przemq pisze:poza tym wcześniej była taka opcja że jak pakiet się skończył to się prędkość obniżała i tyle
Ta funkcjonalność nadal pozostaje:
10. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego lub innych pakietów internetowych aktywnych na koncie Abonenta w danym Okresie Ważności Promocji, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję. Abonent zostanie poinformowany o zmianie parametrów transmisji danych za pomocą wiadomości SMS. Prędkość transmisji danych zostanie przywrócona po odnowieniu się promocji zgodnie z § 3 Regulaminu Promocji.
Mnie również ostatnio znikają pieniądze z konta. Po zalogowaniu na Plus online i sprawdzeniu historii połączeń okazuje się, że te opłaty są pobierane głównie na długie (30-40 min) połączenia z własnym numerem O co tu chodzi
Numer jest zarejestrowany na mnie ale korzysta z niego starsza osoba. Być może robi coś źle?
dzwoniąc na własny numer, powinna pojawić się wiadomość flash, że wybrano własny numer. Na tym numerze jest włączona poczta głosowa? Jest on może gdzieś w rejonie przygranicznym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dzwoniąc na własny numer, powinna pojawić się wiadomość flash, że wybrano własny numer. Na tym numerze jest włączona poczta głosowa? Jest on może gdzieś w rejonie przygranicznym?
Tak, zgadza się. Telefon aktualnie jest w strefie roamingowej i być może ma włączoną pocztę. Zastanawia mnie tylko długość tych połączeń - ok. 30-40 minut! Czy takie połączenie z pocztą jest możliwe? Czy pocztę można wyłączyć przez webową aplikację Plus online?
g-rs pisze:Telefon aktualnie jest w strefie roamingowej i być może ma włączoną pocztę.
Najbardziej prawdopodobne w tym przypadku wydają mi się połączenia odebrane w ramach poczty głosowej (oddzwania wówczas własny numer). Naliczenia przypuszczam, że są spowodowane przez roaming. Zweryfikuj proszę czy na tym numerze jest aktywna usługa roamingu i czy naliczenia się zgadzają jeżeli za minutę policzymy 5 groszy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna_Plus pisze:Naliczenia przypuszczam, że są spowodowane przez roaming. Zweryfikuj proszę czy na tym numerze jest aktywna usługa roamingu i czy naliczenia się zgadzają jeżeli za minutę policzymy 5 groszy.
Joasiu, jest właśnie tak jak piszesz. Kwoty się zgadzają. Nie mogę tylko zrozumieć jak połączenie z pocztą głosową może trwać 30-40 minut? Jak już wspomniałem, telefon posiada starsza osoba. Prawdopodobnie nie zawsze usłyszy nadchodzące połączenie i wtedy włącza się poczta głosowa. Ale przecież nikt nie nagrywa się na poczcie przez 30 minut o ile w ogóle jest taka możliwość?
trudno mi powiedzieć. Może nie nastąpiło rozłączenie tego połączenia.
Nie wiem jakie są potrzeby na tym numerze, ale jeżeli usługa poczty i roamingu nie jest niezbędna do użytkowania, to sugerowałabym ich wyłączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ostatnio aktywowałam pakiet video 2,5 GB za 5 zł, ale podczas korzystania z serwisu youtube zabrało mi wszystkie pieniądze z konta za transmisję danych, a teraz nawet serwis yt nie łączy się, mimo włączonego pakietu. Na plus online pakiet widnieje jako aktywny.
Czy da się coś z tym zrobić?
Ostatnio zmieniony 13 cze 2017, o 10:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Witam.
Pod koniec kwietnia (dokładnie od 26 kwietnia) zorientowałem się, że w szybkim tempie ubywają mi środki z konta. Złożyłem reklamację. Odpowiedź była taka, że nie ma podstaw, by uznać reklamację i wszystko ze strony Plusa jest OK. Zleciłem więc wydruk bilingu od 1 stycznia 2017 r. No i wyszło, gdzie jest pies pogrzebany. Właśnie od rzeczonego dnia (widać to wyraźnie na bilingu), naliczało mi koszta każdego sms-a w obrębie Plusa, mimo że mam ustawiony pakiet 600 sms-ów. Stąd gwałtowny ubytek środków na koncie. Jakim prawem Plus pobierał opłaty za sms-y, skoro aktywny jest pakiet 600 sms-ów? Innych usług (mms-y, internet) i pakietów nie mam. Więc nic innego generować kosztów nie mogło. Koszty rozmów to kwestia ok. 35 zł.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2017, o 11:58 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Opowiednio:
1. Mix 6
2. Jedna stawka - Mix 29 gr 24.07.2017 09:31 39 gr za rozmowę w Plusie, jedna stawka.
3. Limit roamingowy na transmisję danych 2,6 gb (2726298 kb) 01.07.2017 00:00, 600 sms w Plusie (489 sms) 06.07.2017 17:08, Xyber Mech (30 sms), Fun scan (30 sms).