niestety oferty DUK były dużo gorsze od konkurencji wiec razem z żoną przechodzimy do konkurencji po ponad 12 lataach... szkodaBasia_Plus pisze:voytekf,
przekazałam prośbę o ponowny kontakt do konsultanta DUK.voytekf pisze:Mógłbym prosić o ponowny kontakt?
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 gru 2012, o 11:54
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
Niestety w ofertach dla firm jest tragicznie.
Konkurencja nawet nie musi się starać ,bo i tak każdy kto umie liczyć nie zostanie w Plusie na następne lata.
Dzisiaj byłem u swego doradcy. Powiedział mi w prost jak chcę tanio przedłużyć umowę to nie u niego. Bo nie jest w stanie mi nic zaproponować co chociaż będzie w takiej samej cenie jak u konkurencji.
Jedyne co mi doradził,to jak mogę poczekać, to w listopadzie dla firm mają wrócić taryfy bez rat za sprzęt.Tak jak było kiedyś. Może wtedy coś będzie taniej jak u konkurencji.
Konkurencja nawet nie musi się starać ,bo i tak każdy kto umie liczyć nie zostanie w Plusie na następne lata.
Dzisiaj byłem u swego doradcy. Powiedział mi w prost jak chcę tanio przedłużyć umowę to nie u niego. Bo nie jest w stanie mi nic zaproponować co chociaż będzie w takiej samej cenie jak u konkurencji.
Jedyne co mi doradził,to jak mogę poczekać, to w listopadzie dla firm mają wrócić taryfy bez rat za sprzęt.Tak jak było kiedyś. Może wtedy coś będzie taniej jak u konkurencji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
voytekf,
, tak jak zauważył ktry, oferty dynamicznie się zmieniają, więc jeśli jednak zadecydujesz inaczej, daj znać.
, tak jak zauważył ktry, oferty dynamicznie się zmieniają, więc jeśli jednak zadecydujesz inaczej, daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam ponownie,
Zgodnie z obietnicą dziś zadzwonił konsultant z "nową ofertą". Niestety, wbrew temu co obiecywał w sierpniu, dzisiejsza oferta nie różniła się niczym od tej, która została przedstawiona wcześniej.
Dla mnie to dziwna sytuacja bo nie wnioskuję o nic lepszego niż oferty konkurencji a ponieważ jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej (wieloletniej) współpracy proponowałem, że chętnie pozostanę z Plusem płacąc nawet trochę więcej niż u konkurencji - widocznie nadal zbyt mało bo konsultant generalnie nie był zainteresowany (w sumie to się zastanawiam czy konsultant dzwonił ze zwykłej infolinii czy z DUK).
Jeszcze pytanie na koniec: czy nadal mogę liczyć na kontakt z DUK z "normalną ofertą" czy ewentualnie to już koniec "negocjacji" ?
pozdr.
Zgodnie z obietnicą dziś zadzwonił konsultant z "nową ofertą". Niestety, wbrew temu co obiecywał w sierpniu, dzisiejsza oferta nie różniła się niczym od tej, która została przedstawiona wcześniej.
Dla mnie to dziwna sytuacja bo nie wnioskuję o nic lepszego niż oferty konkurencji a ponieważ jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej (wieloletniej) współpracy proponowałem, że chętnie pozostanę z Plusem płacąc nawet trochę więcej niż u konkurencji - widocznie nadal zbyt mało bo konsultant generalnie nie był zainteresowany (w sumie to się zastanawiam czy konsultant dzwonił ze zwykłej infolinii czy z DUK).
Jeszcze pytanie na koniec: czy nadal mogę liczyć na kontakt z DUK z "normalną ofertą" czy ewentualnie to już koniec "negocjacji" ?
pozdr.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj switek75,
oczywiście, już przekazałam prośbę do konsultanta DUK o ponowny kontakt w sprawie oferty.switek75 pisze:Jeszcze pytanie na koniec: czy nadal mogę liczyć na kontakt z DUK z "normalną ofertą" czy ewentualnie to już koniec "negocjacji" ?pozdr.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy
Dzień dobry, proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj krzsq90,
abym mogła zlecić kontakt konsultanta DUK w sprawie oferty, podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
abym mogła zlecić kontakt konsultanta DUK w sprawie oferty, podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Wczoraj rano dzięki Pani Aleksandrze zgodziłem się na przedłużenie umowy na nowych warunkach,wchodzących od najbliższego okresu rozliczeniowego,z 10 dniowym czasem na rezygnację.Czasem jednak bywa tak że dziś żona podała nowe wiadomości przez co nawet nie wiem czy przed zakończeniem obecnej umowy (maj 2018) będę jeszcze w kraju.Czy można zatrzymać proces wysyłania listem papierów - dostałem już sms-a z info ,czy poczekać na list z papierami i odnieść do punktu plusa,bo chyba nie odebranie tego listu z zawartością nie zatrzyma przejścia na nowe zasady-?
Moja sytuacja wyjaśni się w okolicach Nowego Roku i wtedy może dalej zwiąże się z Plusem,albo nie.
Wczoraj rano dzięki Pani Aleksandrze zgodziłem się na przedłużenie umowy na nowych warunkach,wchodzących od najbliższego okresu rozliczeniowego,z 10 dniowym czasem na rezygnację.Czasem jednak bywa tak że dziś żona podała nowe wiadomości przez co nawet nie wiem czy przed zakończeniem obecnej umowy (maj 2018) będę jeszcze w kraju.Czy można zatrzymać proces wysyłania listem papierów - dostałem już sms-a z info ,czy poczekać na list z papierami i odnieść do punktu plusa,bo chyba nie odebranie tego listu z zawartością nie zatrzyma przejścia na nowe zasady-?
Moja sytuacja wyjaśni się w okolicach Nowego Roku i wtedy może dalej zwiąże się z Plusem,albo nie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj andrzejken,
czy wyraziłeś zgodę na zmianę warunków umowy na podstawie rozmowy telefonicznej, SMS-a czy też nowa umowa miała zostać doręczona pocztą i odesłana przez Ciebie i na tej podstawie miała nastąpić zmiana warunków umowy?andrzejken pisze:zgodziłem się na przedłużenie umowy na nowych warunkach,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03
Re: Przedłużenie umowy
Tak na szybkiego to już wywiało z głowy,ale zdaje się że na telefon.Zapisałem że Pani informowała mnie że mam 10 dni do namysłu i jak nie to odesłać,albo odnieść do punktu/salonu Plusa.Chce oszczędzić fatygi i zeby może jak się da to nie wysyłali,bo i tak jak coś to od razu odniosę bez czytania.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
andrzejken,
W tym celu, w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmian warunków umowy, należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres POLKOMTEL Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
jeżeli wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a, wówczas otrzymujesz potwierdzenie warunków umowy listem zwykłym. Dokumentów nie trzeba podpisywać i odsyłać. Mają one charakter wyłącznie informacyjny.andrzejken pisze:ale zdaje się że na telefon
W przypadku potwierdzenia chęci przyjęcia nowej oferty podczas rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a to Klienci indywidualni i biznesowi mogą odstąpić od zmiany warunków umowy w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.andrzejken pisze:Zapisałem że Pani informowała mnie że mam 10 dni do namysłu i jak nie to odesłać,
W tym celu, w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmian warunków umowy, należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres POLKOMTEL Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 6 wrz 2017, o 11:03
Re: Przedłużenie umowy
A na te oświadczenie jest jakiś wzór,druk żeby właściwie było napisane i się nikt nie obraził że ledwie się zgodziłem a już rezygnuję.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umów które kończą mi się na telefon, telewizor i internet. Interesuje mnie znaczne zmniejszenie kosztów telefonu. W salonie otrzymałam nieatrakcyjną ofertę w stosunku do konkurencyjnych operatorów. Ponieważ po wypowiedzeniu telefonu tracę rabaty w programie SmartDom rozważam rozwiązanie wszystkich umów. Zanim to zrobię chciałabym się jeszcze skontaktować z DUK.
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umów które kończą mi się na telefon, telewizor i internet. Interesuje mnie znaczne zmniejszenie kosztów telefonu. W salonie otrzymałam nieatrakcyjną ofertę w stosunku do konkurencyjnych operatorów. Ponieważ po wypowiedzeniu telefonu tracę rabaty w programie SmartDom rozważam rozwiązanie wszystkich umów. Zanim to zrobię chciałabym się jeszcze skontaktować z DUK.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3145
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
andrzejken,
możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia lub po prostu napisać pismo samodzielnie. Istotnie jest byś uwzględnił tu swoje dane: imię i nazwisko, PESEL oraz numer telefonu, którego dotyczy odstąpienie. Oczywiście zapraszam w przyszłości do kontaktu w sprawie oferty.
MirkaN,
abym mogła zlecić kontakt konsultanta DUK, podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia lub po prostu napisać pismo samodzielnie. Istotnie jest byś uwzględnił tu swoje dane: imię i nazwisko, PESEL oraz numer telefonu, którego dotyczy odstąpienie. Oczywiście zapraszam w przyszłości do kontaktu w sprawie oferty.
MirkaN,
abym mogła zlecić kontakt konsultanta DUK, podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus
Dziękuję.
Poczekam zatem na kontakt.
pozdr.
Dziękuję.
Poczekam zatem na kontakt.
pozdr.