sedzia20,
- jednocześnie z likwidacją konta możesz wycofać zgodę również w swoim banku. Wówczas bank poinformuje o tym fakcie bank Polkomtel Sp. z o.o.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- jednocześnie z likwidacją konta możesz wycofać zgodę również w swoim banku. Wówczas bank poinformuje o tym fakcie bank Polkomtel Sp. z o.o.
No to świetnie, tak też zrobię
Dzięki za podpowiedź
Jeśli comiesięczne faktury, opłacam "poleceniem zapłaty" (w tej chwili 35,99) to czy po wejściu w życie aneksu, mogę podnieść w swoim banku zobowiązanie na rzecz Plusa do kwoty która będzie sumą za abonament + rata za telefon?
Czy rata za telefon jest częścią odrębną i musi być spłacana osobno?
Czy po aktywacji polecenia zapłaty, przychodzi jakiś sms? Bo niestety nawet nie wiem czy doszedł list, bo kochana poczta polska mimo ze list był rejestrowany, polecony, nie odnotowala czy dostarczono. Od poniedziałku jest w transporcie. Mogli poprostu nie odznaczyć tego w systemie. Ale jeżeli faktycznie nie doszedł to gdzie to mogę sprawdzić?
A co w sytuacji gdy bank odrzuci polecenie zapłaty? Dostaje jakas informację? Bo w plusie jest już uruchomione , bo dzwonilm, ale w banku nie mam tego włączonego. Wysłane 4 lipca
88michal,
zapewne dyspozycja uruchomienia usługi została przekazana do banku, który dokona potwierdzenia aktywacji Polecenia Zapłaty. A jaki cykl rozliczeniowy posiadasz na numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal,
czas oczekiwania na potwierdzenie Zgody na obciążanie rachunku jest też zależy od danego banku. O przyjęciu bądź odrzuceniu zlecenia zostaniesz oczywiście powiadomiony SMS-em.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ