Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

marcipio,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cinek_69
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 lip 2017, o 18:27

Kara umowna

Post autor: Cinek_69 »

Witam!
Jaka państwo naliczacie kare umowna za 1 miesiąc ? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 7 lip 2017, o 11:36 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Cinek_69,

kara umowna jest rozliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: kastar »

Witam.
Gdzie znajdę przepisy dotyczące trybu zakończenia umowy, bo w nowych regulaminach (abonament i karta) ich nie ma. Są informacje o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Czy zawsze po wypowiedzeniu umowy abonamentowej numer jest przenoszony do usługi Ja na Kartę?
Co się stanie po upływie czasu oznaczonego umowy (w regulaminie promocji nie ma o tym informacji)?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj kastar,
- informacje na temat rozwiązania umowy znajdziesz np. tutaj.
Aby numer swobodnie przeszedł do oferty na kartę, to jeszcze przed dezaktywacją powinieneś wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES na nr 80107. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.
Co się stanie po upływie czasu oznaczonego umowy?
- nie wyłączymy Ci telefonu. Dalej będzie działał w ofercie abonamentowej tak, jak do tej pory.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: kastar »

Z całym szacunkiem odpowiedź na forum nie stanowi chyba przepisu regulaminowego.
Ewa_Plus pisze: - nie wyłączymy Ci telefonu. Dalej będzie działał w ofercie abonamentowej tak, jak do tej pory.
Czyli, jak rozumiem, stracę przywileje wynikające z Promocji, a opłaty będą wg Cennika taryfy LTE 49,99 - czy tak?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

kastar,
- po upływie czasu oznaczonego umowy przechodzą na czas nieokreślony.
Czy stracisz warunki promocyjne, to zależy już od zapisów konkretnej oferty.
Jeśli podasz mi pełną nazwę promocji (a najlepiej jej kod z umowy), będę mogła to sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: kastar »

Kodu na umowie nie znalazłem, ale promocja nazywa się tak:
"JA+ do wszystkich bez końca II - Tylko SIM dla Stałych Klientów - Super II" z planem cenowym "JA+ 49" i cennikiem
"Taryfy LTE".
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

kastar,
- w regulaminie tej promocji nie ma zapisu, że po upływie czasu oznaczonego umowy traci się któreś z benefitów.
Wyjątek stanowi sytuacja, gdy po czasie oznaczonym chciałbyś przenosić numer na inne swoje konto - wtedy spadną następujące usługi: Pakiet Internetowy Non Stop, Pakiet Internetowy w Roamingu w UE, Pakiet Wymienny UE 120, usługa transmisji danych do IPLA oraz usługa „Nielimitowany Internet LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: kastar »

Dzięki.
Wracając do kwestii zapisów w regulaminie dotyczących wypowiedzenia umowy, to z nieznanych mi przyczyn, taki zapis został usunięty począwszy od roku 2016.
We wcześniejszych regulaminach świadczenia usług był obecny. W sprawach spornych klient nie może przywoływać wpisów z forum. Jest to równie istotna sprawa jak zawieranie umowy. Czy nie mam racji?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

kastar,
- w poniższym regulaminie § 17 - jest opisana procedura rozwiązania umowy:
https://www.plus.pl/documents/16/1c0adb ... _i_ADR.pdf
Jest to regulamin, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2017 roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: kastar »

W tym regulaminie faktycznie jest ten paragraf.
Ja , ze strony Plusa (dokumenty) pobrałem podobny regulamin bez tego paragrafu!
Oto jego tytuł:
Regulamin świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp.
z o.o. - Abonament
Dzięki
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

kastar,
- wszystko zależy od tego, kiedy była zawiera umowa/ostatni aneks. Jeśli po 25.12.2014 r. wówczas informacje o rozwiązaniu umowy można znaleźć w Umowie o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych/aneksie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
damian01
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 sie 2017, o 07:40

telefon komórkowy po rozwiązaniu umowy z PLUS

Post autor: damian01 »

Zamierzam rozwiązać umowę z PLUSEM i mam w związku z tym 2 pytania:
1. co mam zrobić z telefonem, który jest zgodnie z regulaminem nadal własnością PLUS? czy mam go zwrócić, a jeżeli tak to na jaki adres? (był zakupiony poprzez sklep internetowy),
2. czy jest możliwość, żebym spłacał nadal same raty za sprzęt pomimo rozwiązania umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych? jeżeli tak, to jak to przeprowadzić?
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Zakończenie umowy

Post autor: 88michal »

Wysłałem do Polkomtelu oświadczenie o nie przedluzaniu umowy na okres nieozaczony po jej zakończeniu. Zaznaczyłem ze chce by numer przeszedł wtedy na usluge plus na karte. Czy to jest możliwe? Pewnie mi cos odpiszą ale tak teraz myślę czy aby nie wyłącza mi numeru... Oczywiście do końca umowy zostało pare miesięcy jeszcze
Ps. Kiedy wysłać tego smsa o treści przenies? Jak jest jeszcze na abonament?
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 11:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie do istniejącego wątku o tej tamtyce.
ODPOWIEDZ