karta SIM po wymianie nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 wrz 2017, o 16:27
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam, wczoraj wymieniałam starą kartę SIM na nową ( w związku z kupnem nowego lepszego telefonu), niestety obydwie karty nie są aktywne i mam problem jak wyżej a nie ukrywam, że telefon jest mi niezbędny. Z góry dziękuję za pomoc :)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: karta SIM po wymianie nie działa
paulina.czub,
- czy wyłączałaś/włączałaś niedawno telefon, w którym znajduje się nowa karta SIM? Jaki komunikat się pojawia?
- czy wyłączałaś/włączałaś niedawno telefon, w którym znajduje się nowa karta SIM? Jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 wrz 2017, o 16:27
Re: karta SIM po wymianie nie działa
tak, przed chwilą. jest cały czas komunikat - Brak karty SIM. Tylko połączenia alarmowe.. :(
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
paulina.czub,
podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam,
nie jestem pewny czy to tutaj powinienem napisac. Ale mianowicie wymieniałem kartę sim, pani w punkcie popelnila blad i karta nie byla aktywowana, udalem sie do punktu zostalo to naprawione. Problem polega na tym, że gdy otrzymałem e-fakturę widnieje na niej dwa razy policzona kwota za wymianę karty sim pomimo, że karta została wymieniona raz, a błąd aktywacji byl popełniony przez pracownika punktu. Co w takim razie mam zrobić? Czy zostanie naniesiona korekta? Ponieważ termin oplaty abonamentowej mam do 25 września. proszę o szybką odpowiedź
nie jestem pewny czy to tutaj powinienem napisac. Ale mianowicie wymieniałem kartę sim, pani w punkcie popelnila blad i karta nie byla aktywowana, udalem sie do punktu zostalo to naprawione. Problem polega na tym, że gdy otrzymałem e-fakturę widnieje na niej dwa razy policzona kwota za wymianę karty sim pomimo, że karta została wymieniona raz, a błąd aktywacji byl popełniony przez pracownika punktu. Co w takim razie mam zrobić? Czy zostanie naniesiona korekta? Ponieważ termin oplaty abonamentowej mam do 25 września. proszę o szybką odpowiedź
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witaj mysz123,
w zaistniałej sytuacji proponuję Ci złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Do czasu rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony.
w zaistniałej sytuacji proponuję Ci złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Do czasu rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Czy w takim razie mogę zgłosić reklamację przez plus online? czy musi to być reklamacja pisemna? i numer zgloszenia podac tutaj na forum czy w jakis inny sposob?
Re: karta SIM po wymianie nie działa
mysz123,
- nie ma znaczenia, jakim kanałem zgłosisz reklamację. Możesz wysłać ją przez Plus online.
Jak już to zrobisz, daj nam znać tutaj na Forum. Wtedy zaczniemy działać, żebyś jak najszybciej dostał odpowiedź :)
- nie ma znaczenia, jakim kanałem zgłosisz reklamację. Możesz wysłać ją przez Plus online.
Jak już to zrobisz, daj nam znać tutaj na Forum. Wtedy zaczniemy działać, żebyś jak najszybciej dostał odpowiedź :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 15:07
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam, w zeszlym tygodniu podpisalem umowe na Plush abo, przeszedlem z Orange, niestety od poczatku nowa karta SIM nie jest wykrywana w telefonie, wczoraj dzwonilem na infolinie, zgloszenie nr: C00000001443119 - dzisiaj przyszla wiadomosc ze sprawa jest zamknieta, karta nadal nie jest wykrywana wogole przez telefon, dodatkowo znalazlem gdzies na bok plus informacje ze mozna wyslac sms pod numer 2601 - AKTYWUJ nrkarty nrtelefonu - i dostaje informacje ze usluga jest chwilowo niedostepna- takze od wczoraj od samego rana czyli juz ponad 30 godzin moj numer jest nieaktywny -
prosze o pomoc.
prosze o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witaj Kamilkamilkamil ,
czy telefon był wyłączany i włączany?
czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 15:07
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam, tak, telefon byl wlaczany i wylaczany wielokrotnie, mam w telefonie dwa sloty pod karty SIM, druga karta ktora posiadam dziala w obu- ta ktorej dotyczy zgloszenie niestety nie. za kazdym razem przy uruchomieniu telefonu pojawia sie informacja: Brak karty SIM.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Kamilkamilkamil,
czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu?
czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 15:07
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam, tak, na drugim urzadzeniu dziala ale na obecnym mam tez druga karte z Plush ale na karte i ta na karte dziala a ta na abonament juz niestety nie. Wyglada to tak teraz ze w jednym telefonie mam dwie karty jedna plush abonament, druga plush na karte- plush na karte dziala w obu slotach, plush na abonament w zadnym, Wiec nie jest to problem telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Kamilkamilkamil,
jeśli karta SIM działa prawidłowo w innym telefonie potwierdza to, że nie jest to problem po stronie sieci.Kamilkamilkamil pisze:tak, na drugim urzadzeniu dziala
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam. Po przejściu z taryfy Mix na abonament (numer w momencie przejścia był i jest za granicą),pomimo aktywacji już po przejściu Roamingu (przez waszą infolinię) Po pierwszym dniu jest normalne połączenie (sygnał),można się dodzwonić i zadzwonić, następny dzień wyskakują info na telefonie brak karty sim ,ale po włączeniu i wyłączeniu telefonu problem znika do następnego dnia. Od czwartku od godz.20 brak karty sim. Pomimo zgłoszenia na infolinię do dziś nic się nie dzieje. Otrzymałam numer zgłoszenie, i interwencje o rozwiązanie.Karta była spr.w innym tel. I też jest brak karty sim. Dodam tylko iż w Mix wszystko rewelacyjnie działało. Po 100-tnej rozmowie z konsultantem i moich prośbach zostało sprawdzone z waszej strony iż faktycznie jest to wina po stronie operatora ponieważ jest sygnał zalogowania się do sieci. Niestety jedyne co słyszę na infolinię to ze czekac-zlecenie jest w trakcie realizacji. Bardzo długo to trwa ,proszę o pomoc. Nr.zgłoszenia 1444262