SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 kwie 2015, o 21:47
Re: SmartDOM
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z wysokością abonamentu. Plus abonament 59,99 jako druga usluga a ostatni rachunek przyszedł na kwotę 49,99. Napisałem do Plusa - zagadnienie 170808-000880. Proszę o zajęcie sie moją sprawą. Składałem już reklamację, dzwonił konsultant, miało być już zgodnie z umową, przyszedł rachunek i niestety znowu nie tak jak powinno.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
pafcioo,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.pafcioo pisze:Napisałem do Plusa - zagadnienie 170808-000880
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
wysłałem taką reklamację Zagadnienie: 170806-000213. Odpowiedź odmowna Znak: OKR/IzaG/4713612/09.08.17. Chyba skieruję sprawę do UKE. Może ktoś ma jakieś rozwiązanie ?
opiszę swoją sprawę. Od ok. 2008 r. posiadam abonament w sieci Plus na numer 512 xxx 596 , opłacany regularnie.
Od ok. 2009 r. posiadałem mix na nr xxx xxx 230 który używała moja niepracująca wtedy córka Agata. W lipcu tego roku przepisałem oficjalnie numer na córkę, która przeszła na abonament w sieci Plus.
W czerwcu 2014 r. przy przedłużaniu abonamentu na nr 512 xxx 596 zdecydowałem się na zawarcie umowy z Cyfrowym Polsatem w promocji SMART DOM na telewizję jako 2 produkt. oraz internet 40 Gb jako 3 produkt.
W grudniu 2015 r. przedłużyłem umowę abonamentową z siecią Plus i internet jako 3 produkt 60 Gb.
W maju 2016 przedłużyłem umowę z Polsat Cyfrowy na telewizję jako 2 produkt do 2018 r.
Wszystkie rozmowy i umowy były zawierane z nr. 512 xxx 596 jako mojego nr telefonu. Wszystkie oferty i sms-y jakie dostaję z Polsat Cyfrowy i Plus dostaję na nr 512 xxx 596. Na swoim koncie w Plus Online fakturę mam powiązaną numer 512 xxx 596 i internet 721 xxx 101 . Okresy rozliczeniowe za telefon, internet i telewizję w Cyfrowym Polsacie są identyczne i zaczynają się 05 każdego miesiąca.
W tej chwili tj 05.08.2017 r. dowiedziałem się, że będę płacił za Cyfrowy Polsat pełną opłatę miesięczną bo 2 usługa w SMART DOM była przepisana do nr w mix który przepisałem na córkę.
Nigdy nie wiedziałem, że tak jest zrobione. Rozmawiałem z konsultantami, podobno to wina systemu.
Mam ogromną prośbę, proszę przepisać w systemie mój nr telefonu 512 xxx 596 jako usługę pierwszą w ofercie SMART DOM i przekazać do Cyfrowego Polsatu zmianę na telewizję jako usługę drugą, a internet jako trzecią.
wysłałem taką reklamację Zagadnienie: 170806-000213. Odpowiedź odmowna Znak: OKR/IzaG/4713612/09.08.17. Chyba skieruję sprawę do UKE. Może ktoś ma jakieś rozwiązanie ?
opiszę swoją sprawę. Od ok. 2008 r. posiadam abonament w sieci Plus na numer 512 xxx 596 , opłacany regularnie.
Od ok. 2009 r. posiadałem mix na nr xxx xxx 230 który używała moja niepracująca wtedy córka Agata. W lipcu tego roku przepisałem oficjalnie numer na córkę, która przeszła na abonament w sieci Plus.
W czerwcu 2014 r. przy przedłużaniu abonamentu na nr 512 xxx 596 zdecydowałem się na zawarcie umowy z Cyfrowym Polsatem w promocji SMART DOM na telewizję jako 2 produkt. oraz internet 40 Gb jako 3 produkt.
W grudniu 2015 r. przedłużyłem umowę abonamentową z siecią Plus i internet jako 3 produkt 60 Gb.
W maju 2016 przedłużyłem umowę z Polsat Cyfrowy na telewizję jako 2 produkt do 2018 r.
Wszystkie rozmowy i umowy były zawierane z nr. 512 xxx 596 jako mojego nr telefonu. Wszystkie oferty i sms-y jakie dostaję z Polsat Cyfrowy i Plus dostaję na nr 512 xxx 596. Na swoim koncie w Plus Online fakturę mam powiązaną numer 512 xxx 596 i internet 721 xxx 101 . Okresy rozliczeniowe za telefon, internet i telewizję w Cyfrowym Polsacie są identyczne i zaczynają się 05 każdego miesiąca.
W tej chwili tj 05.08.2017 r. dowiedziałem się, że będę płacił za Cyfrowy Polsat pełną opłatę miesięczną bo 2 usługa w SMART DOM była przepisana do nr w mix który przepisałem na córkę.
Nigdy nie wiedziałem, że tak jest zrobione. Rozmawiałem z konsultantami, podobno to wina systemu.
Mam ogromną prośbę, proszę przepisać w systemie mój nr telefonu 512 xxx 596 jako usługę pierwszą w ofercie SMART DOM i przekazać do Cyfrowego Polsatu zmianę na telewizję jako usługę drugą, a internet jako trzecią.
Ostatnio zmieniony 9 sie 2017, o 18:17 przez mawojtek, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: SmartDOM
Witaj mawojtek,
- rozumiem, że wówczas konsultant sprawdził konfigurację usług i uznał, że to numer 512 xxx 596 będzie umową uprawniającą a nie numer mix?mawojtek pisze:W czerwcu 2014 r. przy przedłużaniu abonamentu na nr 512 xxx 596 zdecydowałem się na zawarcie umowy z Cyfrowym Polsatem w promocji SMART DOM na telewizję jako 2 produkt. oraz internet 40 Gb jako 3 produkt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Nie wiem co sprawdzał. Jeszcze raz piszę, nigdy niczego, żadnej umowy nie zawierałem z numeru w Plus Mix. Nie chodzi mi o zerwanie umowy, chcę płacić tak jak do tej pory w ofercie "SmartDOM" Tyle i tylko tyle. Przy odrobinie dobrej woli sprawa może być załatwiona.
Re: SmartDOM
mawojtek,
- jaki abonament wybrałeś przy przedłużaniu abonamentu na nr 512 xxx 596 w czerwcu 2014?
- jaki abonament wybrałeś przy przedłużaniu abonamentu na nr 512 xxx 596 w czerwcu 2014?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Jeżeli dobrze pamiętam to taryfa LTE 49,99 w wysokości 49,99 zł.
Re: SmartDOM
mawojtek,
- abonament LTE 49,99 po zniżce za e-fakturę wynosił 39,99 zł.
Ta kwota była za niska, aby numer mógł być wtedy umową uprawniającą, a więc został nią numer mix.
W momencie gdy przestałeś być jego właścicielem, rozbiłeś swój smartDOM.
Możliwe jest ponowne przystąpienie do programu podczas przedłużania dwóch pozostałych umów.
- abonament LTE 49,99 po zniżce za e-fakturę wynosił 39,99 zł.
Ta kwota była za niska, aby numer mógł być wtedy umową uprawniającą, a więc został nią numer mix.
W momencie gdy przestałeś być jego właścicielem, rozbiłeś swój smartDOM.
Możliwe jest ponowne przystąpienie do programu podczas przedłużania dwóch pozostałych umów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Od 12 kwietnia jestem abonentem Cyfrowego Polsatu. Na miesięczną opłatę wynoszącą 64,99zł składają się :
Czy w mojej sytuacji przysługuje mi prawo do skorzystania z programu SmartDom? Interesuje mnie abonament na telefon.Podstawowe zobowiązanie: Familijny Max HD 49,99 zł
Pakiet na dekod. dodatk.: Multiroom HD 10,00 zł
Podstawowe zobowiązanie: Dekoder podstawowy 5,00 zł
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
webi,
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf paragraf 1 punkt 3 podpunkt c:
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO).
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf paragraf 1 punkt 3 podpunkt c:
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Witam,dnia 12.08.17 zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji zgłosiłem się do punktu Plusa i wyraziłem pisemnie zgodę na plan smart firma 2 i przekazywanie danych pomiędzy Cyfrowy Polsat a Polkomtel.Bardzo proszę o sprawdzenie i przekazanie informacji co dalej?Basia_Plus pisze:stefan1961,
zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji proszę o kontakt z naszym punktem. Informacje zostały przekazane w odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj stefan1961,
proszę o ponowne złożenie reklamacji z opisem całej sprawy. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.stefan1961 pisze:wyraziłem pisemnie zgodę na plan smart firma 2 i przekazywanie danych pomiędzy Cyfrowy Polsat a Polkomtel.Bardzo proszę o sprawdzenie i przekazanie informacji co dalej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57
Re: SmartDOM
Basia_Plus pisze:Witaj stefan1961,
proszę o ponowne złożenie reklamacji z opisem całej sprawy. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.stefan1961 pisze:wyraziłem pisemnie zgodę na plan smart firma 2 i przekazywanie danych pomiędzy Cyfrowy Polsat a Polkomtel.Bardzo proszę o sprawdzenie i przekazanie informacji co dalej?
Witam Numer referencyjny pytania: 170816-001071.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
stefan1961,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Poproszę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia 170808-000880. Pisałem prawie dwa tygodnie temu i nie ma odpowiedzi.