Znikające pakiety
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36
Znikające pakiety
Witam, po wczorajszych zmianach zniknął mi "Pakiet Wymienny UE " t/z pisze że "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Mam ten pakiet w wysokość 120 jednostek zamiennych na minuty, SMS, MMS. Pomimo że nie był wogóle użyty w tym okresie rozliczeniowym, stało się jak piszę. Dzwoniłem dwa razy do BOK, wczoraj konsultant powiedział że mają dużo takich zgłoszeń. Dziś nie potrafił tego wyjaśnić. Czy Wy też macie takie problemy z pakietami. Jak sądzę ma to związek ze zmianami wczorajszego roamingu. Pewnie błąd w systemie pozamykał klientom pakiety na UE. Sytuacja jest irytująca bo na Plus Online jest ten błąd a na aplikacji komórkowej jest dobrze, ale tam z kolei nie pokazuje Limitu roamingowego. U mnie to 2.1GB
Re: Znikające pakiety
Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny. Jeśli zniknął, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zgłoszę tę sytuację do właściwego działu.
- pakiet ten powinien być dalej widoczny. Jeśli zniknął, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zgłoszę tę sytuację do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikające pakiety
Sprawdziłem z ciekawości na swoim koncie i faktycznie "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" a przecież między 20 maja (początek okresu rozliczeniowego) a dzisiaj, najdalej byłem w PoznaniuEwa_Plus pisze:Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny..
Podobna sytuacja jest na koncie "zaprzyjaźnionym".
Re: Znikające pakiety
Andrzej62,
- ja na swoim prywatnym numerze też tak mam :/
Póki co zgłaszam każdy przypadek z osobna do działu technicznego. Więc jak chcesz, to podeślij mi swój numer przez formularz (jak wyżej) to przekażę gdzie trzeba.
- ja na swoim prywatnym numerze też tak mam :/
Póki co zgłaszam każdy przypadek z osobna do działu technicznego. Więc jak chcesz, to podeślij mi swój numer przez formularz (jak wyżej) to przekażę gdzie trzeba.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikające pakiety
Ewa_Plus, wysłane :)
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:37
Re: Znikające pakiety
U mnie też zniknął na plus online, ale w aplikacji jest, nie rozumiem tego miałem 120min na międzynarodowe połączenie
Re: Znikające pakiety
Ewa_Plus numer wysłany. Sytuacja dalej taka sama "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Bardzo irytująca historia bo może się okazać że zadzwonię np. do Niemiec czy Anglii i przyjdzie faktura do płacenia, a później reklamacje czekanie i nerwy.
Re: Znikające pakiety
Witam wszystkich
U mnie na wszystko, tj. na : Pakiet Wymienny UE , Limit roamingowy 2,60 , Limit roamingowy 5,10 ( internet ), jedna odpowiedź : Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany .
Też tego nie rozumiem, bo przecież w ogóle nie korzystałam z tych dobrodziejstw. Istne czary mary hokus pokus i inne abrakadabry .
U mnie na wszystko, tj. na : Pakiet Wymienny UE , Limit roamingowy 2,60 , Limit roamingowy 5,10 ( internet ), jedna odpowiedź : Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany .
Też tego nie rozumiem, bo przecież w ogóle nie korzystałam z tych dobrodziejstw. Istne czary mary hokus pokus i inne abrakadabry .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Znikające pakiety
Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,
obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikające pakiety
Basiu_Plus, pięknie dziękuję za informację .Basia_Plus pisze:Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,
obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Znikające pakiety
Przeprosiny i co dalej ? Ja zawiesiłem używanie pakietu bo sytuacja jest niejasna. Gdy użyje pakietu na UE to przyjdą dodatkowe opłaty, później reklamacja i czekanie 30 dni na odpowiedź. Nawet jak zostanie uznana to nerwy i tak zostaną. Zapłacone jest za coś czego nie można używać, bo płacimy rachunki z góry a nie z dołu. Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew, powinien być jakiś rabat z tego powodu. Będę czekać 30 dni i pakiet na UE przepadnie na ten okres rozliczeniowy. I to jest OK ?Basia_Plus pisze:Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,
obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Znikające pakiety
Krakus51,
podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.Krakus51 pisze:Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikające pakiety
Sprawa nr. GCTR-0021823Basia_Plus pisze:Krakus51,
podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.Krakus51 pisze:Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Znikające pakiety
Krakus51,
podany numer zgłoszenia to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie techniczne. Nadal trwają prace nad rozwiązaniem problemu.Krakus51 pisze:Sprawa nr. GCTR-0021823
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikające pakiety
Wygląda na to że problem został rozwiązany.