Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 lip 2017, o 11:43
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
I który podpunkt niby zastosowano?
a. nie odmawiam dokonania kopii dokumentów,
b. podałem prawidłowe i aktualne dane,
c. nie dotyczy,
d. nie odmawiam zgody na dokonanie weryfikacji płatniczej,
e. nie mogłem otrzymać negatywnej opinii weryfikacji płatniczej, znam doskonale swoje dane z BIK i BIG i są one wysokie. Poza tym zadeklarowałem, że chętnie wyślę PITy, KPiR, zaświadczenia o niezaleganiu i inne potrzebne dokumenty finansowe,
f. j.w.
g. nie chciałem żadnego roamingu czy usług międzynarodowych,
h. nie chciałem usług o podwyższonej opłacie,
i. nie dotyczy.
Jak widać nie było podstaw by żądać ode mnie kaucji.
a. nie odmawiam dokonania kopii dokumentów,
b. podałem prawidłowe i aktualne dane,
c. nie dotyczy,
d. nie odmawiam zgody na dokonanie weryfikacji płatniczej,
e. nie mogłem otrzymać negatywnej opinii weryfikacji płatniczej, znam doskonale swoje dane z BIK i BIG i są one wysokie. Poza tym zadeklarowałem, że chętnie wyślę PITy, KPiR, zaświadczenia o niezaleganiu i inne potrzebne dokumenty finansowe,
f. j.w.
g. nie chciałem żadnego roamingu czy usług międzynarodowych,
h. nie chciałem usług o podwyższonej opłacie,
i. nie dotyczy.
Jak widać nie było podstaw by żądać ode mnie kaucji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zakrza,
Basia_Plus pisze:Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz złożyć pisemną reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.Basia_Plus pisze:Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Wiem, że mogą być różne, dlatego proszę o podanie tej konkretnej przyczyny. Która przyczyna została zastosowana w moim przypadku? Jeśli nie wiecie to proszę o podanie kontaktu do Działu Aktywacji. Oni wiedzą.Basia_Plus pisze:Basia_Plus napisał(a):
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
A reklamację złożyłem. Wysłałem także list polecony do siedziby Waszej firmy. Następny krok to UOKiK, UKE, Federacja konsumentów, Rzecznik Konsumentów i media. A później być może sąd. Póki co czekam na polubowne rozwiązanie sprawy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zakrza,
podaj proszę numer zgłoszenia, poproszę o przyspieszenie jego rozpatrzenia.Zakrza pisze:A reklamację złożyłem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zakrza,
dziękuje za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
dziękuje za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję. Zobaczymy czy to coś da i jaka będzie odpowiedź.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Mam podobny problem do Zakrza. Przeniosłem do Plush ABO L trzy numery, a że mam rodzinę czteroosobową chciałem też to zrobić z ostatnim numerem. Jakże się zdiwiłem kiedy dostałem e-maila:
Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane.
Za powstałe trudności przepraszamy.
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
Poprosiłem o weryfikację, bo nie mam zaleglosci wzgledem plusa i czysty KRS. Jednak kaucja została podtrzymana.
Prosząc o szczegóły byłem zbywany, że to dział Aktywacji wyznaczył kaucję i nikt nic nie wie, a numeru do tego działu nie mają. Absurd goni absurd.
Niewazne że jestem związany z Plusem od 2000 roku i nie miałem nigdy problemów z płatnosciami.
Dziwię się tylko, że Plush jest reklamowany jako rozwiązanie dla firm (co kiedy firma ma 20 numerów). Ja postrzegam to jako dyskryminację dużej rodziny (4 osoby).
Może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie. Ja własnie wysłałem reklamacje.
Mam podobny problem do Zakrza. Przeniosłem do Plush ABO L trzy numery, a że mam rodzinę czteroosobową chciałem też to zrobić z ostatnim numerem. Jakże się zdiwiłem kiedy dostałem e-maila:
Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane.
Za powstałe trudności przepraszamy.
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
Poprosiłem o weryfikację, bo nie mam zaleglosci wzgledem plusa i czysty KRS. Jednak kaucja została podtrzymana.
Prosząc o szczegóły byłem zbywany, że to dział Aktywacji wyznaczył kaucję i nikt nic nie wie, a numeru do tego działu nie mają. Absurd goni absurd.
Niewazne że jestem związany z Plusem od 2000 roku i nie miałem nigdy problemów z płatnosciami.
Dziwię się tylko, że Plush jest reklamowany jako rozwiązanie dla firm (co kiedy firma ma 20 numerów). Ja postrzegam to jako dyskryminację dużej rodziny (4 osoby).
Może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie. Ja własnie wysłałem reklamacje.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj krauzik,
podaj mi proszę numer internetowego zamówienia poprzez ten formularz. Przekażę interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
podaj mi proszę numer internetowego zamówienia poprzez ten formularz. Przekażę interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 18:38
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam,czy była by możliwość przyśpieszyć coś w tej sprawie?
Podaje nr. 201709243620824 / 201709243621259
Podaje nr. 201709243620824 / 201709243621259
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Monika1987,
czas dostawy zamówienia to 1-3 dni robocze, przekazałam Twoją prośbę i zobaczę co się da zrobić.
czas dostawy zamówienia to 1-3 dni robocze, przekazałam Twoją prośbę i zobaczę co się da zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Drugi abonament w Plusie - kaucja
Witam. Pisze w sprawie zamówienia o nr 201709273641146. 27.09 br. złożyłem zamówienie na drugi abonament (jeden już mam) wraz z telefonem iPhone 7 32GB z opłatą początkową 399 zł i abonamentem 59,99 zł + ratą za sprzęt 96 zł miesięcznie. Na drugi dzień po złożeniu zamówienia zostałem poproszony o przesłanie skanu/zdjęcia rachunku za prąd lub telefon, a także skanu/zdjęcia obydwu stron dowodu osobistego. Wydało mi się to dziwne, zwłaszcza, że jestem już Waszym abonentem i nie rozumiem tego. Przesłałem oczywiście fakturę za telefon w sieci Plus oraz potwierdzenie zapłaty a także skany dowodu osobistego. Po przesłaniu tychże dokumentów nastała cisza. Status stał w miejscu przez trzy dni. Dzwoniłem na infolinię Plusa, to była informacja, że dokumenty trafiły do odpowiedniego działu. Co ciekawe, na drugi dzień po przesłaniu dokumentów znowu zostałem poproszony mailowo o ich przesłanie, mimo iż dzień wcześniej zostałem powiadomiony że dokumenty są skompletowane. To jakaś paranoja. Jak napisałem, że przesłałem już dokumenty, to Pani z maila stwierdziła, że jednak są skompletowane. Dzwoniłem potem kolejny raz na infolinię by zapytać o dalsze losy zamówienia i usłyszałem, że zapewne w poniedziałek będzie wysłane i że otrzymam stosowną informację. Dziś ku mojemu zaskoczeniu dowiaduję się, że jednak wyznaczono mi kaucję (serio?) i sklep internetowy nie może zrealizować zamówienia. Miałem udać się do salonu co też uczyniłem. W salonie okazało się, że kaucja wynosi 1500 zł, co jest nienormalne i logiczne, że totalnie nieopłacalne zważywszy na opłatę wstępną 399 zł i wysoki abonament. Spytałem Pana w salonie jaki jest powód kaucji a on stwierdził, że nie wie. To ja się pytam, kto mi udzieli takiej informacji. Poradził mi zadzwonić na infolinię, ale tam też nie znają powodu i nic się nie dowiedziałem. No to bardzo ciekawe. Jestem w Waszej sieci, opłacam rachunki i nie mogę wziąć drugiego abonamentu. To ciekawe czemu przy pierwszym abonamencie z telefonem nie wyznaczono mi kaucji a tutaj już tak.
W tej sytuacji rozumiem, że kaucja jest nieuchronna i nie mam co liczyć na zmianę sytaucji? Skoro płacę przy odbiorze 399 zł, jestem Waszym abonentem i opłacam dotychczasowe rachunki, to chyba oznacza, że jestem wypłacalny. Jesli sytuacja jest już nie do wyjaśnienia, to będę zmuszony poszukać szczęścia w innej sieci. Nie rozumiem tych wszystkich ceregieli z przesłaniem dokumentów, żeby potem mnie potraktować w ten sposób.
W tej sytuacji rozumiem, że kaucja jest nieuchronna i nie mam co liczyć na zmianę sytaucji? Skoro płacę przy odbiorze 399 zł, jestem Waszym abonentem i opłacam dotychczasowe rachunki, to chyba oznacza, że jestem wypłacalny. Jesli sytuacja jest już nie do wyjaśnienia, to będę zmuszony poszukać szczęścia w innej sieci. Nie rozumiem tych wszystkich ceregieli z przesłaniem dokumentów, żeby potem mnie potraktować w ten sposób.
Ostatnio zmieniony 2 paź 2017, o 09:53 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ktoś rozwieje moje wątpliwości? Admin z Plusa mój wątek przeniósł ale żeby już coś wyjaśnić to nie. Chyba naprawdę czas uciekać do konkurencji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Kamillos,
przekazałam już w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam już w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Coś już wiadomo?