Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2017, o 22:42
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam wszystkich forumowiczów,
Niestety mam dokładnie ten sam problem. Mam pieniądze na koncie, w pakiecie zostało mi jeszcze 6 giga internetu, zasięg mam bardzo dobry (pokazuje się znaczek LTE+), a internet komórkowy nie działa (od wtorku). Próbowałem wgrać jeszcze raz ustawienia, ale to nie pomogło.
Zgłosiłem sprawę do BOK, a oni przekazali to gdzieś dalej. Ale mi bardzo zależy na czasie. Raz, że bez internetu komórkowego jak bez ręki. Dwa - wyjeżdżam do Czech, a tam bez internetu to już jak bez dwóch rąk.
Plus - zbierzcie siły i naprawcie tę awarię!
Niestety mam dokładnie ten sam problem. Mam pieniądze na koncie, w pakiecie zostało mi jeszcze 6 giga internetu, zasięg mam bardzo dobry (pokazuje się znaczek LTE+), a internet komórkowy nie działa (od wtorku). Próbowałem wgrać jeszcze raz ustawienia, ale to nie pomogło.
Zgłosiłem sprawę do BOK, a oni przekazali to gdzieś dalej. Ale mi bardzo zależy na czasie. Raz, że bez internetu komórkowego jak bez ręki. Dwa - wyjeżdżam do Czech, a tam bez internetu to już jak bez dwóch rąk.
Plus - zbierzcie siły i naprawcie tę awarię!
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Tak, restartowałem telefon kilka razy w nadziei, że coś pomoże, po zmienia ustawień też.Joanna_Plus pisze:pgli,A po wprowadzeniu tych ustawień, telefon został zrestartowany? W Twoim aparacie, po restarcie ustawień (wykasowaniu ich i ponownym wprowadzeniu) również nastąpiło przelogowanie urządzenia?pgli pisze:Tak, został wprowadzony APN plus dla 3G i LTE
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
A dzial techniczny nie moze nam dezaktywowac a pozniej aktywowac taryfy? Moze taki zabieg by cos pomogl. Moja taryfa aktywowala sie kilka dni temu dlatego nie próbowałem tego robic bo nie usmiecha mi sie placic dwa razy za to samo. Chociaz i tak złożenie reklamacji mnie chyba czeka skoro od 3 dni nie potraficie sobie poradzic z tym bledem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj roweroweporady, pgli,
upewnijcie mnie proszę: na Waszych numerach aktualnie znajduje się taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB, zgadza się?
gstk,
upewnijcie mnie proszę: na Waszych numerach aktualnie znajduje się taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB, zgadza się?
gstk,
Obawiam się, że takie czynności mogą nie rozwiązać tego problemu.gstk pisze:A dzial techniczny nie moze nam dezaktywowac a pozniej aktywowac taryfy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 paź 2017, o 22:42
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Joanna_Plus pisze:Witaj roweroweporady, pgli,
upewnijcie mnie proszę: na Waszych numerach aktualnie znajduje się taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB, zgadza się?
Tak, mam taryfę Ja+ Na Kartę. Absolutnie nic nie zmieniałem w ustawieniach, pakietach. Internet przestał działać razem ze zwiększeniem pakietu do 12 giga.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
roweroweporady,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
No dobrze ale na jakim etapie jest weryfikacja i usuwanie bledu? Cieszylem sie ze zwiekszacie pakiet dwukrotnie ale obecna sytuacja to istna porazka.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
marcinkrosno,
Aktualnie karta znajduje się w Xiaomi Redmi Note 4 ale w innych telefonach (np motorola) też nie ma dostępu do internetu. karta wymieniana w salonie, pokazuje zasięg ale nie łączy z internetem, a o usterce powiedziano mi na waszej infolinii tyle ze naprawa trwa 4 dni i dalej nic. Trudno jutro trzeba będzie zmienić po 20 niemal latach operatora na innego, ale nie mogę czekać tygodniami na naprawę bo muszę mieć dostęp do internetu mobilnego.
marcinkrosno pisze:Mieszkam w Krośnie
W tej lokalizacji nie mamy zgłoszenia globalnego.marcinkrosno pisze:Dzwoniłem do BOK ponoć jakaś awaria ale dwa dni już naprawiają i dalej nic.
Napisz proszę w jakim urządzeniu aktualnie ta karta SIM się znajduje.marcinkrosno pisze:Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa wszystko ok a mi nie.
Aktualnie karta znajduje się w Xiaomi Redmi Note 4 ale w innych telefonach (np motorola) też nie ma dostępu do internetu. karta wymieniana w salonie, pokazuje zasięg ale nie łączy z internetem, a o usterce powiedziano mi na waszej infolinii tyle ze naprawa trwa 4 dni i dalej nic. Trudno jutro trzeba będzie zmienić po 20 niemal latach operatora na innego, ale nie mogę czekać tygodniami na naprawę bo muszę mieć dostęp do internetu mobilnego.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
gstk,
prace są w toku.
marcinkrosno,
prace są w toku.
marcinkrosno,
Jest to:marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.
Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Jest jakis starter na probe do wykorzystania? Czyli aktywna taryfa np przez kilka dni gdzie moznaby korzystac z no limit i internetu bez doladowania.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
A sprawie usunięcia awarii na terenie Krosna i okolic to coś już wiadomo czy mam czekać w nieskończoność??Joanna_Plus pisze:gstk,
prace są w toku.
marcinkrosno,Jest to:marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
gstk,
w przypadku starterów i promocji na próbę, to można z nich korzystać przez 5 dni, ale po dokonaniu zasilenia za minimum 30 zł.
marcinkrosno,
w przypadku starterów i promocji na próbę, to można z nich korzystać przez 5 dni, ale po dokonaniu zasilenia za minimum 30 zł.
marcinkrosno,
Tak jak pisałam na dzień 5/10:marcinkrosno pisze:A sprawie usunięcia awarii na terenie Krosna
Proszę o odpowiedź na wcześniejsze moje pytanie.Joanna_Plus pisze: W tej lokalizacji nie mamy zgłoszenia globalnego.marcinkrosno pisze:Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Przecież odpowiedziałem w jakim urządzeniu pracuje karta SIm - Xiaomi Redmi Note 4 - co do awarii to mówił mi o niej w rozmowie telefonicznej Wasz konsultant w Bok - więc co kłamał??Joanna_Plus pisze:gstk,
w przypadku starterów i promocji na próbę, to można z nich korzystać przez 5 dni, ale po dokonaniu zasilenia za minimum 30 zł.
marcinkrosno,Tak jak pisałam na dzień 5/10:marcinkrosno pisze:A sprawie usunięcia awarii na terenie KrosnaProszę o odpowiedź na wcześniejsze moje pytanie.Joanna_Plus pisze: W tej lokalizacji nie mamy zgłoszenia globalnego.marcinkrosno pisze:Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
marcinkrosno,
o posiadanym modelu urządzenia czytałam. A chodzi mi o to pytanie:
o posiadanym modelu urządzenia czytałam. A chodzi mi o to pytanie:
Joanna_Plus pisze:
marcinkrosno,Jest to:marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Pod *136# mam tak: Ja+Rok ważności konta, Promocyjny pakiet 3 GB, Ja+Rozmowy do wszystkich,SMS,MMS i 6GB, UE DATA, Premia za staż, 5te doładowanie gratisJoanna_Plus pisze:marcinkrosno,
o posiadanym modelu urządzenia czytałam. A chodzi mi o to pytanie:Joanna_Plus pisze:
marcinkrosno,Jest to:marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB