Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
hasan
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 cze 2017, o 12:21

Re: Plush Abonament

Post autor: hasan »

Witam, dzisiaj zostałem przeniesiony do Plush (2 numery - aktywacja numeru tymczasowego 6.07.).
Z tej okazji dostałem też dwie faktury, na których jest pełny abonament 25 zł. (PLUSH ABO L z e-fak).
Kiedy naliczany jest rabat za 2 numery (ABO DUET W PLUSH).

pozdrawiam
Mariusz
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj hexagon_sun,
hexagon_sun pisze:Chciałbym otrzymywać również jedną fakturę na dwa numery.
aby otrzymywać jedną fakturę za dwa numery należy dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Jeśli rabat nie został Ci naliczony proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje znajdziesz pod linkiem: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.


Witaj hasan,
hasan pisze:Kiedy naliczany jest rabat za 2 numery (ABO DUET W PLUSH).
rabaty są naliczane od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hasan
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 17 cze 2017, o 12:21

Re: Plush Abonament

Post autor: hasan »

Basia_Plus pisze:Witaj hasan,
hasan pisze:Kiedy naliczany jest rabat za 2 numery (ABO DUET W PLUSH).
rabaty są naliczane od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru.
No właśnie, aktywowałem (przeniosłem) 2 numery (zarejestrowane na ten sam PESEL), a na pierwszej fakturze nie ma rabatu ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

hasan,

proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hasan
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 17 cze 2017, o 12:21

Re: Plush Abonament

Post autor: hasan »

Basia_Plus pisze:hasan,

proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Jeden numer poszedł na bok@plus.pl - Zagadnienie: 170712-002119 (nie wiem czy to ten)
Drugi przez plus on line - nie widzę nigdzie numeru?

Mariusz
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

hasan,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hasan
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 17 cze 2017, o 12:21

Re: Plush Abonament

Post autor: hasan »

Basia_Plus pisze:hasan,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Wszystko zostało załatwione pozytywnie, bynajmniej formalnie - z informacją, że następne faktury mogą być naliczone niepoprawnie, a później będzie korekta. Tylko dlaczego "system" nie naliczył sam rabatów ?

pozdrawiam
Mariusz
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5192
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

hasan,
hasan pisze:Wszystko zostało załatwione pozytywnie
dziękuję za wiadomość.
hasan pisze:Tylko dlaczego "system" nie naliczył sam rabatów ?
Najprawdopodobniej wspomniany rabat nie został naliczony w wyniku błędu systemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

hasan pisze:
Basia_Plus pisze:hasan,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Wszystko zostało załatwione pozytywnie, bynajmniej formalnie - z informacją, że następne faktury mogą być naliczone niepoprawnie, a później będzie korekta. Tylko dlaczego "system" nie naliczył sam rabatów ?

pozdrawiam
Mariusz
Czyli co, oficjalnie Cię poinformowali, że świadomie nie będą należycie wykonywać umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej? Dobre sobie.
Pisałbym od razu skargę do UKE.
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Plush Abonament

Post autor: 88michal »

Strasznie jesteś kłótliwy, przecież zdarzają się błędy a już błędy systemu to niestety czasami tak jest. Przecież zrobią korektę i tyle. Co za problem. A spornej kwoty się nie płaci i tyle. Ludzie więcej luzu.
certino
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2017, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: certino »

Witam

Okres rozliczeniowy mam od 9 do 8 kolejnego miesiąca.
Wysłałem sms by włączyć wakacje od abo na numerze tymczasowym. Niestety potem się zorientowałem, że kolejny okres wchodzi na wrzesień a od 1 września będzie przeniesiony mój numer. Czy jest możliwość anulowania wakacji ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3150
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj certino,
certino pisze:Czy jest możliwość anulowania wakacji ?
wysłałam zapytanie w tej sprawie. Powrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

88michal pisze:Strasznie jesteś kłótliwy, przecież zdarzają się błędy a już błędy systemu to niestety czasami tak jest. Przecież zrobią korektę i tyle. Co za problem. A spornej kwoty się nie płaci i tyle. Ludzie więcej luzu.
Kłótliwy?
Proponujesz więcej luzu w sytuacji, w której operator Cię zawiadamia, że pomylił się i będzie się mylił w przyszłości? Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?

Co z tego, że zrobią korektę? Dlaczego mam się z definicji spodziewać błędnie naliczanych opłat i pełen obaw wyglądać kolejnej faktury? Bo operator nie chce zadbać o porządek w systemie?

Ja się nie znam ale przeczuwam, że chyba nie w ten sposób i nie taki metodami tj. forumowymi wpisami sugerującymi godzenie się z nienależycie świadczoną usługą robi się pozytywny wizerunek operatora.


Ps. Zabrałem głos w cudzej sprawie a tu dzisiaj (19.07) okazało się, że dotyczy także i mnie - też oberwałem dwiema fakturami, które nie uwzględniały rabatów promocji Duet a jedna z nich Wakacji od abonamentu.
Czy też mam spodziewać się solennego zapewnienia Polkomtela, że ta pomyłka to nie jest ich ostatnie słowo i w przyszłości obiecują także się mylić?
Gert1700
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 lip 2017, o 08:24

Re: Plush Abonament

Post autor: Gert1700 »

Tydzień temu podpisałem przy kurierze umowę. Od tego czasu nic - żadnego kontaktu ani aktywowanego abonamentu. To normalne że aż tyle czekam? Podpisałem oświadczenie że chce aktywacji przed upływem 14 dni.
certino
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2017, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: certino »

Marta_Plus pisze:Witaj certino,
certino pisze:Czy jest możliwość anulowania wakacji ?
wysłałam zapytanie w tej sprawie. Powrócę do Ciebie z odpowiedzią.

Coś wiadomo więcej ?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ