Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
dzikus911,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer swojego telefonu,
- numer, który próbował się do Ciebie dodzwonić (+ data i godzina tej próby).
Sprawę wówczas przekażę do techników.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer swojego telefonu,
- numer, który próbował się do Ciebie dodzwonić (+ data i godzina tej próby).
Sprawę wówczas przekażę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Już jest w porządku, dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
dzikus911,
dziękuję za informację - to bardzo dobra wiadomość .
dziękuję za informację - to bardzo dobra wiadomość .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Czytam to forum i już nic nie rozumiem.
Chodzi mi o tema poruszany już wielokrotnie a mianowicie, wiem że połączenia oczekujące nie działają w plushu, usługa kto dzwonił jest dostępna, sms przychodzi po skończonej rozmowie. Ale mi chodzi o to czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???. Tak normalnie żebym wiedział że ktoś próbuje się dodzwonić, a nie dowiaduje się dopiero jak rozmowę skończę, czyli sporo po fakcie .
Proszę o odpowiedź czy takiej opcji nie oferujecie czy to coś jest nie tak u mnie??? Pocztę głosową mam nieaktywną.
Wiem, że w innych sieciach w ofercie na kartę taka opcja jest i to piknięcie słychać. Jakiś czas temu to sms z info kto dzwonił potrafił przyjść podczas rozmowy a tera przychodzi po skończonej rozmowie a nieraz dopiero po jakimś czasie.
Prośba o wyjaśnienia
Chodzi mi o tema poruszany już wielokrotnie a mianowicie, wiem że połączenia oczekujące nie działają w plushu, usługa kto dzwonił jest dostępna, sms przychodzi po skończonej rozmowie. Ale mi chodzi o to czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???. Tak normalnie żebym wiedział że ktoś próbuje się dodzwonić, a nie dowiaduje się dopiero jak rozmowę skończę, czyli sporo po fakcie .
Proszę o odpowiedź czy takiej opcji nie oferujecie czy to coś jest nie tak u mnie??? Pocztę głosową mam nieaktywną.
Wiem, że w innych sieciach w ofercie na kartę taka opcja jest i to piknięcie słychać. Jakiś czas temu to sms z info kto dzwonił potrafił przyjść podczas rozmowy a tera przychodzi po skończonej rozmowie a nieraz dopiero po jakimś czasie.
Prośba o wyjaśnienia
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
bartekmot,
Przykro mi - nie świadczymy takiej usługi.bartekmot pisze:czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie
Co zrobić, aby przy wyłączonym telefonie nie było ciszy i nie kończyło połączenia automatycznie?
EDIT:
wtorek, 15 sierpnia 2017, 08:54
Jak naprawić sytuację bo:
- nie dostaję sms-ów o próbie połączenia podczas gdy prowadzę rozmowę
- nie dostaję sms-ów, że ktoś dzwonił gdy telefon był wyłączony
- nie ma komunikatu abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci?
EDIT:
wtorek, 15 sierpnia 2017, 08:54
Jak naprawić sytuację bo:
- nie dostaję sms-ów o próbie połączenia podczas gdy prowadzę rozmowę
- nie dostaję sms-ów, że ktoś dzwonił gdy telefon był wyłączony
- nie ma komunikatu abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 13:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączenie postów, połączono watki-podobny temat.
Powód: Połączenie postów, połączono watki-podobny temat.
Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie
Usługa Kto dzwonił nie każdemu działa tak jak Operator sobie założył pomimo kombinacji z wyłączaniem i ponownym włączaniem usługi.question pisze:Jak naprawić sytuację (...)
Z uwagi na występującą niekiedy złożoność problemu wymagającego zaangażowania Specjalistów Plusa wątek przenoszę do działu oficjalnego.
Proszę czekać na odzew ze strony Specjalisty w dniu jutrzejszym lub np. skorzystanie z pomocy konsultanta DOK pod nr 601 102 601.
P.S.
Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź, gdy brak kolejnych wpisów innych userów proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ w prawym górnym rogu).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie
Aktualnie sprawa przedstawia się następująco.
Usługa kto dzwonił działa poprawnie ale w ogóle nie działa usługa już dostępny.
Sprawdzając status otrzymuję informację że usługa jest włączona ale w praktyce jej nie ma.
EDYCJA:,
Ktoś pomoże?
Usługa kto dzwonił działa poprawnie ale w ogóle nie działa usługa już dostępny.
Sprawdzając status otrzymuję informację że usługa jest włączona ale w praktyce jej nie ma.
No i jak dzwonię na wyłączony numer to ten również nie dostaje sms-a że ktoś dzwonił.Usługa „Już Dostępny” działa w dwóch opcjach:
1. Opcja I „informuj innych o mojej dostępności” – wysyłanie informacji o
dostępności Użytkownika Usługi, na numery, które próbowały się z nim
połączyć, w czasie jego niedostępności w sieci (aparat wyłączony lub poza
zasięgiem sieci). Usługa będzie realizowana także gdy numer dzwoniący do
jej Użytkownika jest klientem innej sieci.
2. Opcja II „informuj mnie o dostępności innych” - odbieranie informacji o
dostępności w sieci numerów, z którymi Użytkownik Usługi próbował się
połączyć w czasie ich niedostępności w sieci.
EDYCJA:,
Ktoś pomoże?
Ostatnio zmieniony 16 sie 2017, o 16:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Powód: połączono posty- post pod postem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie
question,
czy posiadasz aktywną usługę Clir Block?
czy posiadasz aktywną usługę Clir Block?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie
Nie.
Da się wyłączyć przychodzące sms-y [że ktoś dzwonił] pod odrzuceniu połączenia?
Bo to jest zbędne, kłopotliwe i bez sensu.
Da się wyłączyć przychodzące sms-y [że ktoś dzwonił] pod odrzuceniu połączenia?
Bo to jest zbędne, kłopotliwe i bez sensu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie
question,
w takim wypadku należy wyłączyć funkcję „nie wysyłaj gdy zajęte” za pomocą SMS o treści: ZN pod numer bezpłatny 8023.
w takim wypadku należy wyłączyć funkcję „nie wysyłaj gdy zajęte” za pomocą SMS o treści: ZN pod numer bezpłatny 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie
Ale wtedy nie będę dostawał sms-ów że ktoś dzwonił gdy prowadziłem rozmowę?
I jak z tym już dostępny?
EDYCJA:
Ktoś poradzi co zrobić aby usługa już dostępny zaczęła działać?
I jak z tym już dostępny?
EDYCJA:
Ktoś poradzi co zrobić aby usługa już dostępny zaczęła działać?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 13:38 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Powód: połączono posty- post pod postem
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa "Kto dzwonił"
question,
prześlij mi numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
prześlij mi numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
"Nie mam wystarczających uprawnień, żeby wysłać wiadomość do tego użytkownika."
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa "Kto dzwonił"
question,
spróbuj teraz.
EDYCJA: sprawdź pocztę.
spróbuj teraz.
EDYCJA: sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ