Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
DaRiuSz,
zmiana taryfy następuje w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia.
zmiana taryfy następuje w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam !!
Mam zamiar przenieść numer z Play (na kartę) do Plusha. W związku z z tym mam kilka pytań.
1) Ile czasu trwa przeniesienie numeru? Zależy mi na tym, aby mój dotychczasowy numer był aktywny bez przerw.
2) Czy promocja 50% abo przez 3 miesiące dotyczy tylko oferty z umową na 24 miesiące, czy także na czas nieokreślony?
3) Ile danych będę miał do wykorzystania w Roamingu (przy założeniu promocji 25zł za nielimitowane rozmowy, SMS i 10GB). W abo i na kartę jest tak samo?
4) Czy pakiet 5GB mogę po wykorzystaniu aktywować kolejny raz, czy trzeba czekać do zakończenia 30-dniowego cyklu rozliczeniowego?
Mam zamiar przenieść numer z Play (na kartę) do Plusha. W związku z z tym mam kilka pytań.
1) Ile czasu trwa przeniesienie numeru? Zależy mi na tym, aby mój dotychczasowy numer był aktywny bez przerw.
2) Czy promocja 50% abo przez 3 miesiące dotyczy tylko oferty z umową na 24 miesiące, czy także na czas nieokreślony?
3) Ile danych będę miał do wykorzystania w Roamingu (przy założeniu promocji 25zł za nielimitowane rozmowy, SMS i 10GB). W abo i na kartę jest tak samo?
4) Czy pakiet 5GB mogę po wykorzystaniu aktywować kolejny raz, czy trzeba czekać do zakończenia 30-dniowego cyklu rozliczeniowego?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj kovalek,
W przypadku pakietu 5 GB na koncie należy posiadać aktywną jedną z promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”, „Plush Internet Promo BS”.
możesz wybrać tryb jednodniowy lub n- dni roboczych.kovalek pisze:1) Ile czasu trwa przeniesienie numeru? Zależy mi na tym, aby mój dotychczasowy numer był aktywny bez przerw.
Jeśli przenosisz numer do taryfy Nowy Plush nie podpisujesz umowy.kovalek pisze:2) Czy promocja 50% abo przez 3 miesiące dotyczy tylko oferty z umową na 24 miesiące, czy także na czas nieokreślony?
1,3 GB zgodnie z regulaminem promocji https://www.plus.pl/documents/16/86bdf0 ... repaid.pdfkovalek pisze:3) Ile danych będę miał do wykorzystania w Roamingu (przy założeniu promocji 25zł za nielimitowane rozmowy, SMS i 10GB). W abo i na kartę jest tak samo?
Tak, po wykorzystaniu pakietu można aktywować kolejny.kovalek pisze:4) Czy pakiet 5GB mogę po wykorzystaniu aktywować kolejny raz, czy trzeba czekać do zakończenia 30-dniowego cyklu rozliczeniowego?
W przypadku pakietu 5 GB na koncie należy posiadać aktywną jedną z promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”, „Plush Internet Promo BS”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuje za wyjaśnienie. Numer już przeniesiony do Plusha
Problem mam z usługą "kto dzwonił" i "już dostępny". Próbowałem wyłączać i włączac usługę i SMS nie przychodzą. Docierają tylko SMS przy opcji gdy numer jest zajęty.
Pocztę głosową mam wyłączoną.
Jak spróbować naprawić problem?
Problem mam z usługą "kto dzwonił" i "już dostępny". Próbowałem wyłączać i włączac usługę i SMS nie przychodzą. Docierają tylko SMS przy opcji gdy numer jest zajęty.
Pocztę głosową mam wyłączoną.
Jak spróbować naprawić problem?
Re: Taryfa Nowy Plush
Hej, mam pytanko odnośnie zawieszenia promocji i powrotu. Miałem problem z doładowaniem w w ostatnim dniu cyklu i dziś mam status zawieszony przy promocji, z której korzystałem. Koszt aktywacji widzę 25zl. Ale nie mam dezaktywowanej acz zawieszona, poki co. Swoja droga nie wiem dlaczego, przy środkach powyżej 12,50zl nie przedłużył się cykl sam, skoro to był 3 miesiąc promocji 50% doładowanie. Wystarczy doladować teraz, pytanie, jaka kwota, do 12,50 czy 25 czy jeszcze coś aktywować?
Jesli dobrze rozumiem regulamin:
"Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji lub skończył się Okres ważności dla Usług wychodzących, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni). Jeśli w tym czasie Abonent doładuje swoje konto odpowiednią kwotą, wystarczającą na pobranie opłaty za Promocję, zostanie ona automatycznie pobrana i Abonent będzie mógł nadal korzystać z Promocji bez konieczności jej ponownego włączenia."
wystarczy, ze doladuje za 25zl konto w ciagu 30 dni od pojawienia sie zawieszenia i powinien sie temat zamknac.
Jednak wciaz nie wiem dlaczego nie zadzialalo automatyczne odnowienie przy srodkach umozliwiajacych to. W poprzednim miesiacu rowniez nie mialem na koncie bodajzed 25zl, a mniej, i zeszlo mi z konta 12,50zl. To bylo 2 doladowanie, sa 3 w promce 50%. Hm.
Ok, doładowałem konto do 21zł, ściągnęło mi 12,50 i promka się odnowiła sama.
Jesli dobrze rozumiem regulamin:
"Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji lub skończył się Okres ważności dla Usług wychodzących, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni). Jeśli w tym czasie Abonent doładuje swoje konto odpowiednią kwotą, wystarczającą na pobranie opłaty za Promocję, zostanie ona automatycznie pobrana i Abonent będzie mógł nadal korzystać z Promocji bez konieczności jej ponownego włączenia."
wystarczy, ze doladuje za 25zl konto w ciagu 30 dni od pojawienia sie zawieszenia i powinien sie temat zamknac.
Jednak wciaz nie wiem dlaczego nie zadzialalo automatyczne odnowienie przy srodkach umozliwiajacych to. W poprzednim miesiacu rowniez nie mialem na koncie bodajzed 25zl, a mniej, i zeszlo mi z konta 12,50zl. To bylo 2 doladowanie, sa 3 w promce 50%. Hm.
Ok, doładowałem konto do 21zł, ściągnęło mi 12,50 i promka się odnowiła sama.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Taryfa Nowy Plush
kovalek, proszę dokonaj jeszcze następujących czynności (reset funkcjonalności):
* usługa Już Dostępny wariant informuj innych o mojej dostępności:
- wyłączenie: SMS o treści SN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: ST numer 8023.
* usługa Już Dostępny wariant informuj mnie o dostępności innych:
- wyłączenie: SMS o treści RN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: RT numer 8023.
* usługa Kto dzwonił:
- wyłączenie: SMS o treści N wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: T numer 8023.
Po tych czynnościach prośba o wyłączenie oraz ponowne włączenie telefonu, a następnie weryfikację działania usługi.
Witaj dgim, super, że już wszystko jest ok
* usługa Już Dostępny wariant informuj innych o mojej dostępności:
- wyłączenie: SMS o treści SN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: ST numer 8023.
* usługa Już Dostępny wariant informuj mnie o dostępności innych:
- wyłączenie: SMS o treści RN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: RT numer 8023.
* usługa Kto dzwonił:
- wyłączenie: SMS o treści N wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: T numer 8023.
Po tych czynnościach prośba o wyłączenie oraz ponowne włączenie telefonu, a następnie weryfikację działania usługi.
Witaj dgim, super, że już wszystko jest ok
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Zrobiłem tak jak opisane i niestety dalej nie działa w pełni.Daniel_Plus pisze:kovalek, proszę dokonaj jeszcze następujących czynności (reset funkcjonalności):
* usługa Już Dostępny wariant informuj innych o mojej dostępności:
- wyłączenie: SMS o treści SN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: ST numer 8023.
* usługa Już Dostępny wariant informuj mnie o dostępności innych:
- wyłączenie: SMS o treści RN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: RT numer 8023.
* usługa Kto dzwonił:
- wyłączenie: SMS o treści N wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: T numer 8023.
Po tych czynnościach prośba o wyłączenie oraz ponowne włączenie telefonu, a następnie weryfikację działania usługi.
- nie działa powiadomienie o dostępności numeru do którego dzwoniłem
Sprawa zgłoszona do BOK i ma nadany swój numer. Mam nadzieję, że technicy rozwiążą problem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
kovalek,
czy sytuacja dotyczy tylko jednego numeru? Czy ta osoba ma włączoną taką funkcję powiadomień?kovalek pisze:- nie działa powiadomienie o dostępności numeru do którego dzwoniłem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzień dobry,
Mam prośbę do Specjalistów Plusa:) Próbuje wyciągnąć puk dla karty sim mojej żony. Z mojego konta na ebok.plusgsm napisała wczoraj prośbę ale póki co cisza w temacie. Czy można troszkę przyspieszyć odzyskanie nr puk, bo coś jej chyba podjada środki na koncie i chcielibyśmy mieć dostęp do billingu przez plus online. Karta jest stara, jeszcze z taryfy 36i6 i nie ma puku na simie a reszta plastiku zaginęła.
Nr ref zagadnienia: 171016-000578
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
p.
Mam prośbę do Specjalistów Plusa:) Próbuje wyciągnąć puk dla karty sim mojej żony. Z mojego konta na ebok.plusgsm napisała wczoraj prośbę ale póki co cisza w temacie. Czy można troszkę przyspieszyć odzyskanie nr puk, bo coś jej chyba podjada środki na koncie i chcielibyśmy mieć dostęp do billingu przez plus online. Karta jest stara, jeszcze z taryfy 36i6 i nie ma puku na simie a reszta plastiku zaginęła.
Nr ref zagadnienia: 171016-000578
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
p.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj plushak,
Przekazałam sprawę dalej.plushak pisze:Nr ref zagadnienia: 171016-000578
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Cześć Joanno,
Super, dziękuję za szybką reakcję:)
Super, dziękuję za szybką reakcję:)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
plushak,
cała przyjemność po mojej stronie .
cała przyjemność po mojej stronie .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
No i już rozwiązane:) Klasa! Jak zwykle.
Bardzo dziękuję Joanno i dobrego dnia życzę!
Bardzo dziękuję Joanno i dobrego dnia życzę!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
plushak,
Dziękuję i wzajemnie. Jest dziś cudowna złota jesień, morze słońca, więc nie może być inaczej .plushak pisze:dobrego dnia życzę!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 lip 2014, o 15:50
Re: Taryfa Nowy Plush
w pakiecie za 25 zł z pakietem social media mamy darmowy transfer FB, Messenger, what's app i Instagram. Czy ten darmowy transfer obejmuje także FB lite i Messengera Lite?