Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5657
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Przedłużenie umowy
Komu mogę zostawić prośbę o kontakt z DUK?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
patryk7588, polecam się
Prześlij mi proszę tym formularzem numer kontaktowy oraz numer, którego ma dotyczyć oferta.
Prześlij mi proszę tym formularzem numer kontaktowy oraz numer, którego ma dotyczyć oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy to matactwo? Mam CP z umową na czas nieokreślony, którą wypowiadam, a do grudnia internet LTE w Plusie z 50% zniżką SD. Teraz chciałem tą umowę przedłużyć, ale rezygnując z SD i płacić pełną kwotę tj. 59.99 zł uprawniającą do ".... będziesz mógł dokupić telefon lub telewizję nawet za 50% abonamentu" (tak pisze w waszej ofercie). W tej sprawie rozmawiałem dzisiaj z panią DUK. Wpierw nie rozumiała o co mi chodzi, potem była zdziwiona, że coś takiego mi przyszło na myśl. Na koniec oskarżyła mnie o matactwo. Teraz chyba muszę spodziewać się prokuratora, bo rozmowa była nagrywana.
Ja biedny chciałem tylko zaoszczędzić parę groszy i nie rozwiązywać umowy z Plusem, bo nowa umowa wiąże się z 6 miesięcznym oczekiwaniem (według p. z DUK) na skorzystanie z kolejnego smart domu. Przepraszam CP&Plusa i obiecuję, że sam się ukarzę, rychło składając wypowiedzenia.
Ja biedny chciałem tylko zaoszczędzić parę groszy i nie rozwiązywać umowy z Plusem, bo nowa umowa wiąże się z 6 miesięcznym oczekiwaniem (według p. z DUK) na skorzystanie z kolejnego smart domu. Przepraszam CP&Plusa i obiecuję, że sam się ukarzę, rychło składając wypowiedzenia.
Re: Przedłużenie umowy
Po wypowiedzeniu CP rozpadnie Ci się SmartDom a umowa Internet LTE będzie mogła stać się umową uprawniającą.
Re: Przedłużenie umowy
To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Poza tym na jakich warunkach, na dotychczasowych?
Co z wymianą wadliwego sprzętu, tj. akumulatorem w modemie?
O tym chciałem rozmawiać z panią DUK, ale ......
Poza tym na jakich warunkach, na dotychczasowych?
Co z wymianą wadliwego sprzętu, tj. akumulatorem w modemie?
O tym chciałem rozmawiać z panią DUK, ale ......
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2017, o 21:34 przez tedd55, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedłużenie umowy
Kobietę trochę poniosło.
Pytanie czy chcesz zostawić sobie tylko internet czy od początku kompletować SmartDom?
Jeśli SmartDom to jakie usługi chcesz łączyć?
Pytanie czy chcesz zostawić sobie tylko internet czy od początku kompletować SmartDom?
Jeśli SmartDom to jakie usługi chcesz łączyć?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
tedd55, jeśli chodzi o sprzęt:
Jeśli po rozwiązaniu umowy na TV pozostawisz Internet to będzie on umową uprawniającą do SmartDomu. Oczywiście warunki umowy na internet pozostaną bez zmian, jedynie nie będzie ona posiadała rabatu zgodnie z SmartDom.
Jeśli rozwiążesz obie umowy to po prze-procesowaniu wypowiedzeń (zamknięciu i rozliczeniu końcowym) będziesz mógł ponownie zawrzeć umowy w SM.
patryk7588, jest dokładnie jak mówisz.
Jeśli jest na gwarancji to podlega serwisowi.tedd55 pisze:Co z wymianą wadliwego sprzętu, tj. akumulatorem w modemie?
Jeśli po rozwiązaniu umowy na TV pozostawisz Internet to będzie on umową uprawniającą do SmartDomu. Oczywiście warunki umowy na internet pozostaną bez zmian, jedynie nie będzie ona posiadała rabatu zgodnie z SmartDom.
Jeśli rozwiążesz obie umowy to po prze-procesowaniu wypowiedzeń (zamknięciu i rozliczeniu końcowym) będziesz mógł ponownie zawrzeć umowy w SM.
Nie ma żadnego oczekiwania.tedd55 pisze:bo nowa umowa wiąże się z 6 miesięcznym oczekiwaniem
patryk7588, jest dokładnie jak mówisz.
patryk7588 pisze:Po wypowiedzeniu CP rozpadnie Ci się SmartDom a umowa Internet LTE będzie mogła stać się umową uprawniającą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 16:45
Przedłużenie umowy na czas nieokreślony a zniżki
Witam,
W dniu 02.11.2017 kończy mi się 2 letnia umowa na internet Ja+power Lte 2xGB w 50% w ofercie smart dom (płacę 29,99zł za 100GB), jako pierwszy mam oferte w mix plus za 50zł.
Czy jeżeli nie wypowiem umowy to przedłuży się ona na czas nieokreślony i warunki pozostaną te same - 29,99zł za 100GB?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
W dniu 02.11.2017 kończy mi się 2 letnia umowa na internet Ja+power Lte 2xGB w 50% w ofercie smart dom (płacę 29,99zł za 100GB), jako pierwszy mam oferte w mix plus za 50zł.
Czy jeżeli nie wypowiem umowy to przedłuży się ona na czas nieokreślony i warunki pozostaną te same - 29,99zł za 100GB?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2017, o 17:42 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do bardziej pasującego wątku
Powód: przeniesienie do bardziej pasującego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
monika_robert, po okresie promocyjnym umowa będzie kontynuowana przez czas nieokreślony. Zniżka zostanie utracona w sytuacji, gdy któraś z umów przestanie spełniać warunki programu np. nastąpi rozwiązanie umowy uprawniającej lub obniżenie abonamentu na drugiej umowie. Dodatkowo warunki umowy mogą również ulec zmianie, jeśli np. podwójny pakiet danych był przyznany na 24 miesiące. W tym wypadku, gdy zacznie obowiązywać umowa na czas nieokreślony to pakiet będzie zmniejszony. Odpowiedni zapis możesz znaleźć w regulaminie promocji, który potwierdzi tę informację. Jeśli chciałbyś, aby nasz konsultant zadzwonił do Ciebie i wyjaśnił Ci warunki przedłużenia umowy to prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet oraz numer kontaktowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Chcę podpisać nową umowę i teraz kilka pytań się zrodziło do ekspertów technologi LTE. Mam to super LTE od pojawienia się opcji bez limitu w SD -50% na słynnym już Huawei B93s-22. Mieszkam w Nowym Ciechocinku najbliższy BTS ul. Bema w Ciechocinku pow. aleksandrowski w odległości ok 2km w linii prostej. Dawno temu zakupiłem do tego antenę cybertecha aby ciut lepiej działało z czyjegoś polecenia. Działa to jak działa czyli nijak... głównie 2/3 mbps pobierania co cieszy a ostatnie dwa tygodnie istnej porażki 0,28 mbps i gorzej aż człowiek się zastanawiał nad sensem istnienia.Speedtest nie chciał się ukończyć . Parametry jakie występują RSSI od -63 do -69 RSRP -95/96 RSRQ -8 do -12. Jest teraz opcja podpisania nowej umowy i co tu zrobić aby było lepiej jaki ruter i jaką antenkę do tego? Czy może ODO IDU ale w kierunku BTSów w Aleksandrowie Kujawskim (odległość ok 4/4,5 km) bo talerz od anteny jest na ścianie w tamtą stronę. Nie mam wygórowanych wymagań prędkościowych chcę tylko większej stabilności. W załączniku prędkości z ostatniego okresu. Wiem że w okolicy się trochę podziało na masztach (w końcu korzystam z tego ponad 4 lata) dlatego zadaję pytanie czy po podpisaniu nowej umowy i nabyciu nowego sprzętu coś da się uzyskać lepszego
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
ArtHouse, na BT42655 w Aleksandrowie dodaliśmy właśnie LTE2600. Co do możliwych prędkości to proponowałbym sprawdzić bezpośrednio pod BTSem. Wystarczy telefon z kartą Plusa i aplikacja Network cell info. Niestety zdalnie nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
a w Ciechocinku co jest na masztach?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5516
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
ArtHouse, na BT44077 jest komplet pasm.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kiedy w ofercie znów pojawią się routery stacjonarne obsługujące agregację pasm?
Od dłuższego czasu już ich nie ma: https://www.plus.pl/modemy-routery?devi ... tCode=RR36
Od dłuższego czasu już ich nie ma: https://www.plus.pl/modemy-routery?devi ... tCode=RR36
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
patryk7588, niestety nie będzie dostaw w najbliższym czasie. Prawdopodobnie będą dopiero w listopadzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ