Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

zif,
zif pisze:Paragraf 6 umowy sugeruje, że tak
Jeżeli taki zapis znajduje się w zawartej umowie, to wymiana karty jest bezpłatna.
zif pisze:punkcie radośnie zaśpiewano nam 12,30.
Ta wymiana została zrealizowana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: zif »

A gdzież tam - do punktu mam blisko, więc stwierdziłem, że najpierw przyjdę się wyżalić na forum, bo 12,30 rozwala tygodniowy budżet :)

Konkretnie mam taki zapis w umowie:
Wymiana karty SIM na [współczesne karty] jest bezpłatna gdy:
- posiadana karta została wyprodukowana przed rokiem 2005,
- następuje w okresie 90 dni od daty zawarcia aneksu [PWA, ANZ lub na odległość z pisemnym potwierdzeniem].

Rozumiem, że mogę podejść jeszcze raz, złowrogo machając umową, i wyjdę ze śliczną, nową, bezpłatną kartą?

Aha - muszę znów ciągnąć ze sobą właścicielkę karty, czy wystarczy upoważnienie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

zif,
zif pisze:Rozumiem, że mogę podejść jeszcze raz, złowrogo machając umową, i wyjdę ze śliczną, nową, bezpłatną kartą?
Tak, jeżeli taki zapis znajduje się w aktualnie zawartej umowie, to wymiana karty jest bezpłatna.
zif pisze:Aha - muszę znów ciągnąć ze sobą właścicielkę karty, czy wystarczy upoważnienie?
Jakie warunki musisz spełnić by wymienić kartę SIM?
Twój numer musi znajdować się w okresie ważności konta;
musisz posiadać dodatnie środki na koncie;
musisz być właścicielem bądź osobą upoważnioną do zlecania zmian na koncie.
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AgnieszkaKa
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 cze 2017, o 22:20

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: AgnieszkaKa »

Witam, pare miesięcy temu przedłużyłam telefonicznie umowę mix na kartę, a jako że brałam nowy telefon, poprosiłam o wysłanie również duplikatu karty, ponieważ stara już swoje wysłużyła. Tak też się stało, ale że aktywacja nie dochodziła do skutku przez dłuższy czas, stwierdziłam, że aktywuje ją później bo pilnie potrzebowałam wykonać ważne telefony (a stara karta nadal była aktywna). Niestety, później zupełnie o tym zapomniałam i karta leżała nieaktywowana i nieużywana w pudełku. Jednak zależało by mi na ponownej możliwości jej aktywowania ze względu na to iż stara sim nie obsługuje usługi LTE, którą mam w umowie w ramach pakietu, a szkoda żebym nie mogła z niego korzystać w pełni. Widziałam, że jest to chyba możliwe przez wysłanie numeru telefonu i nr seryjnych kart formularzem, czy w moim przypadku też się to uda ? Jest tylko jeden problem, skąd wziąć ten numer seryjny starej karty ? Bo jeśli widnieje na niej, to go nie odczytam, bo karta była wycinana i jest dość powycierana... ;( da radę zaradzić coś na to ? Bo chwilowo nie mam możliwości udać się do salonu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Ewa_Plus »

AgnieszkaKa,
- w tej sytuacji wymiana karty SIM będzie możliwa tylko w punkcie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Malina83
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 cze 2017, o 15:38

duplikat karty sim

Post autor: Malina83 »

Witam,Dwie godziny temu odebrałam w salonie plusa duplikat karty sim,Pan poinformował mnie,że po 30 min.karta powinna działać.Niestety nie mogę wykonywać połączeń,ani te przychodzące nie działają.Pojawia się komunikat..'nie zarejestrowano w sieci",nie wiem co mam robić bo koniecznie muszę zadzwonić,a tu nic nie działa.Próbowałam już włączyć i wyłączyć tel,ale nic nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2017, o 15:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Malina83,

posiadasz dotychczasową kartę? Ona nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Problem z siecią po wymianie karty na nanosim

Post autor: phmetr »

Dzień dobry,
Na telefonie po wymianie karty sim na nanosim (galaxy a3 2016), nowa karta pomimo zasięgu nie loguje się do sieci Plus. Wielokrotne włączanie i wyłączanie nic nie daje. Zasięg cały a karta nie działa.
Aktualizacja 05.07.17
Nadal karta nie loguje się do sieci, stara karta jest nieaktywna - wymiana karty odbyła się wczoraj około 17:00 w salonie plus. Na koncie plusonline można zobaczyć dane nowej karty, jej numer, pin, puk. Telefon włączany i wyłączany wielokrotnie. Karta przekładana do innych telefonów też nie loguje się do sieci. Czyżby była uszkodzona. Pilnie potrzebuję mieć aktywne konto.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 5 lip 2017, o 10:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj phmetr,

po ponownym uruchomieniu telefonu, pojawia się jakiś komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: phmetr »

Nie pamiętam dokładnie ale tak jakby chodziło o brak możliwości wyboru sieci Plus, w tym momencie nie można wybrać sieci Plus czy jakoś tak. Ręcznie tez nie można wybrać sieci. I informacja: Tylko połączenia alarmowe
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

phmetr,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej karty SIM,
- numer seryjny nowej karty SIM,
- adres placówki, w której nastąpiła wymiana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: phmetr »

Nadal brak dostępu do sieci plus. Dzwoniąc na mòj numer włącza się poczta. Ten numer mam przypisany w banku więc bardzo mi zależy na tym żeby działał. Może tą karta jednak jest uszkodzona? Kiedyś przy wymianie karty sum jej aktywacja trwała 10 minut.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

phmetr,

sprawa jeszcze w toku :-(. Najmocniej przepraszam za powyższe utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: phmetr »

W salonie wydali nową kartę. Zobaczę czy będzie działać. Także narazie czekam na kolejną aktywację
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

phmetr,
phmetr pisze:W salonie wydali nową kartę
Niestety kolejna wymiana karty tutaj nie pomoże :-( . Musimy poczekać na zakończenie prac przez techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ