iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Mobilne Plus online
Blandeto,
poprosiłam o przyspieszenie realizacji tego zgłoszenia.
poprosiłam o przyspieszenie realizacji tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Dziękuje :)
Re: Mobilne Plus online
Minęły kolejne 4 dni i dalej żadnej odpowiedzi ......
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Mobilne Plus online
Blandeto,
przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Mobilne Plus online
Kolejne 5 dni i nadal cisza....... To jakaś kpina chyba...... Jak traktuje się klientów....
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Mobilne Plus online
Blandeto,
przepraszam za czas oczekiwania. Twoje zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania.
przepraszam za czas oczekiwania. Twoje zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czy Plus_online zacznie wreszcie działać
Nigdy nie było dobrze z dostępem do tej strony ale od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. Strony się w ogóle nie ładują, tak z łącza kablowego, jak i przez komórkę. Czy Plus w tych czasach zamierza coś zrobić ze swoja stroną ?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2017, o 15:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Czy Plus_online zacznie wreszcie działać
Gdyby ten problem rzeczywiście był po stronie Plusa to Twój wpis nie byłby odosobnionym przypadkiem.herman00 pisze:(...) od kilku tygodni właściwie nie można się zalogować do Plus_online, a jak się uda to sprawdzenie czegokolwiek na koncie graniczy z cudem. (...)
U mnie zalogowanie do Plus Online nie stanowi żadnego problemu bez względu czy to logowanie przez stronę www, czy aplikację mobilną, numer abonamentowy czy karta, a strony ładują się od "strzała". Loguję się z różnych przeglądarek.
Sprawdź logowanie z innych przeglądarek, ustawienia antywirusa etc.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Plus online / Mobilne Plus online
herman00,
- wyczyść ciasteczka, wył. / wł. przeglądarkę i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Jak możesz to przetestuj działanie aplikacji na innym urządzeniu.
- wyczyść ciasteczka, wył. / wł. przeglądarkę i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Jak możesz to przetestuj działanie aplikacji na innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dwa komputery, dom na kablu, praca na routerze z telefonu w PLUS. Przegladarki Chrome, Mozila, ME, CZYSZCZONE z cookich, osunięta historia przegladania - w 80% przypadków trwa to kilkadziesiąt sekund, po czym po przejściu np. w "Pakiety" czy "Konto..." pasek/kółko postępu kręci i kręci, potem się zatrzymuje i nic.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
herman00,
- a jak z telefonu próbujesz się zalogować na przeglądarkową wersję Plus online: www.online.plus.pl to też tak masz? Inne strony działają normalnie?
- a jak z telefonu próbujesz się zalogować na przeglądarkową wersję Plus online: www.online.plus.pl to też tak masz? Inne strony działają normalnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
witam, posiadam abonament w plusie oraz wyłączony pakiet ipla. gdy wchodzę w plus online widnieje Internet pakiet Ipla - Bez Limitu. Mam pytanie - co to za pakiet? czy jest on płatny? gdy próbuję wyłączyć pakiet ipla smsem przychodzi mi powiadomienie, że został już wcześniej wyłączony.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj AZRAEL,
czy w Plus online widzisz usługę jako aktywną (zielona kropka).
czy w Plus online widzisz usługę jako aktywną (zielona kropka).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Nie widzę nigdzie usługi ipla.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
AZRAEL ,
z podanych informacji wynika, że najprawdopodobniej usługa jest wyłączona. Aby to potwierdzić możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta lub napisać w tej sprawie na bok@ plus.pl. Wówczas konsultant mający wgląd w Twoje konto będzie mógł sprawdzić status usługi.
z podanych informacji wynika, że najprawdopodobniej usługa jest wyłączona. Aby to potwierdzić możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta lub napisać w tej sprawie na bok@ plus.pl. Wówczas konsultant mający wgląd w Twoje konto będzie mógł sprawdzić status usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ