Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36
Re: Wymiana karty SIM.
Właśnie się widzę że wymiana karty nic nie dała. Także nadal nie mam łączności. 19:26 nadal nic. Co mogło się aż tak namieszać w systemie, że nie loguje żadnej z kart przypisanej do mojego numeru telefonu. To już zaczyna być mocno irytujące. 22:57 nadal brak: Wybrana sieć (Plus) jest niedostępna. 10:30 06.07.17 - nadal nic się nie dzieje, brak możliwości korzystania z sieci Plus.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
phmetr,
nic nie mogę niestety obiecać, ale poproszę o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.
nic nie mogę niestety obiecać, ale poproszę o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Bardzo proszę o przyspieszenie sprawy, traw to już prawie 2 dobę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
phmetr,
interwencję już przekazałam.
interwencję już przekazałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Już coś wiadomo. Ile można czekać. Szybciej można przenieść numer do innej sieci.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
phmetr,
jak tylko otrzymam informację w tej sprawie - od razu dam znać.
jak tylko otrzymam informację w tej sprawie - od razu dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
I nadal głuchy telefon od 04.06.17. Nie ma mściwości zalogowania się do sieci Plus z nowej karty. To chyba musi być jakiś bardzo, bardzo, bardzo poważny problem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
phmetr,
mam nadzieję, że zbliżamy się już do szczęśliwej finalizacji sprawy.
mam nadzieję, że zbliżamy się już do szczęśliwej finalizacji sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Ja też mam taką nadzieję ale nadal nie działa nic.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
phmetr,
otrzymałam właśnie informację, że już wszystko powinno działać. Proszę o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i informację zwrotną.
otrzymałam właśnie informację, że już wszystko powinno działać. Proszę o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wymiana karty SIM.
Dziękuję bardzo działa już. Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wymiana karty SIM.
phmetr,
to bardzo dobra informacja:-). Bardzo się cieszę i dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
to bardzo dobra informacja:-). Bardzo się cieszę i dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Od 15 lat jestem klientem Plusa. Teraz podpisałem kolejną Umowę i kupiłem nowy telefon, okazało się że trzeba wymienić kartę Sim, ze starej na tą małą. Byłem w niedziele w salonie, zapłaciłem 12,30zł za wymianę, za 2 godziny miało działać. Dziś mamy wtorek, nic nie działa, cały czas nie zarejestrowano w sieci. Milion telefonów na 2601 i nic, mówią o awarii, przyjeli awarię i nic z tego. W pukcie byłem pary, też rozkładają ręcę. No masakra!! Nie mam telefonu, nigdzie zadzwonić, nerwy już mam takie że...Pomożecie?
Ostatnio zmieniony 1 sie 2017, o 09:42 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do odpowiedniego działu i wątku.
Powód: Przeniosłam do odpowiedniego działu i wątku.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 09:01
Re: Wymiana karty SIM.
Jeszcze żeby może było szybciej podam nr przyjętej awarii C00000001399374
Re: Wymiana karty SIM.
krzysiek060,
- czy stara karta SIM jeszcze działa?
- czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ