Rejestracja HBO GO
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Rejestracja HBO GO
aqua w celu zweryfikowania, jak wyglądała dana sytuacja prosimy o przesłanie zgłoszenie poprzez formularz zadaj pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Ze względu na nowy sezon Gry o Tron chciałem skorzystać z usługi HBO GO.
Jednak dodatkowa usługa w CP Związana z HBO kosztuje 39 zł.
W abonamencie jest to tylko 20 złoty więc wybrałem się na stronę plusa i czytam, jak odebrać kod do HBO GO.
I tak:
Co mam wybrać posiadając abonament LTE 109,99 M (14M00) (spisane z umowy), umowa podpisana wrzesień 2014 roku. Umowa ciągnie się nadal bez przedłużenia.
Pytanie nr 2. Czy po rejestracji usługa będzie aktywa od razu czy dopiero w nowym okresie rozliczeniowym jak to jest w CP?
Jednak dodatkowa usługa w CP Związana z HBO kosztuje 39 zł.
W abonamencie jest to tylko 20 złoty więc wybrałem się na stronę plusa i czytam, jak odebrać kod do HBO GO.
I tak:
lubJeżeli podpisałeś umowę po 03.09.2015 i korzystasz z abonamentu 49,99 zł/mies. (z rabatem za e-fakturę) lub wyższego
Problem w tym, że niema opcji podpisania umowy przed 03.09.2015 z abonamentem wyższym niż 49.99 zł.Jeżeli podpisałeś umowę przed 03.09.2015 lub korzystasz z abonamentu:
- niższego niż 49,99zł/mies. (z rabatem za e-fakturę bez telefonu lub z telefonem na raty)
Co mam wybrać posiadając abonament LTE 109,99 M (14M00) (spisane z umowy), umowa podpisana wrzesień 2014 roku. Umowa ciągnie się nadal bez przedłużenia.
Pytanie nr 2. Czy po rejestracji usługa będzie aktywa od razu czy dopiero w nowym okresie rozliczeniowym jak to jest w CP?
Re: Rejestracja HBO GO
Connor,
- jeśli podpisałeś umowę, przed 03.09.2015 r. usługa będzie dla Ciebie dostępna w cenie 20 zł/mies.
Usługa powinna być aktywna w ciągu 24 h.
- jeśli podpisałeś umowę, przed 03.09.2015 r. usługa będzie dla Ciebie dostępna w cenie 20 zł/mies.
Usługa powinna być aktywna w ciągu 24 h.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Czyli wybrać opcję
Nie ukrywa, że chodzi mi tylko o Grę o Tron. Czy z usługi można zrezygnować w każdej chwili?
?Jeżeli podpisałeś umowę przed 03.09.2015 lub korzystasz z abonamentu:
- niższego niż 49,99zł/mies. (z rabatem za e-fakturę bez telefonu lub z telefonem na raty)
Nie ukrywa, że chodzi mi tylko o Grę o Tron. Czy z usługi można zrezygnować w każdej chwili?
Re: Rejestracja HBO GO
Connor,
- zgadza się. Zrezygnować można w każdej chwili wysyłając SMS treści DEZ HBOGO nr numer 8038.
- zgadza się. Zrezygnować można w każdej chwili wysyłając SMS treści DEZ HBOGO nr numer 8038.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HBO GO na 2 mieiące w Plusie
Witam
Chciałem się zarejestrować w HBO GO ale po wypełnieniu wszystkich danych na stronie i zatwierdzeniu otrzymuję komunikat:
"Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Chciałem się zarejestrować w HBO GO ale po wypełnieniu wszystkich danych na stronie i zatwierdzeniu otrzymuję komunikat:
"Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Ostatnio zmieniony 5 paź 2017, o 11:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja HBO GO
Witaj jaceksz,
upewnij się jeszcze, czy podczas rejestracji podałeś prawidłowy numer telefonu i numer konta Klienta.
upewnij się jeszcze, czy podczas rejestracji podałeś prawidłowy numer telefonu i numer konta Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Tak próbowałem kilka razy na komórce i PC
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja HBO GO
jaceksz,
czyli rejestracja na poziomie wyboru operatora i podania kodu aktywacyjnego przechodzi, tak? Powyższy komunikat pojawia się po wpisaniu danych rejestracyjnych (imię i nazwisko, etc.)?
czyli rejestracja na poziomie wyboru operatora i podania kodu aktywacyjnego przechodzi, tak? Powyższy komunikat pojawia się po wpisaniu danych rejestracyjnych (imię i nazwisko, etc.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HBO GO w Abonamencie Plusa
Witam,
opiszę moją sytuację od początku.
02.09 zakupiłem pakiet HBO GO do mojego abonamentu Plusa (nie cyfrowego polsatu, Plusa!),
wszystko działało pięknie aż do 09.10. Wylogowało mnie w moim Smart TV z aplikacji HBO GO, a wejście na stronę www HBO GO po zalogowaniu kończyło się komunikatem "Brak abonamentu HBO GO. Skontaktuj się z operatorem.".
Wykonałem więc telefon do biura obsługi klienta sieci Plus, opisałem sytuację, jedyne co zrobiono to wysłano mi numer aktywacyjny usługi HBO GO służący do REJESTRACJI użytkownika (a rejestrację już wykonałem z tym numerem seryjnym), nic więc mi to nie dało, bo już posiadam przecież konto HBO GO.
Zadzwoniłem następnego dnia, po dwóch przekierowaniach połączeń pomiędzy pomocą Plusa i Cyfrowego Polsatu podczas rozmowy Konsultant Plusa spisał zgłoszenie i... cisza.
1. Co mam zrobić, gdzie mam zadzwonić, aby w końcu tą sprawę wytłumaczyć?
2. Jak przywrócić do działania usługę?
3. Gdzie mogę się ubiegać o zwrot kosztów za usługę podczas dni jej niedostępności?
Pozdrawiam!
opiszę moją sytuację od początku.
02.09 zakupiłem pakiet HBO GO do mojego abonamentu Plusa (nie cyfrowego polsatu, Plusa!),
wszystko działało pięknie aż do 09.10. Wylogowało mnie w moim Smart TV z aplikacji HBO GO, a wejście na stronę www HBO GO po zalogowaniu kończyło się komunikatem "Brak abonamentu HBO GO. Skontaktuj się z operatorem.".
Wykonałem więc telefon do biura obsługi klienta sieci Plus, opisałem sytuację, jedyne co zrobiono to wysłano mi numer aktywacyjny usługi HBO GO służący do REJESTRACJI użytkownika (a rejestrację już wykonałem z tym numerem seryjnym), nic więc mi to nie dało, bo już posiadam przecież konto HBO GO.
Zadzwoniłem następnego dnia, po dwóch przekierowaniach połączeń pomiędzy pomocą Plusa i Cyfrowego Polsatu podczas rozmowy Konsultant Plusa spisał zgłoszenie i... cisza.
1. Co mam zrobić, gdzie mam zadzwonić, aby w końcu tą sprawę wytłumaczyć?
2. Jak przywrócić do działania usługę?
3. Gdzie mogę się ubiegać o zwrot kosztów za usługę podczas dni jej niedostępności?
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 16 paź 2017, o 10:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja HBO GO
Witaj yefisto,
podeślij mi proszę numer tego zgłoszenia technicznego przez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.yefisto pisze:Zadzwoniłem następnego dnia, po dwóch przekierowaniach połączeń pomiędzy pomocą Plusa i Cyfrowego Polsatu podczas rozmowy Konsultant Plusa spisał zgłoszenie i... cisza.
Jeśli chodzi o opłaty, to do tej kwestii może odnieść się Departament Reklamacji, zatem pozostaje złożenie reklamacji. Jeśli już wystosujesz takie zgłoszenie, to również daj mi znać, postaram się wówczas przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji.3. Gdzie mogę się ubiegać o zwrot kosztów za usługę podczas dni jej niedostępności?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Jak widzę nie jestem odosobniony z problemem , podczas próby założenia nowego konta pojawia się komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Na mojej stronie w Plus online HBO GO jest zaznaczone jako aktywne . Nie dostałem żadnego SMS-a o aktywacji . CO ROBIĆ
Re: Rejestracja HBO GO
Mam ten sam problem i nie wiem co mam zrobić, a na prawdę bardzo bym chciała skorzystać z promocji. Dostałam smsa że usługa jest aktywna a mimo to nie mogę się zarejestrować na hbo go.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja HBO GO
Blasterpl,
w jaki sposób aktywowałeś usługę? Czy może ta opcja została Ci przyznana automatycznie wraz z podpisaniem umowy?
beciklove,
w jaki sposób aktywowałeś usługę? Czy może ta opcja została Ci przyznana automatycznie wraz z podpisaniem umowy?
beciklove,
kiedy otrzymałaś taką wiadomość?beciklove pisze:Dostałam smsa że usługa jest aktywna a mimo to nie mogę się zarejestrować na hbo go.
Taki komunikat wskazywać może, że informacja o aktywacji usługi nie została przesłana jeszcze do HBO GO. Dostęp zostanie aktywowany w ciągu 72h od momentu zlecenia aktywacji.Blasterpl pisze:podczas próby założenia nowego konta pojawia się komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
U mnie na następny dzień poszło bez problemu.