Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

Dziś wyrobiłem duplikat karty sim w Simplus. W żaden sposób nie mogę wyłączyć kodu pin, próba na trzech telefonach Samsung Avila, Plusfon 401i, Nokia 3220. Podczas próby wyłączenia pinu w Avili jest komunikat ,,Błąd karty SIM" w Plusfonie ,,Błąd kodu Pin" Tu i tu mogę podać wielokrotnie zły kod pin i nie zostaje proszony o podanie kodu PUK. W noki jeśli wybiorę opcje wyłączenia Pin to komunikat ,,Operacja niedozwolona"

Gdy włączam telefon i podam 3 razy zły kod pin karta już jednak prosi o kod puk.

Zadzwoniłem do BOK doradzili mi tyle co sam zrobiłem , czyli zmiana pin, inny telefon.

Powiedział żebym udał się gdzie wyrobiłem duplikat karty, tam, sprawdzili kartę w swoim telefonie i nadal to samo , powiedzieli że może jeszcze nie ma karty w systemie i kazali przyjść jutro.

Wybrałem się do drugiego punktu Plusa tam się tylko dowiedziałem , że kiedyś miał taki przypadek ale w innej sieci i zmiana telefonu umożliwiła wyłączenie kodu pin.

Zadzwoniłem znów do BOK i dowiedziałem się, że w niektórych kartach nie można wyłączyć kodu pin.
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: pasqal »

Z tego co się z autopsji zorientowałem, to tak właśnie jest na starych kartach SIM, na nowych tej restrykcji chyba już nie ma.
And remember: respect is everything…
3G_
Szalony PlusManiak
Posty: 443
Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: 3G_ »

Wygląda na to, że nie da się na tej karcie wyłączyć PIN-u. Na mojej też tak jest, ale ja mam kartę z 2004 roku.
ManMoon
Szalony PlusManiak
Posty: 391
Rejestracja: 18 paź 2008, o 15:22
Lokalizacja: dunno
Kontakt:

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ManMoon »

Ja na Twoim miejscu następnym razem poprosiłbym o możliwość przetestowania karty na ich telefonie. Z autopsji wiem, że Plus wydaje jako duplikaty stare karty, które im zalegają na magazynie a na nowe zapotrzebowania nie robią. Tyle w temacie.
Obrazek
Ps. Za ile musiałeś doładować konto na tej karcie z chwilą wyrobienia duplikatu? Czy miałeś połączenia wychodzące odblokowane?
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, o 15:36 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

Za duplikat zapłaciłem 12,20 zł w kasie. Połączenia wychodzące mam aktywne do 13.04.2011

Dziś znów zadzwoniłem do BOK powiedzieli, że nie które karty są pinowe i nie da się wyłączyć. Ostatecznie , że mogę złożyć reklamacje by wydali mi nową kartę sim za darmo.

Zapytałem się ile płaci się za kartę sim jak przenosi się od innego operatora 0 zł i stan 0 zł.

Jak to prawda to może tak zrobię tylko szkoda połączeń wychodzących do 13.04.2011
ManMoon
Szalony PlusManiak
Posty: 391
Rejestracja: 18 paź 2008, o 15:22
Lokalizacja: dunno
Kontakt:

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ManMoon »

Ja na Twoim miejscu bym napisał reklamację i uwzględnił brak możliwośći zmiany PIN'u. Za darmo Ci wymienią. Sam tak kiedyś robiłem, tylko że ja dostałem taką starą kartę, której żaden telefon nie wykrywał i widniał napis "Brak karty sim". Oczywiście karta aktywowana przez sprzedawcę i 48h zaczekałem.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, o 15:35 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

ManMoon pisze:Ja na Twoim miejscu bym napisał reklamację i uwzględnił brak możliwośći zmiany PIN'u. Za darmo Ci wymienią. Sam tak kiedyś robiłem, tylko że ja dostałem taką starą kartę, której żaden telefon nie wykrywał i widniał napis "Brak karty sim". Oczywiście karta aktywowana przez sprzedawcę i 48h zaczekałem.
Pin zmienić to mogę wyłączyć tylko go nie mogę.
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

Byłem dziś w punkcie Plusa powiedzieli po telefonie do BOK, że karty bez pinowe są te które 4 cyfrę w numerze seryjnym maja mniejsze niż 5 . I niestety takich nie mają.

Wybrałem się do drugiego punktu Plusa też, że takich brak.

Spytałem się ile płaci się za starter przy przenoszeniu numeru z innej sieci 12,20 zł i nic nie ma na koncie.

Po krótkiej rozmowie., na koniec dostałem informacje, że w Play jest tanio i nawet fajne promocje. ;-) Tego to się nie spodziewałem.

No i przez głupią nie możliwość wyłączenia pinu złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play.

Szkoda tylko, że wyrabiałem sobie w piątek ten duplikat karty za która zapłaciłem 12,20 zł.
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: pasqal »

CHUCKYCIECHANOW pisze:Byłem dziś w punkcie Plusa powiedzieli po telefonie do BOK, że karty bez pinowe są te które 4 cyfrę w numerze seryjnym maja mniejsze niż 5 . I niestety takich nie mają.
Tyle dobrego, że przynajmniej wyjaśniło się, które karty SIM umożliwiają wyłączenie zabezpieczenia PIN - to jest dość cenna informacja ;-)
A jak już znajdziesz się w Play, to również zaglądaj na nasze forum, a także dziel się swoimi wrażeniami w porównaniu do oferty i jakości usług Plusa :-)
And remember: respect is everything…
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

Z Play już trochę kożystam nie narzekam, mam numery w Play Fresh, korzystam też z Play Online, no i mam zamiar skorzystać z Play Domowy.
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

,,Zostań w Plusie a otrzymasz bezpłatny pakiet 100 minut do sieci Plus na 30 dni! Wyślij SMS o treści ZOSTAJE pod nr 101. Plus"

Może skorzystać i znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru ?
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: tomek »

CHUCKYCIECHANOW pisze:Może skorzystać i znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru ?
Czemu nie? ;-) Nie wiążesz się umową. Chyba, że zależy Ci na szybkim przejściu do Play. :-)
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

Na szybkim to nie.
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: tomek »

CHUCKYCIECHANOW pisze:Na szybkim to nie.
To korzystaj. Może co miesiąc będzie 100 minut. :-D
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post autor: ChuckyCiechanow »

Co miesiąc to nie sadze plus taki hojny to nie jest no chyba, że co miesiąc nowy wniosek się pojawi to może. Poczekam jeszcze trochę może jakoś inną ofertę zaoferują
ODPOWIEDZ