Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
marcipio,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kara umowna
Witam!
Jaka państwo naliczacie kare umowna za 1 miesiąc ? Pozdrawiam
Jaka państwo naliczacie kare umowna za 1 miesiąc ? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 7 lip 2017, o 11:36 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj Cinek_69,
kara umowna jest rozliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca umowy.
kara umowna jest rozliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Witam.
Gdzie znajdę przepisy dotyczące trybu zakończenia umowy, bo w nowych regulaminach (abonament i karta) ich nie ma. Są informacje o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Czy zawsze po wypowiedzeniu umowy abonamentowej numer jest przenoszony do usługi Ja na Kartę?
Co się stanie po upływie czasu oznaczonego umowy (w regulaminie promocji nie ma o tym informacji)?
Pozdrawiam
Gdzie znajdę przepisy dotyczące trybu zakończenia umowy, bo w nowych regulaminach (abonament i karta) ich nie ma. Są informacje o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Czy zawsze po wypowiedzeniu umowy abonamentowej numer jest przenoszony do usługi Ja na Kartę?
Co się stanie po upływie czasu oznaczonego umowy (w regulaminie promocji nie ma o tym informacji)?
Pozdrawiam
Re: Zakończenie umowy
Witaj kastar,
- informacje na temat rozwiązania umowy znajdziesz np. tutaj.
Aby numer swobodnie przeszedł do oferty na kartę, to jeszcze przed dezaktywacją powinieneś wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES na nr 80107. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.
- informacje na temat rozwiązania umowy znajdziesz np. tutaj.
Aby numer swobodnie przeszedł do oferty na kartę, to jeszcze przed dezaktywacją powinieneś wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES na nr 80107. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.
- nie wyłączymy Ci telefonu. Dalej będzie działał w ofercie abonamentowej tak, jak do tej pory.Co się stanie po upływie czasu oznaczonego umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Z całym szacunkiem odpowiedź na forum nie stanowi chyba przepisu regulaminowego.
Czyli, jak rozumiem, stracę przywileje wynikające z Promocji, a opłaty będą wg Cennika taryfy LTE 49,99 - czy tak?Ewa_Plus pisze: - nie wyłączymy Ci telefonu. Dalej będzie działał w ofercie abonamentowej tak, jak do tej pory.
Re: Zakończenie umowy
kastar,
- po upływie czasu oznaczonego umowy przechodzą na czas nieokreślony.
Czy stracisz warunki promocyjne, to zależy już od zapisów konkretnej oferty.
Jeśli podasz mi pełną nazwę promocji (a najlepiej jej kod z umowy), będę mogła to sprawdzić.
- po upływie czasu oznaczonego umowy przechodzą na czas nieokreślony.
Czy stracisz warunki promocyjne, to zależy już od zapisów konkretnej oferty.
Jeśli podasz mi pełną nazwę promocji (a najlepiej jej kod z umowy), będę mogła to sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Kodu na umowie nie znalazłem, ale promocja nazywa się tak:
"JA+ do wszystkich bez końca II - Tylko SIM dla Stałych Klientów - Super II" z planem cenowym "JA+ 49" i cennikiem
"Taryfy LTE".
"JA+ do wszystkich bez końca II - Tylko SIM dla Stałych Klientów - Super II" z planem cenowym "JA+ 49" i cennikiem
"Taryfy LTE".
Re: Zakończenie umowy
kastar,
- w regulaminie tej promocji nie ma zapisu, że po upływie czasu oznaczonego umowy traci się któreś z benefitów.
Wyjątek stanowi sytuacja, gdy po czasie oznaczonym chciałbyś przenosić numer na inne swoje konto - wtedy spadną następujące usługi: Pakiet Internetowy Non Stop, Pakiet Internetowy w Roamingu w UE, Pakiet Wymienny UE 120, usługa transmisji danych do IPLA oraz usługa „Nielimitowany Internet LTE.
- w regulaminie tej promocji nie ma zapisu, że po upływie czasu oznaczonego umowy traci się któreś z benefitów.
Wyjątek stanowi sytuacja, gdy po czasie oznaczonym chciałbyś przenosić numer na inne swoje konto - wtedy spadną następujące usługi: Pakiet Internetowy Non Stop, Pakiet Internetowy w Roamingu w UE, Pakiet Wymienny UE 120, usługa transmisji danych do IPLA oraz usługa „Nielimitowany Internet LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzięki.
Wracając do kwestii zapisów w regulaminie dotyczących wypowiedzenia umowy, to z nieznanych mi przyczyn, taki zapis został usunięty począwszy od roku 2016.
We wcześniejszych regulaminach świadczenia usług był obecny. W sprawach spornych klient nie może przywoływać wpisów z forum. Jest to równie istotna sprawa jak zawieranie umowy. Czy nie mam racji?
Wracając do kwestii zapisów w regulaminie dotyczących wypowiedzenia umowy, to z nieznanych mi przyczyn, taki zapis został usunięty począwszy od roku 2016.
We wcześniejszych regulaminach świadczenia usług był obecny. W sprawach spornych klient nie może przywoływać wpisów z forum. Jest to równie istotna sprawa jak zawieranie umowy. Czy nie mam racji?
Re: Zakończenie umowy
kastar,
- w poniższym regulaminie § 17 - jest opisana procedura rozwiązania umowy:
https://www.plus.pl/documents/16/1c0adb ... _i_ADR.pdf
Jest to regulamin, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2017 roku.
- w poniższym regulaminie § 17 - jest opisana procedura rozwiązania umowy:
https://www.plus.pl/documents/16/1c0adb ... _i_ADR.pdf
Jest to regulamin, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2017 roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
W tym regulaminie faktycznie jest ten paragraf.
Ja , ze strony Plusa (dokumenty) pobrałem podobny regulamin bez tego paragrafu!
Oto jego tytuł:
Regulamin świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp.
z o.o. - Abonament
Dzięki
Ja , ze strony Plusa (dokumenty) pobrałem podobny regulamin bez tego paragrafu!
Oto jego tytuł:
Regulamin świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp.
z o.o. - Abonament
Dzięki
Re: Zakończenie umowy
kastar,
- wszystko zależy od tego, kiedy była zawiera umowa/ostatni aneks. Jeśli po 25.12.2014 r. wówczas informacje o rozwiązaniu umowy można znaleźć w Umowie o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych/aneksie.
- wszystko zależy od tego, kiedy była zawiera umowa/ostatni aneks. Jeśli po 25.12.2014 r. wówczas informacje o rozwiązaniu umowy można znaleźć w Umowie o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych/aneksie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
telefon komórkowy po rozwiązaniu umowy z PLUS
Zamierzam rozwiązać umowę z PLUSEM i mam w związku z tym 2 pytania:
1. co mam zrobić z telefonem, który jest zgodnie z regulaminem nadal własnością PLUS? czy mam go zwrócić, a jeżeli tak to na jaki adres? (był zakupiony poprzez sklep internetowy),
2. czy jest możliwość, żebym spłacał nadal same raty za sprzęt pomimo rozwiązania umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych? jeżeli tak, to jak to przeprowadzić?
1. co mam zrobić z telefonem, który jest zgodnie z regulaminem nadal własnością PLUS? czy mam go zwrócić, a jeżeli tak to na jaki adres? (był zakupiony poprzez sklep internetowy),
2. czy jest możliwość, żebym spłacał nadal same raty za sprzęt pomimo rozwiązania umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych? jeżeli tak, to jak to przeprowadzić?
Re: Zakończenie umowy
Wysłałem do Polkomtelu oświadczenie o nie przedluzaniu umowy na okres nieozaczony po jej zakończeniu. Zaznaczyłem ze chce by numer przeszedł wtedy na usluge plus na karte. Czy to jest możliwe? Pewnie mi cos odpiszą ale tak teraz myślę czy aby nie wyłącza mi numeru... Oczywiście do końca umowy zostało pare miesięcy jeszcze
Ps. Kiedy wysłać tego smsa o treści przenies? Jak jest jeszcze na abonament?
Ps. Kiedy wysłać tego smsa o treści przenies? Jak jest jeszcze na abonament?
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 11:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie do istniejącego wątku o tej tamtyce.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie do istniejącego wątku o tej tamtyce.