Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: copperhead90 »

Witam,
Po przeniesieniu nr z innej sieci..miałęm mięc 50% taniej przez 3 miesiące nowego plusha czyli 25zł/2
no i mam teraz niecałej 18zł na koncie i w drugim miesiacu nieaktywowali mi...pakietu..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj copperhead90,

podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
copperhead90 pisze:mam teraz niecałej 18zł na koncie i w drugim miesiacu nieaktywowali mi...pakietu..
Konto tego numeru aktualnie jest aktywne (posiada zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: copperhead90 »

Aktywne promocje: Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu (zawieszona), Rabat Video 30dni , rabat 50% 3 m-ce
to teraz mam odpowiedz..konto bylo ważne do 29.05 myslalem że z automatu jest pobierana kwota i przedluzane dalej..
to co tak czy owak muszę przedlużyć na miesiąc konto? czy wystarczy ze dołąduje np. za 5zł..?
bo jeśli tak..to żadna promocja te 50% skoro i tak trzeba ;D doładować za 30zł
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,
copperhead90 pisze:konto bylo ważne do 29.05
Żadna promocja nie zadziała, jeżeli numer nie posiada zachowanego terminu ważności :-(.
Jeżeli posiadasz taryfę Nowy Plush, to w takiej sytuacji polecam aktywację usługi Rok Ważności Konta.
copperhead90 pisze:czy wystarczy ze dołąduje np. za 5zł..?
Tak, zasilenie konta odblokuje numer. Po uaktywnieniu konta włącz wspomnianą przeze mnie promocję - koszt aktywacji 0 zł. Ważne - po jej dodaniu będzie konieczne jeszcze jedno doładowanie za minimum 5 zł w okresie 30 dni. Ale... dzięki tym czynnością Twoje konto będzie ważne 365 dni :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: copperhead90 »

Dzieki wielkie!:)
fajny52
Starszy Plusmaniak
Posty: 182
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 23:57

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: fajny52 »

Witam
Czy rozmowy w sieci plus w Nowy Plush są darmowe?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj fajny52,

nie. Jeżeli nie zostanie aktywowana któraś z promocji, która obejmuje również rozmowy, to wówczas połączenia w ramach sieci rozliczane są zgodnie z cennikiem taryfy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbyszek85
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 5 sty 2017, o 12:52

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: zbyszek85 »

Witam
W dniu dzisiejszym przeniosłem się z Plusa na kartę Plusha, dokładnie do taryfy Nowy Plush. Po przeniesieniu nr kodem *147*23#, dołądowałem nr kwotą 10zł i włączyłem, kodem *136*11*03#, pakiet 0zł sms/mms na komórki z opcją "Po każdym doładowaniu zgarniasz extra gigsy - nawet do 50 GB". Następnie doładowałem nr kwota 10zł aby otrzymać 1GB internetu i tu jest problem, bo nie otrzymałem 1GB internetu. Może, ktoś mi wyjaśni, dlaczego tak się stało?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj zbyszek85,
zbyszek85 pisze:Następnie doładowałem nr kwota 10zł aby otrzymać 1GB internetu i tu jest problem, bo nie otrzymałem 1GB internetu.
Przed zasileniem konta włączyłeś promocję Plush Internet Promo BS: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... 1ea944f839?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbyszek85
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 5 sty 2017, o 12:52

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: zbyszek85 »

Dziękuję za odpowiedź, nie włączyłem tej promocji. Nie doczytałem, że jeszcze coś trzeba dodatkowo włączyć.
dgim
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 cze 2017, o 10:23

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: dgim »

Cześć,przeniosłem nr od innego operatora kilka dni temu, pytanka mam 2:

Czy można przedłużyć po włączonej promocji ważność konta na rok, w formie teleprzelewu o wartości 5zl czy musi, w tym przypadku, być to standardowe doładowanie, typu doładowanie ze strony plusa czy zdrapka ?

Jak u Was wygląda realnie naliczanie apek social typu fb, messenger etc, pokrywa się z tym co widnieje w apce Plusa idealnie czy blisko tego?
Pytam bo mam małą różnice po kilku dniach pomiędzy tym co widzę w apce Plusa a My Data Manager, która od dawna sprawdza mi się idealnie, choćby u poprzedniego operatora, tj Orange.

Jak na razie jestem bardzo zadowolony z przejścia, z Orange Free na kartę. Nawet zasięgowo jest progres, czego się nie spodziewałem. Jakość sieci też jest w porządku. Na dniach mam wypad na wioskę, zobaczymy jak tam wyjdą realia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dgim,
dgim pisze:Czy można przedłużyć po włączonej promocji ważność konta na rok, w formie teleprzelewu o wartości 5zl
Nie.
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... cb7c4b7846
5. W ramach Promocji każdorazowo po wykonaniu zasilenia3 o wartości 5 zł z VAT lub wyższej, Okres ważności dla Usług wychodzących ustawiany jest na 8760 godzin (365 dni) od momentu zasilenia. Okres ważności dla usług przychodzących i Okres karencji liczone są na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – Na Kartę tj. od momentu wygaśnięcia Okresu ważności dla Usług wychodzących.
Za wyjątkiem zasileń wykonanych w ramach usługi Teleprzelew.
dgim pisze:Pytam bo mam małą różnice po kilku dniach pomiędzy tym co widzę w apce Plusa a My Data Manager
Co konkretnie masz na myśli?
dgim pisze:Jak na razie jestem bardzo zadowolony z przejścia
Cieszę się i dziękuję za wybranie naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dgim
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 cze 2017, o 10:23

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: dgim »

Dzięki, jest jasność.
W aplikacji Plusa widzę, że od początku cyklu zeszło mi 480mb, podczas gdy w aplikacji My Data Manager 615mb. Zatem, przy wiedzy, iż aplikacje social typu fb etc nie są liczone w aplikacji Plusa, w tej taryfie czy promocji, mozna wnioskować, że różnica to właśnie niniejszy ruch social. Jednak wg My Data Manager ruch social z 615mb wynosi 245mb. W aplikacji Plusa różnica to tylko 135mb. My Data Manager jest raczej wiarygodną aplikacją, sprawdzał mi się w Orange'u. Stąd pytanie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

dgim,
dgim pisze:Jak u Was wygląda realnie naliczanie apek social typu fb, messenger etc
Te połączenia również powinny być widoczne w aplikacji (nie pomniejszają zaś jednostek w aktywnym pakiecie internetowym).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

rok waznosci konta - wyłączenie

Post autor: copperhead90 »

Witam,
Dostałem smsa o nastepującej tresci "Promocja Rok waznosci konta w plushu została wylaczona lub upłynał jej okres waznosci"
wiec okres waznosci na pewno nie upłynął ,a ja sam jej nie wyłączałem. wiec o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2017, o 17:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ