?! Ludzie jakich wy macie techników że przez 5 dni nie umieją aktywować kart SIM!!!? Widać że technicy skończyli zawodówkę i sieć która leci na kasę od razu ich wzięła do roboty !
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58
Re: Brak połączeń wychodzących.
Technicy wciśnięci po znajomości. Taka usterka powinna być usunięta od razu nie jak mówią w BOK że to zależy od kolejności. Czyli awaria potrwa dzień albo pół roku jaktechnicy się wyrobią. Teraz pytanie za 100 punktów. Jak mam deaktywowac część niechcianych usług takich jak czasoumilacz itp? Skoro nie mogę wysłać SMS.