Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

dzikus911,

prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer swojego telefonu,
- numer, który próbował się do Ciebie dodzwonić (+ data i godzina tej próby).

Sprawę wówczas przekażę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dzikus911
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 maja 2017, o 14:17

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: dzikus911 »

Już jest w porządku, dziękuję.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

dzikus911,

dziękuję za informację - to bardzo dobra wiadomość :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartekmot
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2017, o 08:47

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: bartekmot »

Czytam to forum i już nic nie rozumiem.
Chodzi mi o tema poruszany już wielokrotnie a mianowicie, wiem że połączenia oczekujące nie działają w plushu, usługa kto dzwonił jest dostępna, sms przychodzi po skończonej rozmowie. Ale mi chodzi o to czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???. Tak normalnie żebym wiedział że ktoś próbuje się dodzwonić, a nie dowiaduje się dopiero jak rozmowę skończę, czyli sporo po fakcie .
Proszę o odpowiedź czy takiej opcji nie oferujecie czy to coś jest nie tak u mnie??? Pocztę głosową mam nieaktywną.
Wiem, że w innych sieciach w ofercie na kartę taka opcja jest i to piknięcie słychać. Jakiś czas temu to sms z info kto dzwonił potrafił przyjść podczas rozmowy a tera przychodzi po skończonej rozmowie a nieraz dopiero po jakimś czasie.
Prośba o wyjaśnienia
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

bartekmot,
bartekmot pisze:czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???
Przykro mi - nie świadczymy takiej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
question
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 sie 2017, o 11:26

Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post autor: question »

Co zrobić, aby przy wyłączonym telefonie nie było ciszy i nie kończyło połączenia automatycznie?

EDIT:
wtorek, 15 sierpnia 2017, 08:54

Jak naprawić sytuację bo:
- nie dostaję sms-ów o próbie połączenia podczas gdy prowadzę rozmowę
- nie dostaję sms-ów, że ktoś dzwonił gdy telefon był wyłączony
- nie ma komunikatu abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 13:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączenie postów, połączono watki-podobny temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post autor: sl@w_es »

question pisze:Jak naprawić sytuację (...)
Usługa Kto dzwonił nie każdemu działa tak jak Operator sobie założył pomimo kombinacji z wyłączaniem i ponownym włączaniem usługi.
Z uwagi na występującą niekiedy złożoność problemu wymagającego zaangażowania Specjalistów Plusa wątek przenoszę do działu oficjalnego.
Proszę czekać na odzew ze strony Specjalisty w dniu jutrzejszym lub np. skorzystanie z pomocy konsultanta DOK pod nr 601 102 601.

P.S.
Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź, gdy brak kolejnych wpisów innych userów proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ w prawym górnym rogu).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
question
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 sie 2017, o 11:26

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post autor: question »

Aktualnie sprawa przedstawia się następująco.
Usługa kto dzwonił działa poprawnie ale w ogóle nie działa usługa już dostępny.
Sprawdzając status otrzymuję informację że usługa jest włączona ale w praktyce jej nie ma.
Usługa „Już Dostępny” działa w dwóch opcjach:
1. Opcja I „informuj innych o mojej dostępności” – wysyłanie informacji o
dostępności Użytkownika Usługi, na numery, które próbowały się z nim
połączyć, w czasie jego niedostępności w sieci (aparat wyłączony lub poza
zasięgiem sieci). Usługa będzie realizowana także gdy numer dzwoniący do
jej Użytkownika jest klientem innej sieci.
2. Opcja II „informuj mnie o dostępności innych” - odbieranie informacji o
dostępności w sieci numerów, z którymi Użytkownik Usługi próbował się
połączyć w czasie ich niedostępności w sieci.
No i jak dzwonię na wyłączony numer to ten również nie dostaje sms-a że ktoś dzwonił.

EDYCJA:,

Ktoś pomoże?
Ostatnio zmieniony 16 sie 2017, o 16:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post autor: Basia_Plus »

question,

czy posiadasz aktywną usługę Clir Block?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
question
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 sie 2017, o 11:26

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post autor: question »

Nie.

Da się wyłączyć przychodzące sms-y [że ktoś dzwonił] pod odrzuceniu połączenia?
Bo to jest zbędne, kłopotliwe i bez sensu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post autor: Basia_Plus »

question,

w takim wypadku należy wyłączyć funkcję „nie wysyłaj gdy zajęte” za pomocą SMS o treści: ZN pod numer bezpłatny 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
question
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 sie 2017, o 11:26

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post autor: question »

Ale wtedy nie będę dostawał sms-ów że ktoś dzwonił gdy prowadziłem rozmowę?

I jak z tym już dostępny?

EDYCJA:
Ktoś poradzi co zrobić aby usługa już dostępny zaczęła działać?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 13:38 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Marta_Plus »

question,
prześlij mi numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
question
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 sie 2017, o 11:26

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: question »

"Nie mam wystarczających uprawnień, żeby wysłać wiadomość do tego użytkownika."
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Marta_Plus »

question,
spróbuj teraz.

EDYCJA: sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ