brak odpowiedzi na reklmację

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MaSylwia
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lip 2017, o 20:59

brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: MaSylwia »

Dzień dobry,
Proszę o informację dlaczego nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację odnośnie zawyżonej płatności za rachunek. Nie otrzymałam ani maila ani smsa, na koncie plusonline tez nie nie było odpowiedzi.
Z uwagi na to, że dzisiaj mijał termin zapłaty faktury, zadzwoniłam na Infolinie, gdzie konsultant poinformował mnie, ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie już w ubiegłym miesiącu i nie wie czemu nie otrzymałam odpowiedzi.
Proszę o informację czy to klient powinien się upominać o otrzymanie odpowiedzi na reklamację czy to PLUS powinien mnie sam poinformować o tym?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: Basia_Plus »

Witaj MaSylwia,

w jaki sposób chciałaś aby udzielono Ci odpowiedzi na zgłoszoną reklamację?
Jeśli był to e-mail, to czy sprawdziłeś folder SPAM lub Kosz w swojej poczcie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaSylwia
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lip 2017, o 20:59

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: MaSylwia »

Przecież napiłam powyżej, że nie dostałam żadnej odpowiedzi w żadnej formie, w tym mailowej, również nie było jej w spamie. Wczoraj podczas rozmowy telefonicznej konsultant poinformował mnie, że zleca wystawienie duplikatu reklamacji - tak to chyba brzmiało. Dzisiaj sprawdziłam skrzynkę, również nic nie ma.

Zapłaciłam dzisiaj bardzo wysoką fakturę po informacji telefonicznej, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Po 17 latach przestaję korzystać z Waszych usług.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: Ewa_Plus »

MaSylwia,
- przykro mi, że tak się stało. Duplikat odpowiedzi możesz otrzymać mailowo, wysyłając zgłoszenie w tej sprawie na adres: bok@plus.pl
Jeśli podasz nam tutaj później numer tej korespondencji, będziemy mogli to przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaSylwia
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lip 2017, o 20:59

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: MaSylwia »

Bardzo proszę Panią o przyspieszenie odpowiedzi do maila wysłanego na bok@plus.pl pod tytułem jak niżej

(odpowiedz na reklamację i opłatę za karę umowną [Zagadnienie: 170706-001631])


Wszystko opisane jest w mailu, tj cały czas brak odpowiedzi na reklamację oraz dodatkowo proszę o potwierdzenie kwoty kary umownej. Wczoraj telefonicznie kwotę kary podała mi Pani konsultant. Chciałabym ją mieć potwierdzoną mailowo żeby potem przy wystawieniu faktury nie okazało się, że jest ona całkiem inna.
Niestety w Waszym autoryzowanuym salonie, zostałam dzisiaj poinformowana, że Wasz pracownik nie widzi takich danych w systemie.

Będę wdzięczna za przyspieszenie odpowiedzi.
Dziękuję
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: Basia_Plus »

MaSylwia,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tmin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2018, o 16:52

Naliczony abonament brak odpowiedzi

Post autor: tmin »

Podpisałem umowę abonament Plush na 24 miesiące z przeniesieniem numeru. Zgodnie z umową 3 miesiące ma być 0 zł abonament. Dostałem abonament do zapłaty, po telefonie do Biura Obsługi informacja, aby napisać reklamację do bok@plus.pl
Złożyłem reklamację - zarejestrowano dokument reklamacyjny o numerze: 16168025, czas biegnie, brak odpowiedzi, oby do wyznaczonej daty zapłaty wyjaśniono sprawę. Początek umowy nie wygląda optymistycznie, namawiałem inne osoby do przeniesienia numeru do Plusa ale teraz to wycofuję się proponowania przeniesienia do Plusa.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2018, o 09:28 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Naliczony abonament brak odpowiedzi

Post autor: Ron »

0 zł na 3 miesiące jest jeśli przenosisz numer na którym świadczone usługi były w ramach abonamentu.
W ramach Promocji Abonent spełniający warunki opisane w § 1 pkt. 1 lit. d, tj. MNP z ofert abonamentowych otrzyma opust 100% na abonament przez 3 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych od momentu rozpoczęcia świadczenia Usług w ramach Umowy
tmin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2018, o 16:52

Re: Naliczony abonament brak odpowiedzi

Post autor: tmin »

I tak właśnie mam, przenoszę numer od innego operatora świadczone usługi były w ramach abonamentu,
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj tmin,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tmin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2018, o 16:52

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: tmin »

Dziękuję za przyśpieszenie zgłoszenia, dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca uwzględniająca opust 100 % w opłacie abonamentowej
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: Ewa_Plus »

tmin,
- cieszę się, że mogłam pomóc :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tmin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2018, o 16:52

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: tmin »

Jeszcze nie otrzymałem faktury korygującej uwzględniającą opust 100 % w opłacie abonamentowej. Na koncie ciągle mam do zapłaty fakturę, proszę o zajęcie się sprawą
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: Basia_Plus »

tmin,
tmin pisze:dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca
faktura korygująca powinna być niebawem widoczna w Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tmin
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 10 mar 2018, o 16:52

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post autor: tmin »

Cytuję :"faktura korygująca powinna być niebawem widoczna w Plus online". Na chwilę obecną nic się nie zmieniło, mam trzy potwierdzenia z BOK Plus,że mam cierpliwie czekać, a jutro mija wskazany czas zapłaty, jeżeli zablokuje się możliwość połączeń z tytułu nie zapłaconej faktury to napewno skorzystam z przysługujących i praw Abonenta.
ODPOWIEDZ