SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj iknow,
jeśli chciałbyś utrzymać rabaty w Programie smartDOM, to kwota zobowiązania po konwersji numeru do oferty abonamentowej nie może być obniżona, a więc musi wynosić 59,99 zł już po zniżce za e-fakturę.
jeśli chciałbyś utrzymać rabaty w Programie smartDOM, to kwota zobowiązania po konwersji numeru do oferty abonamentowej nie może być obniżona, a więc musi wynosić 59,99 zł już po zniżce za e-fakturę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
rozumiem, a jest taka oferta za 59.99?? bo nie bardzo widzę na stronie oraz w salonie proponowali 69.99
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
iknow,
przechodząc z oferty MIX nie możesz obniżyć abonamentu względem tego jaki obecnie posiadasz aby zachować rabat z Programu smartDOM. Obecnie w przypadku konwersji kwota abonamentu to 69,99 zł.
przechodząc z oferty MIX nie możesz obniżyć abonamentu względem tego jaki obecnie posiadasz aby zachować rabat z Programu smartDOM. Obecnie w przypadku konwersji kwota abonamentu to 69,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
"możesz skorzystać tylko z jednego zestawu umów na jeden PESEL w ramach oferty DUET: 8 umów – pierwsza umowa główna i 7 umów dodatkowych, z czego pierwsza jest rabatowana do 0 zł miesięcznie, a kolejne to 25 zł miesięcznie"
Nie bardzo rozumiem. Czyli na jeden pesel, mogę wziąć tylko jeden duet (dwie karty sim) ?
Czy na jeden pesel mogę wziąć dwa duety (cztery karty sim) ?
A to 8 umów to do czego się tyczy ??
Nie bardzo rozumiem. Czyli na jeden pesel, mogę wziąć tylko jeden duet (dwie karty sim) ?
Czy na jeden pesel mogę wziąć dwa duety (cztery karty sim) ?
A to 8 umów to do czego się tyczy ??
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
kogus78,
na swój PESEL możesz skorzystać z jednego zestawu umów (w Twoim przypadku 1 umowa główna + 3 umowy dodatkowe) w ramach promocji DUET.kogus78 pisze:Czyli na jeden pesel, mogę wziąć tylko jeden duet (dwie karty sim) ?
Czy na jeden pesel mogę wziąć dwa duety (cztery karty sim) ?
To łączna ilość umów, które można zawrzeć w ramach oferty DUET. Siedem pierwszych umów dodatkowych korzysta z zasobów dostępnych na umowie głównej: pakietów minut i SMS/MMS bez limitu oraz pakietu Internetu LTE zgodnie z wybranym abonamentem dla umowy głównej. Jeśli interesują Cię tylko 4 karty SIM, to nie musisz podpisywać kolejnych umów dodatkowych.kogus78 pisze:A to 8 umów to do czego się tyczy ??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Aktualnie moja sytuacja w Plusie wygląda następująco:
1. JA+ 49,99 z e-fakt - umowa uprawniająca SmartDOM
2. Ja+ Internet LTE 110GB z e-fakt - umowa rabatowana -50%
3. JA+ 59,99 z e-fakt - umowa nie rabatowana
Za miesiąc mam termin przedłużenia umowy 3 tzn. JA+59,99 z e-fakt. Czy zawierając tą umowę na kwotę niższą niż 59,99 utracę SmartDOM na umowach 1 i 2? Czy umowa 3 jest poza SmartDOM i nie ma wpływu na moje upusty?
Pozdrawiam
Aktualnie moja sytuacja w Plusie wygląda następująco:
1. JA+ 49,99 z e-fakt - umowa uprawniająca SmartDOM
2. Ja+ Internet LTE 110GB z e-fakt - umowa rabatowana -50%
3. JA+ 59,99 z e-fakt - umowa nie rabatowana
Za miesiąc mam termin przedłużenia umowy 3 tzn. JA+59,99 z e-fakt. Czy zawierając tą umowę na kwotę niższą niż 59,99 utracę SmartDOM na umowach 1 i 2? Czy umowa 3 jest poza SmartDOM i nie ma wpływu na moje upusty?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj slumbers,
zmniejszenie abonamentu na numerze, który nie jest objęty Programem smartDom nie ma wpływu na zniżki, które są przyznane w ramach tego Programu na innych numerach.slumbers pisze:3. JA+ 59,99 z e-fakt - umowa nie rabatowana
Aby to zweryfikować proponuję kontakt z Działem Obsługi Klienta.slumbers pisze:Czy umowa 3 jest poza SmartDOM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 31 sie 2017, o 05:54
Re: SmartDOM
Witam, mam abonament w plusie za 39,99+10 nielimitowany lte, czy mogę skorzystać z oferty smartdom chciałbym wziąć pakiet tv Premium max.Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj radzion191,
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf, paragraf 1, punkt 3:
Warunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi przedstawiają się
następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT.
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf, paragraf 1, punkt 3:
Warunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi przedstawiają się
następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 31 sie 2017, o 05:54
Re: SmartDOM
To znaczy łapię się czy nie. Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
radzion191,
wymagana kwota abonamentu na umowie uprawniającej to 49,90 zł. Do abonamentu nie wliczają się opłaty za usługi dodatkowe. W Twoim przypadku opłata abonamentowa wynosi 39 zł, zatem nie jest spełniony warunek wysokości miesięcznego zobowiązania.
wymagana kwota abonamentu na umowie uprawniającej to 49,90 zł. Do abonamentu nie wliczają się opłaty za usługi dodatkowe. W Twoim przypadku opłata abonamentowa wynosi 39 zł, zatem nie jest spełniony warunek wysokości miesięcznego zobowiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
Mam 2 numery w Plus. Pierwszy to abonament taryfa ja+ 59,99. Drugi jest na kartę. Chciałbym dokupić internet LTE do domu i ewentualnie przejść drugim nr z karty na abonament. Proszę o kontakt w celu uzyskania oferty.
Pozdrawiam
Mam 2 numery w Plus. Pierwszy to abonament taryfa ja+ 59,99. Drugi jest na kartę. Chciałbym dokupić internet LTE do domu i ewentualnie przejść drugim nr z karty na abonament. Proszę o kontakt w celu uzyskania oferty.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Robo,
w celu zamówienia kontaktu naszego pracownika kliknij na baner w moim podpisie i wypełnij formularz kontaktowy lub podeślij swój numer przez ten formularz.Robo pisze:Chciałbym dokupić internet LTE do domu i ewentualnie przejść drugim nr z karty na abonament. Proszę o kontakt w celu uzyskania oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czy Plus Duet za 60zł może być umową uprawniającą w SmartDom?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
patryk7588,
jeśli Twoje pytanie dotyczy abonamentu DUET 59,99 zł (z e-fakturą) - to może on stanowić umowę uprawniającą w obecnej odsłonie Programu SmartDOM, zgodnie z regulaminem:
https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf
jeśli Twoje pytanie dotyczy abonamentu DUET 59,99 zł (z e-fakturą) - to może on stanowić umowę uprawniającą w obecnej odsłonie Programu SmartDOM, zgodnie z regulaminem:
https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ