Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 cze 2017, o 12:21
Re: Plush Abonament
Witam, dzisiaj zostałem przeniesiony do Plush (2 numery - aktywacja numeru tymczasowego 6.07.).
Z tej okazji dostałem też dwie faktury, na których jest pełny abonament 25 zł. (PLUSH ABO L z e-fak).
Kiedy naliczany jest rabat za 2 numery (ABO DUET W PLUSH).
pozdrawiam
Mariusz
Z tej okazji dostałem też dwie faktury, na których jest pełny abonament 25 zł. (PLUSH ABO L z e-fak).
Kiedy naliczany jest rabat za 2 numery (ABO DUET W PLUSH).
pozdrawiam
Mariusz
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj hexagon_sun,
Jeśli rabat nie został Ci naliczony proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje znajdziesz pod linkiem: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Witaj hasan,
aby otrzymywać jedną fakturę za dwa numery należy dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.hexagon_sun pisze:Chciałbym otrzymywać również jedną fakturę na dwa numery.
Jeśli rabat nie został Ci naliczony proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje znajdziesz pod linkiem: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Witaj hasan,
rabaty są naliczane od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru.hasan pisze:Kiedy naliczany jest rabat za 2 numery (ABO DUET W PLUSH).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
No właśnie, aktywowałem (przeniosłem) 2 numery (zarejestrowane na ten sam PESEL), a na pierwszej fakturze nie ma rabatu ?Basia_Plus pisze:Witaj hasan,
rabaty są naliczane od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru.hasan pisze:Kiedy naliczany jest rabat za 2 numery (ABO DUET W PLUSH).
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
hasan,
proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Jeden numer poszedł na bok@plus.pl - Zagadnienie: 170712-002119 (nie wiem czy to ten)Basia_Plus pisze:hasan,
proponuję złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Drugi przez plus on line - nie widzę nigdzie numeru?
Mariusz
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
hasan,
dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Wszystko zostało załatwione pozytywnie, bynajmniej formalnie - z informacją, że następne faktury mogą być naliczone niepoprawnie, a później będzie korekta. Tylko dlaczego "system" nie naliczył sam rabatów ?Basia_Plus pisze:hasan,
dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
pozdrawiam
Mariusz
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
hasan,
dziękuję za wiadomość.hasan pisze:Wszystko zostało załatwione pozytywnie
Najprawdopodobniej wspomniany rabat nie został naliczony w wyniku błędu systemu.hasan pisze:Tylko dlaczego "system" nie naliczył sam rabatów ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Czyli co, oficjalnie Cię poinformowali, że świadomie nie będą należycie wykonywać umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej? Dobre sobie.hasan pisze:Wszystko zostało załatwione pozytywnie, bynajmniej formalnie - z informacją, że następne faktury mogą być naliczone niepoprawnie, a później będzie korekta. Tylko dlaczego "system" nie naliczył sam rabatów ?Basia_Plus pisze:hasan,
dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
pozdrawiam
Mariusz
Pisałbym od razu skargę do UKE.
Re: Plush Abonament
Strasznie jesteś kłótliwy, przecież zdarzają się błędy a już błędy systemu to niestety czasami tak jest. Przecież zrobią korektę i tyle. Co za problem. A spornej kwoty się nie płaci i tyle. Ludzie więcej luzu.
Re: Plush Abonament
Witam
Okres rozliczeniowy mam od 9 do 8 kolejnego miesiąca.
Wysłałem sms by włączyć wakacje od abo na numerze tymczasowym. Niestety potem się zorientowałem, że kolejny okres wchodzi na wrzesień a od 1 września będzie przeniesiony mój numer. Czy jest możliwość anulowania wakacji ?
Okres rozliczeniowy mam od 9 do 8 kolejnego miesiąca.
Wysłałem sms by włączyć wakacje od abo na numerze tymczasowym. Niestety potem się zorientowałem, że kolejny okres wchodzi na wrzesień a od 1 września będzie przeniesiony mój numer. Czy jest możliwość anulowania wakacji ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj certino,
wysłałam zapytanie w tej sprawie. Powrócę do Ciebie z odpowiedzią.certino pisze:Czy jest możliwość anulowania wakacji ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Kłótliwy?88michal pisze:Strasznie jesteś kłótliwy, przecież zdarzają się błędy a już błędy systemu to niestety czasami tak jest. Przecież zrobią korektę i tyle. Co za problem. A spornej kwoty się nie płaci i tyle. Ludzie więcej luzu.
Proponujesz więcej luzu w sytuacji, w której operator Cię zawiadamia, że pomylił się i będzie się mylił w przyszłości? Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?
Co z tego, że zrobią korektę? Dlaczego mam się z definicji spodziewać błędnie naliczanych opłat i pełen obaw wyglądać kolejnej faktury? Bo operator nie chce zadbać o porządek w systemie?
Ja się nie znam ale przeczuwam, że chyba nie w ten sposób i nie taki metodami tj. forumowymi wpisami sugerującymi godzenie się z nienależycie świadczoną usługą robi się pozytywny wizerunek operatora.
Ps. Zabrałem głos w cudzej sprawie a tu dzisiaj (19.07) okazało się, że dotyczy także i mnie - też oberwałem dwiema fakturami, które nie uwzględniały rabatów promocji Duet a jedna z nich Wakacji od abonamentu.
Czy też mam spodziewać się solennego zapewnienia Polkomtela, że ta pomyłka to nie jest ich ostatnie słowo i w przyszłości obiecują także się mylić?
Re: Plush Abonament
Tydzień temu podpisałem przy kurierze umowę. Od tego czasu nic - żadnego kontaktu ani aktywowanego abonamentu. To normalne że aż tyle czekam? Podpisałem oświadczenie że chce aktywacji przed upływem 14 dni.
Re: Plush Abonament
Marta_Plus pisze:Witaj certino,
wysłałam zapytanie w tej sprawie. Powrócę do Ciebie z odpowiedzią.certino pisze:Czy jest możliwość anulowania wakacji ?
Coś wiadomo więcej ?
Pozdrawiam