Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2017, o 11:21
Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Witam,
czy są jakiekolwiek szanse na rozwiązanie umowy Plus Internet LTE ze względu na wiecznie przeciążony nadajnik co skutkuje transferami rzędu 1-2Mbps? Byłbym skłonny również "wymienić" Internet LTE na Telewizję w CP - o ile taka ewentualność byłaby możliwa.
Pozdrawiam
Andrzej
czy są jakiekolwiek szanse na rozwiązanie umowy Plus Internet LTE ze względu na wiecznie przeciążony nadajnik co skutkuje transferami rzędu 1-2Mbps? Byłbym skłonny również "wymienić" Internet LTE na Telewizję w CP - o ile taka ewentualność byłaby możliwa.
Pozdrawiam
Andrzej
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Niestety nie.andrew01 pisze:czy są jakiekolwiek szanse na rozwiązanie umowy Plus Internet LTE ze względu na wiecznie przeciążony nadajnik co skutkuje transferami rzędu 1-2Mbps?
W ciągu miesiąca powinno zacząć działać LTE1800 na BT44057, więc możliwe, że przejmie część ruchu z BTS, z którego obecnie korzystasz i transfery się częściowo poprawią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Podobno BTS w Starych Marzach ma być zmodyfikowany jeszcze w tym miesiącu, ale co do poprawy to podchodzę bardzo ostrożnie, przejmie on część północy od "mojego" BTS'a BT43418 ale i tak na południu jest kompletna susza jeśli chodzi o BTS'y Plusa.....
Pozdrawiam
Andrzej
Pozdrawiam
Andrzej
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
andrew01, niestety nie ma na razie planu budowy nowych stacji. Modernizacja okolicznych stacji jak najbardziej pozytywnie wpływa na pojemność i osiągane prędkości. Zaczekajmy więc na rezultaty
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Nie wiem czy BT44057 został już zmodernizowany ale jak na sobotni wieczór to wynik całkiem niezły :)
Zmieniłem też modem z Huawei B593 na technologicznie nowszy Hot spot Samsung SM-V101f więc może "łapię" mniej obciążone pasmo LTE.
Jeszcze prośba o informacje, jakie dokładnie pasma LTE (800,1800,2600, itp) dostępne są na nadajniku BT43418?
Pozdrawiam
Andrzej
Zmieniłem też modem z Huawei B593 na technologicznie nowszy Hot spot Samsung SM-V101f więc może "łapię" mniej obciążone pasmo LTE.
Jeszcze prośba o informacje, jakie dokładnie pasma LTE (800,1800,2600, itp) dostępne są na nadajniku BT43418?
Pozdrawiam
Andrzej
Ostatnio zmieniony 19 cze 2017, o 10:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów - proszę nie pisz post pod postem, tylko używaj opcji Zmień
Powód: połączenie postów - proszę nie pisz post pod postem, tylko używaj opcji Zmień
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
andrew01
BT43418 - wszystkie dostępne pasma: GSM, U900, U2100, LTE800 i LTE1800.
BT43418 - wszystkie dostępne pasma: GSM, U900, U2100, LTE800 i LTE1800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Euforia długo nie trwała, obecnie max to:
Wiadomo już może coś konkretniejszego nt modernizacji BT44057?
Druga sprawa, jak wygląda sprawa priorytetów pasm? Skoro nadajnik mam blisko (wysoki i dobry sygnał) to co powoduje, że cały czas działam na LTE800 zamiast LTE1800?
Pozdrawiam
Andrzej
Wiadomo już może coś konkretniejszego nt modernizacji BT44057?
Druga sprawa, jak wygląda sprawa priorytetów pasm? Skoro nadajnik mam blisko (wysoki i dobry sygnał) to co powoduje, że cały czas działam na LTE800 zamiast LTE1800?
Pozdrawiam
Andrzej
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
andrew01,
w trakcie .andrew01 pisze:Wiadomo już może coś konkretniejszego nt modernizacji BT44057?
Zapewne sprzęt łapie mocniejszy lub mniej obciążony sygnał z LTE800 i stąd łączy się w tym trybie.andrew01 pisze:Druga sprawa, jak wygląda sprawa priorytetów pasm?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Czyli mam rozumieć, że wyboru dokonuje modem? Stacja BTS nie ma tu nic do "gadania"?Michał_Plus pisze:Zapewne sprzęt łapie mocniejszy lub mniej obciążony sygnał z LTE800 i stąd łączy się w tym trybie.
Pozdrawiam
Andrzej
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
andrew01, w jaki sposób zweryfikowałeś, że łączysz się w LTE800? UL 24 Mb/s nie jest możliwy w przypadku pasma LTE800.
Modem będzie logował się w pierwszej kolejności do LTE1800, a przy braku tego sygnału do LTE800. W przypadku niektórych urządzeń dodatkowo jest możliwość wymuszenia konkretnego pasma z poziomy panelu admian urządzenia.andrew01 pisze:Czyli mam rozumieć, że wyboru dokonuje modem? Stacja BTS nie ma tu nic do "gadania"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Podgląd na używane pasmo mam na telefonie Samsung S5 (menu serwisowe *#0011#). Wynik 24Mb/s mógł być osiągnięty na LTE1800, stąd moje pytanie, które z urządzeń o tym decyduje i na jakich zasadach.
Co do wymuszania konkretnego pasma to w najbliższym czasie to przetestuję - obecnie używane przeze mnie urządzenia takiej opcji nie posiadają.
Pozdrawiam
Andrzej
Co do wymuszania konkretnego pasma to w najbliższym czasie to przetestuję - obecnie używane przeze mnie urządzenia takiej opcji nie posiadają.
Pozdrawiam
Andrzej
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Większy priorytet ma LTE1800, więc jeśli sygnał jest dostępny to urządzenie będzie w pierwszej kolejności logować się do tego pasma.andrew01 pisze:Podgląd na używane pasmo mam na telefonie Samsung S5 (menu serwisowe *#0011#). Wynik 24Mb/s mógł być osiągnięty na LTE1800, stąd moje pytanie, które z urządzeń o tym decyduje i na jakich zasadach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
To dlaczego skoro jest na BT43418 dostępne LTE1800 to modem łapie LTE800??? Skoro BTS o tym nie decyduje..... Czy nie jest tak, że LTE1800 na tym nadajniku jest totalnie zapchane i jedynie czasem dostępne?
Pozdrawiam
Andrzej
Pozdrawiam
Andrzej
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Jak sam zauważyłeś w tym urządzeniu nie ma możliwość weryfikacji, z którego pasma korzystasz, a Twój telefon w zależności od położenia może uzyskiwać połączenie w innym paśmie. Spróbuj przestawić router bliżej okna wychodzącego w stronę BTS'a i przetestować ponownie.andrew01 pisze:To dlaczego skoro jest na BT43418 dostępne LTE1800 to modem łapie LTE800???
Dostępne jest cały czas, niezależnie od obciążenia.andrew01 pisze:Skoro BTS o tym nie decyduje..... Czy nie jest tak, że LTE1800 na tym nadajniku jest totalnie zapchane i jedynie czasem dostępne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeciążony nadajnik - rozwiązanie umowy
Bieganie z modemem już przerabiałem, sygnał jest tak silny, że nie łapię żadnego innego BTS'a (zresztą niewiele ich jest w okolicy). Modem jest w tym samym miejscu i czasem złapie LTE1800, większość czasu działa na LTE800.
Pozdrawiam
Andrzej
Pozdrawiam
Andrzej