Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lip 2017, o 19:34
MIX -Przedłużenie umowy przez internet - brak przesyłki
Witam,
Mam problem z zamówieniem ze sklepu internetowego. Do końca kontraktu pozostało mi 7 zasileń. W dniu 12.07.17 skorzystałem z dostępnej dla mnie opcji przedłużenia umowy o kolejne 42 doładowania. Zamówiłem telefon LG X Power2. Otrzymałem maila z nr. zamówienia i terminem dostawy na 14.07.17. Wszystkie usługi zostały aktywowane, liczba zasileń wzrosła do 49, pakiety czekają na aktywację. Nie otrzymałem nr. przesyłki z firmy kurierskiej. Paczka nie dotarła w terminie. Pracownik infolinii sklepu internetowego powiadomił mnie iż mają problem techniczny i zamówienia nie były realizowane w terminie i otrzymam informację z nr. przesyłki w przeciągu 2 dni. Do 17.07.17 brak odpowiedzi oraz przesyłki. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałem się że są opóźnienia i paczka dotrze do 2 dni gdyż nie mają informacji od firmy kurierskiej czy paczka została odebrana przez kuriera. Po dwóch dniach nadal cisza. Kolejny telefon na infolinię - znów brak jakiejkolwiek informacji - przesyłka wciąż w realizacji. W sumie wykonałem 4 telefony na infolinię. Brak maila lub sms,a z informacją o przesyłce. W dniu 24.07.17 podczas kolejnej już rozmowy z konsultantem sklepu dowiedziałem się że kurier był u mnie rzekomo 14,17 i 18.07.2017 i nikogo nie zastał więc w dniu 20.07.17 dokonał zwrotu telefonu do sklepu - w tych dniach byłem w domu jak również żona. Ja wiem że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta ale być niby 3 razy i nie spróbować się kontaktować? Poprosiłem o ponowne wysłanie zamówienia - otrzymałem informację iż przesyłka dotrze w środę. Dziś kontrolnie znów zadzwoniłem by się upewnić że kurier paczkę odebrał i jutro do mnie dotrze - i co? Znów brak informacji o przesyłce. Pan znów zgłosił po raz kolejny interwencję i znów przekazał do ponowienia wysyłki.
Numer zamówienia: 201707123302788.
To jest po prostu porażka. Gdybym chociaż miał informację o nr. przesyłki sam skontaktował bym się z firmą kurierską. Brak jakiejkolwiek informacji o przesyłce.do 24.07 byłem informowany o opóźnieniu i że mam czekać a potem że sam nie odebrałem. Na paczkę miałem czekać 2-3 dni a czekam już od 14.07.2017. taryfa aktywna woła o zasilenie a telefonu i umowy jak nie było tak nie ma. jestem w Plusie od 2005 roku - wciąż ten sam numer. Mam internet i telefon żony również w MIX. jeżeli w dniu jutrzejszym tj. 26.07.17 zgodnie z zapowiedzią telefonu lub jakiejkolwiek informacji nie dostanę będę niestety zmuszony z rezygnacji z przedłużenia umowy i po wykorzystaniu reszty tj. 7 doładowań zmienić operatora. Ile można czekać na przesyłkę ? Często zamawiam przesyłki kurierskie i kurier zawsze wcześniej dzwoni. Ja tez pracuję i nie mogę wciąż siedzieć w domu i czekać na kuriera.
Proszę o pomoc w sprawie i ewentualne info w jaki sposób mogę zrezygnować z przedłużenia umowy której de facto nie otrzymałem i nie podpisałem.
Pozdrawiam,
Marcin.
Mam problem z zamówieniem ze sklepu internetowego. Do końca kontraktu pozostało mi 7 zasileń. W dniu 12.07.17 skorzystałem z dostępnej dla mnie opcji przedłużenia umowy o kolejne 42 doładowania. Zamówiłem telefon LG X Power2. Otrzymałem maila z nr. zamówienia i terminem dostawy na 14.07.17. Wszystkie usługi zostały aktywowane, liczba zasileń wzrosła do 49, pakiety czekają na aktywację. Nie otrzymałem nr. przesyłki z firmy kurierskiej. Paczka nie dotarła w terminie. Pracownik infolinii sklepu internetowego powiadomił mnie iż mają problem techniczny i zamówienia nie były realizowane w terminie i otrzymam informację z nr. przesyłki w przeciągu 2 dni. Do 17.07.17 brak odpowiedzi oraz przesyłki. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałem się że są opóźnienia i paczka dotrze do 2 dni gdyż nie mają informacji od firmy kurierskiej czy paczka została odebrana przez kuriera. Po dwóch dniach nadal cisza. Kolejny telefon na infolinię - znów brak jakiejkolwiek informacji - przesyłka wciąż w realizacji. W sumie wykonałem 4 telefony na infolinię. Brak maila lub sms,a z informacją o przesyłce. W dniu 24.07.17 podczas kolejnej już rozmowy z konsultantem sklepu dowiedziałem się że kurier był u mnie rzekomo 14,17 i 18.07.2017 i nikogo nie zastał więc w dniu 20.07.17 dokonał zwrotu telefonu do sklepu - w tych dniach byłem w domu jak również żona. Ja wiem że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta ale być niby 3 razy i nie spróbować się kontaktować? Poprosiłem o ponowne wysłanie zamówienia - otrzymałem informację iż przesyłka dotrze w środę. Dziś kontrolnie znów zadzwoniłem by się upewnić że kurier paczkę odebrał i jutro do mnie dotrze - i co? Znów brak informacji o przesyłce. Pan znów zgłosił po raz kolejny interwencję i znów przekazał do ponowienia wysyłki.
Numer zamówienia: 201707123302788.
To jest po prostu porażka. Gdybym chociaż miał informację o nr. przesyłki sam skontaktował bym się z firmą kurierską. Brak jakiejkolwiek informacji o przesyłce.do 24.07 byłem informowany o opóźnieniu i że mam czekać a potem że sam nie odebrałem. Na paczkę miałem czekać 2-3 dni a czekam już od 14.07.2017. taryfa aktywna woła o zasilenie a telefonu i umowy jak nie było tak nie ma. jestem w Plusie od 2005 roku - wciąż ten sam numer. Mam internet i telefon żony również w MIX. jeżeli w dniu jutrzejszym tj. 26.07.17 zgodnie z zapowiedzią telefonu lub jakiejkolwiek informacji nie dostanę będę niestety zmuszony z rezygnacji z przedłużenia umowy i po wykorzystaniu reszty tj. 7 doładowań zmienić operatora. Ile można czekać na przesyłkę ? Często zamawiam przesyłki kurierskie i kurier zawsze wcześniej dzwoni. Ja tez pracuję i nie mogę wciąż siedzieć w domu i czekać na kuriera.
Proszę o pomoc w sprawie i ewentualne info w jaki sposób mogę zrezygnować z przedłużenia umowy której de facto nie otrzymałem i nie podpisałem.
Pozdrawiam,
Marcin.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2017, o 11:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witaj starback,
najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Przekazałam sprawę do weryfikacji do obsługi sklepu internetowego.
najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Przekazałam sprawę do weryfikacji do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witam,
Dopiero dziś (26.07.17) dosłownie przed chwilą dostałem smsa z numerem listu przewozowego paczki z terminem dostawy 14.07.2017 (?). Dokładnie na ta wiadomość czekałem tyle dni. Za każdym razem gdy dzwoniłem od pracowników sklepu nie udało mi się również tej informacji uzyskać. Jako stały wieloletni klient plusa jestem zawiedziony sklepem internetowym i poczułem się olany przez pracowników sklepu. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz.
Dopiero dziś (26.07.17) dosłownie przed chwilą dostałem smsa z numerem listu przewozowego paczki z terminem dostawy 14.07.2017 (?). Dokładnie na ta wiadomość czekałem tyle dni. Za każdym razem gdy dzwoniłem od pracowników sklepu nie udało mi się również tej informacji uzyskać. Jako stały wieloletni klient plusa jestem zawiedziony sklepem internetowym i poczułem się olany przez pracowników sklepu. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
starback,
mam nadzieję, że sprawę uda się szybko wyjaśnić i doprowadzić do szczęśliwego finału. Jeszcze raz bardzo przepraszam za wszelkie utrudnienia.
mam nadzieję, że sprawę uda się szybko wyjaśnić i doprowadzić do szczęśliwego finału. Jeszcze raz bardzo przepraszam za wszelkie utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witam
Jeśli będę chciała przenieść numer mixplus do innej sieci to muszę wcześniej wypowiedzieć umowę? Czy po prostu po dokonaniu ostatniego doładowania umowa wygasa automatycznie?
Pozdrawiam
Jeśli będę chciała przenieść numer mixplus do innej sieci to muszę wcześniej wypowiedzieć umowę? Czy po prostu po dokonaniu ostatniego doładowania umowa wygasa automatycznie?
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witaj lidka82,
- jeśli po ostatnim kontraktowym zasileniu konta, wykonasz jeszcze jedno doładowanie za minimum 5 zł, to przejdziesz na tzw. Pokontraktowy System Zasileń. Jeśli tego nie zrobisz, to numer zostanie dezaktywowany po upływie terminu ważności.
Przeniesienie do innej sieci załatwiasz u nowego operatora. On w Twoim imieniu już dokona wszelkich formalności związanych z wypowiedzeniem umowy. Ty ze swojej strony musisz tylko przypilnować, żeby do czasu przeniesienia Twój numer pozostawał aktywny.
- jeśli po ostatnim kontraktowym zasileniu konta, wykonasz jeszcze jedno doładowanie za minimum 5 zł, to przejdziesz na tzw. Pokontraktowy System Zasileń. Jeśli tego nie zrobisz, to numer zostanie dezaktywowany po upływie terminu ważności.
Przeniesienie do innej sieci załatwiasz u nowego operatora. On w Twoim imieniu już dokona wszelkich formalności związanych z wypowiedzeniem umowy. Ty ze swojej strony musisz tylko przypilnować, żeby do czasu przeniesienia Twój numer pozostawał aktywny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 sty 2015, o 18:27
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witam mam pytanko czy po skończonej umowie w Mix Plus muszę pisać wypowiedzenie umowy . Dziękuje za odpowiedz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witaj michal2460,
nie wymagamy złożenia wypowiedzenia. Z chwilą wykonaniu ostatniego kontraktowego zasilenia, umowa ulega rozwiązaniu. Wypowiedzenie jest potrzebne wówczas gdy chcesz dezaktywować numer.
Po zakonczeniu kontraktu istnieje możliwość przeniesienia numeru do oferty Plus na Kartę.
nie wymagamy złożenia wypowiedzenia. Z chwilą wykonaniu ostatniego kontraktowego zasilenia, umowa ulega rozwiązaniu. Wypowiedzenie jest potrzebne wówczas gdy chcesz dezaktywować numer.
Wyłączenie numeru dokonywane jest po 30 dniach od blokady połączeń wychodzących.Ewa_Plus pisze:- jeśli po ostatnim kontraktowym zasileniu konta, wykonasz jeszcze jedno doładowanie za minimum 5 zł, to przejdziesz na tzw. Pokontraktowy System Zasileń. Jeśli tego nie zrobisz, to numer zostanie dezaktywowany po upływie terminu ważności.
Po zakonczeniu kontraktu istnieje możliwość przeniesienia numeru do oferty Plus na Kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 sty 2015, o 18:27
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
W Plusie na abonament idzie zamówić i wybrać telefon przez internet w Plus mix nie ma takiej możliwości po podaniu numeru piszę w sklepie znajduje się już zamówienie z podanym numerem. 2 lata wstecz mogłem wybrać telefon tez już takiej możliwości brak. U konkurencji mogę wybrać i zamówić telefon jaki mi odpowiada. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
michal2460,
jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, podaj proszę numer telefonu poprzez ten formularz, przekażę sprawę do sklepu internetowego.michal2460 pisze:przez internet w Plus mix nie ma takiej możliwości po podaniu numeru piszę w sklepie znajduje się już zamówienie z podanym numerem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Przedłużenie umowy mix. Kwota doładowania wynosiła 50zł, teraz jest to 40zł. Pozostały trzy doładowania z poprzedniej umowy, rozumiem że je także wykonuje kwotą 40zł ? Nadal jest tak, że po podpisaniu umowy konto należy zasilić dwukrotnie ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
rogervin,
Po otrzymaniu SMS-a z potwierdzeniem wejścia w życie nowych warunków, zasilenia ulegają zsumowaniu i zaczyna obowiązywać kwota z aktualnej (nowej) umowy.rogervin pisze:Pozostały trzy doładowania z poprzedniej umowy, rozumiem że je także wykonuje kwotą 40zł ?
Tak.rogervin pisze:Nadal jest tak, że po podpisaniu umowy konto należy zasilić dwukrotnie ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Joanna_Plus,
Rozumiem, dziękuję za informacje.
Rozumiem, dziękuję za informacje.
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Mam kilka pytań związanych z przedłużeniem mixa.
1. Wczoraj przedłużyłem telefonicznie mixa, aktualnie mam jeszcze pakiet 300min do wszystkich ze starej umowy oraz 500 z nowej. Rozumiem że pakiet 300 min. muszę wyłączyć gdyż w innym wypadku będzie się przedłużał?
2. Przedłużyłem mixa na 30zł bez telefonu, czyli zgodnie z smsem 500 min, 6GB - ale przy zalogowaniu do Plus Online wyświetla się info o 500min ale tylko 4GB... to jakiś błąd Plus Online??
3. W Plus Online brak zakładki od internetu, nie wiem ile zużyłem...
4. Konsultant poinformował mnie że w przypadku doładowania naraz np. 10x30PLN dostanę 60GB ważne 10 miesięcy...czy czasem się nie pomylił?? Nigdy tak nie będę doładowywał ale chciałbym rozwiać wątpliwości.
1. Wczoraj przedłużyłem telefonicznie mixa, aktualnie mam jeszcze pakiet 300min do wszystkich ze starej umowy oraz 500 z nowej. Rozumiem że pakiet 300 min. muszę wyłączyć gdyż w innym wypadku będzie się przedłużał?
2. Przedłużyłem mixa na 30zł bez telefonu, czyli zgodnie z smsem 500 min, 6GB - ale przy zalogowaniu do Plus Online wyświetla się info o 500min ale tylko 4GB... to jakiś błąd Plus Online??
3. W Plus Online brak zakładki od internetu, nie wiem ile zużyłem...
4. Konsultant poinformował mnie że w przypadku doładowania naraz np. 10x30PLN dostanę 60GB ważne 10 miesięcy...czy czasem się nie pomylił?? Nigdy tak nie będę doładowywał ale chciałbym rozwiać wątpliwości.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Zari,
te nowe warunki weszły już w życie (nastąpiło podpisanie umowy i dotarł SMS potwierdzający aktywację nowych warunków)?
te nowe warunki weszły już w życie (nastąpiło podpisanie umowy i dotarł SMS potwierdzający aktywację nowych warunków)?
Nie, pakiety cykliczne odnawiane są co 30 dni.Zari pisze:4. Konsultant poinformował mnie że w przypadku doładowania naraz np. 10x30PLN dostanę 60GB ważne 10 miesięcy...czy czasem się nie pomylił??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ