Wielkie dzięki Basiu. Oby to pomogło.Basia_Plus pisze:dav,
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.
Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 146
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:14
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
MacGyver35, w obecnej chwili żadne prace w tej okolicy nie są prowadzone. Czy ta sytuacje ma miejsce dopiero od niedawna. Jeśli tak to od kiedy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam od dnia 29.08 powiat Tarnobrzeg gmina Grębów nie działa wogóle wasza sieć. Nie wykrywa nawet sieci 2g. Kiedy awaria zostanie usunięta
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj guma17,
odpowiedź została Ci udzielona tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 50#p225882.
odpowiedź została Ci udzielona tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 50#p225882.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Hej Basiu czy możesz ponowić prośbę bo nadal nic się nie dzieje za to jak jestem w domu nie dochodzą do mnie smsy. Mam już taki przypadek z weekendu gdzie dwie osoby wysłały do mnie smsy i nic nie doszło. Może ma to związek z przebywaniem na oparach zasięgu odległych stacji.Basia_Plus pisze:dav,
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Z tymi sms-ami to może być sprawa innego kalibru - ja też dopiero dzisiaj rano odebrałem sms nadany wczoraj około 8:30. Tak jakby się plusowi czasami zatykał jakiś system zarządzania sms-ami, mam to 3 raz w ciągu półtora roku...
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Z MMS tez jest różnie. Wiem o kilku które też do mnie nie doszły. Przy wysyłaniu też czasem na jeden numer nie idą a na inny ten sam mms wychodzi bez problemu. Mam też w skrzynce takie do pobrania ale nie da się ich ściągnąć.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
dav,
przekazałam interwencję w Twojej sprawie do działu technicznego.
przekazałam interwencję w Twojej sprawie do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy jest awaria sieci? lokalizacja Korytnica gmina Raszków. Najbliższy maszt ID: 32676
Problem dotyczy gsm oraz 3g.
Problem dotyczy gsm oraz 3g.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj grzefik,
nie stwierdzono nieprawidłowości w działaniu sieci w podanej przez Ciebie lokalizacji.
nie stwierdzono nieprawidłowości w działaniu sieci w podanej przez Ciebie lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dziękuję za informacje, przestawiłem w ustawieniach na tylko gsm i działa już prawidłowo. Czy jest w planach LTE?
Najbliższy maszt jest ok 7km ale sygnał słaby
Najbliższy maszt jest ok 7km ale sygnał słaby
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
grzefik,
w najbliższych planach niestety, ale nie ma planów rozbudowy nadajnika.
w najbliższych planach niestety, ale nie ma planów rozbudowy nadajnika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nareszcie po blisko 4 tygodniach od awarii i 3 tygodniach od pierwszego kontaktu z działem reklamacji przez infolinię, kontakt mailowy aż wreszcie po tutejsze plusforum i jeszcze dwa dodatkowe maile wysłane do bok w końcu dziś Plus wysłał pracownika do nadajnika BT44235 o czym poinformowano mnie w mailu. I faktycznie chwilę po godz. 10.00 pojawił się zasięg na chwilę a przed 12.00 wszystko wróciło do stanu jaki znałem przed burzą z 11.08
Oczywiście wysokie standardy obsługi nie pozwoliły napisać że zajmą się przekręconą anteną a zamiast tego cytuje z maila:
"Dodam, że nasi technicy dokładają wszelkich starań, aby odnaleźć przyczynę występujących niedogodności w możliwie najkrótszym czasie i dokładnie przeanalizować czynniki, które mogłyby wywoływać ten problem."
Pofatygowałem się na miejsce i pełne zaskoczenie. Czynnikiem okazała się antena, teraz już obrócona tak jak być powinna. Stacja chodzi jak nigdy wcześniej. Dziś nawet uzyskałem najlepszy wynik Down/Up 125 / 43 Mbps. Kolejne już były 100/40
Teraz tylko tak sobie myślę co by spotkało zwykłego usera sieci który nie przejawia takiego zaangażowania i jakiejś tam znajomości tematu jak ja. Próbkę już miałem po odpowiedzi z działu reklamacji. Dla nich zawsze zasięg zależy od czynników na które nie mają wpływu i temat zamknięty. Smutne to niestety że tak to działa.
Dziękuję Basi_Plus i Marcie_Plus za wsparcie.
Oczywiście wysokie standardy obsługi nie pozwoliły napisać że zajmą się przekręconą anteną a zamiast tego cytuje z maila:
"Dodam, że nasi technicy dokładają wszelkich starań, aby odnaleźć przyczynę występujących niedogodności w możliwie najkrótszym czasie i dokładnie przeanalizować czynniki, które mogłyby wywoływać ten problem."
Pofatygowałem się na miejsce i pełne zaskoczenie. Czynnikiem okazała się antena, teraz już obrócona tak jak być powinna. Stacja chodzi jak nigdy wcześniej. Dziś nawet uzyskałem najlepszy wynik Down/Up 125 / 43 Mbps. Kolejne już były 100/40
Teraz tylko tak sobie myślę co by spotkało zwykłego usera sieci który nie przejawia takiego zaangażowania i jakiejś tam znajomości tematu jak ja. Próbkę już miałem po odpowiedzi z działu reklamacji. Dla nich zawsze zasięg zależy od czynników na które nie mają wpływu i temat zamknięty. Smutne to niestety że tak to działa.
Dziękuję Basi_Plus i Marcie_Plus za wsparcie.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Bo niestety, ale te korporacyjne "wysokie standardy obsługi" są dupne, wiem, bo też jestem w (innej) korpo. I jak nie wiadomo co może być przyczyną to proceduralne formułki mają zatrzeć wrażenie, że oni nic nie wiedzą, bo przecież nie mogą klientowi powiedzieć, że nie wiedzą!?
Brawo dav, ale jakbyś mógł, to zwróć uwagę i alarmuj gdyby jakieś sms-y się "zapodziały", bo to ostatnio mój konik w kontaktach z Plusem ;)
Brawo dav, ale jakbyś mógł, to zwróć uwagę i alarmuj gdyby jakieś sms-y się "zapodziały", bo to ostatnio mój konik w kontaktach z Plusem ;)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
dav,
super - cieszymy się, że już wszystko wróciło do normy. Oczywiście dziękujemy również za wszelkie sugestie.
super - cieszymy się, że już wszystko wróciło do normy. Oczywiście dziękujemy również za wszelkie sugestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ