Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: gstk »

Na pewno wiecej osob zglasza usterki przez bok niz na forum wiec tam pojawia sie info o awarii. Bo jest to awaria skoro nie dotyczy jednej osoby.
marcinkrosno
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: marcinkrosno »

gstk pisze:Na pewno wiecej osob zglasza usterki przez bok niz na forum wiec tam pojawia sie info o awarii. Bo jest to awaria skoro nie dotyczy jednej osoby.
Tak to jest awaria ale najgorsze to, że trwa już to 4 dzień, nic nie naprawiono, a w BOK nawet nie wiedzą kiedy naprawią (od 4 dni jedno hasło proszę czekać). Ja rozumiem, że coś może się zepsuć ale 4 dni naprawiać i dalej nic to tragedia. Zero profesjonalizmu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

marcinkrosno,

dziękuję za informację. Powyższa sytuacja jest związana z aktualnie posiadanymi promocjami. Prześlij mi proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Dołączę go wówczas do zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinkrosno
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: marcinkrosno »

Joanna_Plus pisze:marcinkrosno,

dziękuję za informację. Powyższa sytuacja jest związana z aktualnie posiadanymi promocjami. Prześlij mi proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Dołączę go wówczas do zgłoszenia technicznego.
Proszę bardzo - wysłałem przez formularz
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

marcinkrosno,

wiadomość dotarła - dziękuję. Właśnie odpisałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinkrosno
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: marcinkrosno »

Joanna_Plus pisze:marcinkrosno,

wiadomość dotarła - dziękuję. Właśnie odpisałam.
Dziękuje :) Mam nadzieję, że dział techniczny zajmie się problemem bo naprawdę trudno dziś żyć bez dostępu do Internetu mobilnego. Pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:bo naprawdę trudno dziś żyć bez dostępu do Internetu mobilnego.
Wiem :-( . Najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.
Ja również mam nadzieję, że sprawę uda się niebawem rozwiązać.
marcinkrosno pisze:Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję :-) i wzajemnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: gstk »

U mnie wlasnie dziala luz lte ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,

cudowna wiadomość :-) (jak na piątek przystało ;-)). Cieszę się bardzo i dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
roweroweporady
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 5 paź 2017, o 22:42
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: roweroweporady »

Uff, internet wrócił :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

roweroweporady,

to ja pozwolę sobie powtórzyć:
roweroweporady pisze:Uff
;-)
Kamień z serca i super wiadomość! :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aloo89
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2017, o 12:38

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Aloo89 »

Ja+Internet 2GB (2096152) 10-11-2017 18:17

Czy to powyżej oznacza, że już mi się skończył internet? Bo wcale nie działa...Mam jeszcze uruchomione coś takiego:

Ja+Facebook promo 16-11-2017 16:14

To też nie działa ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Aloo89,

wartość w nawiasie oznacza jednostki pozostałe w pakiecie, więc z tego co podajesz, nie został on wykorzystany. Na tym numerze aktywne są jeszcze jakieś pakiety i promocje?
Aloo89 pisze:Bo wcale nie działa...
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Wcześniej działał prawidłowo? Ile aktualnie wynosi saldo konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aloo89
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2017, o 12:38

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Aloo89 »

Mam jeszcze:

Pakiet MIX SMSy bez limitu do wszystkich 10-11-2017
Limit roamingowy na transmisje danych w UE 2,6 GB
Pakiet 4000 MMsów
Pakiet MIX 300 minut do wszystkich

Na koncie 0 PLN - całe doładowanie (40 pln) idzie zawsze na powyższe pakiety (smsy 10 pln+internet 15 pln+rozmowy 15pln).

Tak sobie myślę, że gdyby to była kwestia płatności, to by mi nie przyszło potwierdzenie z pakietem... Do tej pory nie miałam takiego problemu.

W sumie nie otrzymuję komunikatu, tylko w przeglądarce mam info "Jesteś offilne".
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Aloo89,
Aloo89 pisze:Na koncie 0 PLN
W przypadku braku środków na koncie, internet nie zadziała :-(. Saldo musi wynosić przynajmniej 1 grosz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ